رئیس سازمان آبشار عاطفه های شهرستان آمل:

۲۵۰۰ خانوار آملی در آبشار عاطفه عضو هستند

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۵۹۸۳۸
رئیس سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه های شهرستان آمل گفت: در آبشار عاطفه های آمل تقریبا ۲۵۰۰ خانوار عضویت دارند که به صورت دائم و موردی از خدمات این سازمان بهره می برند.
۰
plusresetminus
بلاغ- حسین رمضانی با بیان اینکه این سازمان اولین نمایندگی آبشار عاطفه در استان مازندران است، گفت: سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها از پنج سال قبل با مجوز وزارت کشور و فرمانداری بر پایه معنویات کار خود را آغاز کرد.

وی در ادامه گفت: در آبشارعاطفه های شهرستان آمل نزدیک به  2500 خانوار عضویت دارند که به صورت دائم و موردی از خدمات این سازمان بهره می برند.

رئیس سازمان آبشار عاطفه های شهرستان آمل در خصوص خدمات موردی این سازمان به نیازمندان اظهار کرد: اهدای جهیزیه، کمک هزینه درمان، تحصیل و اشتغال از جمله خدمات این سازمان به افراد نیازمند است.

وی همچنین به طرح ازدواج آسان که با همکاری سپاه شهرستان آمل در پارک دهکده طلایی این شهرستان برگزار شد اشاره کرد و گفت: گزارشی از طرح ازدواج آسان که در شهرستان آمل اجرا شد در اختیار مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان بسیار از این طرح استقبال کردند تا حدی که قرار شد طرح ازدواج آسان در کل کشور نیز اجرا شود.

رمضانی در پایان از مسئولان شهری به خصوص فرمانده سپاه آمل و فرماندار این شهرستان و خیرین قدردانی کرد و بیان داشت: حمایت و یاری بیشتر این افراد، آبشار عاطفه ها را در خدمات بهتر کمک می کند./ع

منبع : سفیرهراز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴