تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۷۵۷۰۴
دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: ارزیابی ما این است که استان می تواند بهتر از این عمل کند ولی در مجموع استاندار مازندران خوب است.
۰
plusresetminus
نظر من این نیست که استاندار برود ولی استان باید بهتر اداره شود/مجمع نمایندگان به دنبال تغییر استاندار نیست
به گزارش خبرنگار بلاغ از ساری، کمال علیپور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران اظهار داشت: مردم وقتی به نماینده ای رأی می دهند، انتظار دارند نماینده آنها در مورد مدیران شهرستان توجه داشته باشد و نظر بدهد.

وی افزود: بنده هیچ مدیری را معرفی نکردم ولی اگر کسی را می خواهند جابه‌جا کنند، حتماً نقد می‎کنم.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه رئیس جمهور گفته است تعامل‌گرایی و ثبات مدیران را مد نظر دارم، خاطرنشان کرد: ما در بحث های تخصصی به دنبال ثبات مدیران هستیم، مدیران باید در رشته تخصصی خود کار کنند و تمام تلاش خود را می کنیم تا جابه‌جایی مدیران به حداقل برسد.

علیپور با اشاره به اینکه شایعه شده که نمایندگان مجلس می خواهند استاندار را تغییر دهند، بیان داشت: مجمع نمایندگان به دنبال عوض کردن استاندار نیست و تنها به نقد عملکرد این مسئول می پردازد.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس اضافه کرد: جلسه با وزیر کشور مربوط به مباحث کاری بود و این بدان معنا نیست که ما صحبتی درخصوص تغییر استاندار داشتیم.

وی گفت: انتقاد از مدیر در کلان شهرها امری عادی است و در استان مازندران هم باید نقد کردن تمرین شود.

این نماینده در جواب یکی از خبرنگاران مبنی بر دلیل همراهی شما با استاندار مازندران چیست در صورتی که سال گذشته میانه خوبی با استاندار نداشتید، ابراز داشت: ما در جایی از استاندار انتقاد و در جایی دیگر از استاندار تقدیر می کنیم و این نیاز کار نظارتی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس اذعان داشت: ارزیابی ما این است که استان می تواند بهتر از این عمل کند ولی در مجموع استاندار مازندران خوب است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه در بحث های صنعتی و سرمایه گذاری بانکی ضعیف عمل می کنیم، تصریح کرد: تیم اقتصادی استاندار از جزیره ای فکر کردن بیرون بیاید و مجوعه ای فکر کند.


علیپور ادامه داد: حرف من این نیست استاندار برود، حرف من این است که استان ما باید بهتر از این اداره شود، حالا هر کسی که می خواهد استاندار باشد، باشد، همه موضوعات را سیاسی نکنیم، هر کسی تفکری دارد.

وی در پایان گفت: بانک‌ها شریک مال مردم شده اند و استاندار به عنوان والی استان باید در این امور محکم عمل کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴