تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۸
کد مطلب : ۲۱۲۰۸
نیروهای ویژه ارتش سوریه دو سرکرده برجسته گردانهای وهابی سلفی را در لاذقیه به هلاکت رساندند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از ابنا، یک پایگاه خبری عربی گزارش داد در یک عملیات مهم و دقیقی که نیروهای ویژه ارتش سوریه انجام دادند، شماری از سرکردگان گروههای وهابی مسلح در حومه لاذقیه از جمله سرکرده گردان موسوم به "نصره المظلوم" ملقب به ابومغیره و عبدالعزیز السعید ملقب به ابومعاذ تروریست سعودی از سرکردگان گردان "صقورالعز" تروریستی به هلاکت رسیدند.
بر اساس گزارش نهرین نت، همچنین هلاکت چند تروریست دیگر که تصاویر آنها منتشر شده است، مورد تایید قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به ابوعبدالرحمن المصراتی از گروه موسوم به دولت اسلام عراق و شام و انس شیخانی از گردان "العزه لله" و " ولید اوسی" سرکرده گردان موسوم به " رجال عاهدوالله" و "ناصرالدوسری" تروریست کویتی و حازم ولیو سرکرده گروه موسوم به "ام البنین" اشاره کرد.

موفقیتهای اخیر ارتش سوریه تاکیدی بر شکستهای سنگین گروههای وهابی تروریستی طی هفته های اخیر به شمار می رود با وجودی که این گروههای مسلح به سلاحهای پیشرفته ای از کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه با پول سعودی و قطر دست یافته اند.
ارتش سوریه اخیرا تجمعات و مخفیگاههای افراد مسلح را در شهر درعا هدف قرار داد که به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از آنها از جمله عبدالرحمن الغلبان فرمانده میدانی گروه تروریستی جبهه النصره منجر شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما