تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۵۶۶۸۸
بازیکن ایرانی مالموی سوئد گفت: یک مصدومیت بلندمدت داشتم که به پایان رسیده و از کی‌روش می‌خواهم دوباره مرا ببیند و در تیم ملی ایران یک فرصت دیگر به من بدهد.
۰
plusresetminus
بلاغ- امید نظری در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: وضعیت آسیب دیدگی پایم به طور کامل برطرف شده و تیمم را بدون هیچ مشکلی در نیم فصل اول لیگ سوئد همراهی کردم. در مجموع شرایط خوبی دارم و با توجه به سن و سالم به آینده خیلی امیدوار هستم.

بازیکن ۲۲ ساله مالموی سوئد با بیان اینکه مصدومیت در بد زمانی به سراغم آمد، گفت: اگر مصدوم نمی‌شدم مطمئن باشید به طور قطع با تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می‌رفتم و هیچگاه این رقابت‌ها را از دست نمی‌دادم.

*کی‌روش دو بار با ایمیل شرایطم را جویا شد

وی افزود: پس از مصدومیتم ارتباط خاصی با فدراسیون ایران و کی‌روش نداشتم و فقط سرمربی تیم ملی دو بار از طریق ای‌میل، وضعیت مصدومیتم را جویا شده و برایم آرزوی موفقیت کرد و موضوع تمام شد.

*نمی‌خواهم جام ملت‌ها را از دست بدهم

نظری گفت: مصدومیتم به طور کامل برطرف شده و دوست دارم دوباره به تیم ملی برگردم و نمی‌خواهم جام ملت‌های آسیا را از دست بدهم.

*از انتخاب ایران پشیمان نیستم

وی یادآور شد: انتخاب تیم ملی ایران برایم اتفاق خوبی بود و هیچگاه از این موضوع پشیمان نیستم هرچند که خیلی‌ها در سوئد این تصمیم من را اشتباه دانستند اما من از تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم و دوست دارم باز هم برای تیم ملی ایران بازی کنم و مطمئنم که دوباره به این تیم برمی‌گردم.

*کی‌روش یک بار دیگر به من اعتماد کند

نظری تصریح کرد: یک مصدومیت بلند مدت داشتم که به پایان رسیده و از کی‌روش می‌خواهم تا دوباره من را هم نگاه کرده و اگر صلاح دید من را یک بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت کنم. دوباره تأکید می‌کنم که نمی‌خواهم جام ملت‌های آسیا را از دست بدهم.

*ایران در جام جهانی مقابل آرژانتین درخشش خوبی داشت

بازیکن ایرانی مالمو گفت: بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ را دیدم. ایران در این رقابت‌ها درخشش خوبی به ویژه مقابل آرژانتین داشت و در سوئد نگاه‌ها به تیم ملی ایران پس از جام جهانی بسیار مثبت شد.

*ایران - سوئد برایم جذاب است

وی افزود: گویا قرار است تیم‌های ملی ایران و سوئد دیداری دوستانه با یکدیگر برگزار کنند. این مسابقه برای من از جذابیت خاصی برخوردار است و سوئدی‌ها و همبازی‌هایم، همه در خصوص این دیدار از من سؤال ‌می‌کنند. هرچند که در روزنامه‌های سوئدی در این مورد مطلبی منتشر نشده و خود من هم از رسانه‌های ایرانی، از انجام این دیدار مطلع شدم.

*تیم‌های ایرانی با من تماس گرفته‌اند

نظری در پایان گفت: از چند تیم ایرانی برای حضورم در لیگ ایران تماس گرفته‌اند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ام که می‌خواهم در ایران بازی کنم یا خیر./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما