تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۷۶۳۴۳
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از سوی پرسپولیسی‌ها مذاکراتی با من شده است هر چیز در این زمینه امکان پذیر است.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ،برانکو ایوانکوویچ در خصوص خبر مذاکره‌اش با پرسپولیس گفت: همه چیز ممکن است و امکان دارد هر لحظه اتفاق جدیدی بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود حضور این مربی در پرسپولیس جدی است، تأکید کرد: البته همه چیز به روند مذاکرات و پیشنهادها دارد. آنها با من مذاکره کرده‌اند اما همه چیز به روند مذاکرات و پیشنهاد نهایی پرسپولیسی‌ها بستگی دارد.

سرمربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه از شرایط فعلی پرسپولیسی‌ها آگاه است، گفت: اطلاعات کاملی از وضعیت فعلی پرسپولیس دارم و همه چیز را در مورد این تیم می‌دانم با این حال باز هم تأکید می‌کنم که حضورم در تیم سرخ‌پوش تهرانی به مذاکرات نهایی که با مسئولان این تیم خواهم داشت بستگی دارد.

به گزارش مشرق، پس از اعلام این موضوع، خبرهای ضد و نقیضی برای تکذیب شدن این خبر منتشر شد که بر همین اساس و به منظور تنویر افکار عمومی و مشخص شدن صحت و سقم این خبر، خبرگزاری فارس فایل صوتی بخشی از این گفت و گو را منتشر کرد که در این قسمت برانکو در پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص اینکه آیا از شرایط پرسپولیس آگاه است، با اطمینان خاطر می‌گوید: البته.

نکته مهم در این زمینه، خبر مذاکره پرسپولیسی‌ها با برانکو ایوانکویچ است که خودش مورد تایید قرار داد و حتی به شناختش از شرایط فعلی سرخ پوشان نیز صحه گذاشت، اما با توجه به اینکه پرسپولیس در حال حاضر حمید درخشان را به عنوان سرمربی در اختیار دارد و مدیرعامل باشگاه نیز در زندان به سر می برد، تلاش ها برای تکذیب کردن چنین خبری عادی و طبیعی به نظر می رسد.

به هر حال مسئولان تصمیم گیرنده برای حل این بحران کنونی پرسپولیس هفته گذشته با برانکو تماس گرفتند و مذاکرات را با این مربی کروات آغاز کردند که در همین تماس شرایط فعلی پرسپولیس و مسایل جانبی مذاکره را به وی اعلام کردند./ع
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴