تهدیدی جدید برای صهیونیست‌ها

پوشک‌های‌تان را آماده کنید/عکس

تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۸۳۹۱۲
به دنبال این شور و فرح عمومی، طرح های فراوانی در شبکه های مجازی منتشر شد که یکی از آنها بسیار طنز آمیز و در عین حال نسبت به صهیونیست ها، تحقیرآمیز بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حمله ناجوانمردانه یکشنبه 28 دی ماه 1393 توسط "ارتش صهیونیستی، به نیروهای مقاومت اسلامی در قنیطره و شهادت شش مجاهد حزب الله و یک فرمانده رشید سپاه، موجی از خشم و انزجار، توام با درخواست عمومی انتقام در میان مسلمانان آزاده جهان ایجاد کرد.

انتشار طرحی در پایگاه مجازی شبکه المنار با این عنوان فقط دو کلمه، پناهگاه‎های‎تان، آماده که از سوی افکار عمومی خشمگین، به عنوان تهدید مستقیم صهیونیست ها از سوی دبیرکل حزب الله لبنان تلقی شد، روحیه تازه ای به جبهه مقاومت بخشید و سرانجام در روز چهارشنبه، 8 بهمن ماه، عملیات برق آسای مقاومت اسلامی علیه ارتش صهیونیستی، موجی از شادی و سرخوشی را در میان مسلمانان آزاده برپا کرد.

به دنبال این شور و فرح عمومی، طرح های فراوانی در شبکه های مجازی منتشر شد که یکی از آنها بسیار طنز آمیز و در عین حال نسبت به صهیونیست‌ها، تحقیر آمیز بود. طرحی که صهیونیستی را در حال معرفی پوشش های حفاظتی بزرگ سالان نشان می دهد و در زیر آن می نوشتند: پوشک هایتان را آماده کنید.

این طرح طنز آلود به طور گسترده در شبکه های اجتماعی جهان اسلام منتشر شده است.

منبع : جهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴