عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال مطرح کرد:

مسلمان را استقلالی بدانید

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۷۵۴۳۴
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال اعلام کرد که وضعیت آندرانیک تیموریان پس از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی مشخص خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، رضا صادق‌پور در خصوص جلسه روز گذشته اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس با نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی و وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع جلسه به بحث خصوصی‌سازی ارتباط داشت و قرار شد صورت حساب‌های مالی را هر چه زودتر در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار دهیم تا فرایند واگذاری دو باشگاه سریع‌تر صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه قرار بود جلسه با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شود، تصریح کرد: روز گذشته خبر نداشتم که جلسه اعضای هیئت مدیره با نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی کجا برگزار می‌شود. پس از پایان جلسه داخلی باشگاه، به ما اعلام کردند که قرار است جلسه‌ با حضور نمایندگان وزیر اقتصاد و دارایی و همچنین وزیر ورزش و جوانان در وزارت ورزش تشکیل شود.

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که چه صحبت‌هایی به غیر از بحث خصوصی‌سازی مطرح شد، خاطرنشان کرد: دستور جلسه، بحث خصوصی‌سازی و ارائه صورت حساب‌های مالی باشگاه بود و هیئت مدیره نیز گزارش عملکرد را در این جلسه ارائه کرد. قرار بر این شد که صورت حساب‌های مالی را هر چه زودتر به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهیم.

صادق‌پور درباره اینکه گفته می‌شود، وزیر ورزش از اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس خواسته بود که از پرداختن به حواشی مکرر پرهیز کنند، به تسنیم گفت: همانطور که گفتم چنین مباحثی مطرح نشد و دستور کار جلسه روز گذشته به بحث خصوصی‌سازی برمی‌گشت.

وی در خصوص وضعیت آندرانیک تیموریان عنوان کرد: آندو شخصیت ملی دارد و برای تیم ملی و استقلال زحمات زیادی کشیده است. برای تیموریان احترام خاصی قائل هستیم و سعی می کنیم او در استقلال بماند اما اگر این اتفاق نیفتاد، امیدواریم در یک شرایط خوب از استقلال جدا شود. قرار است پس از بازگشت وی از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی وضعیتش مشخص شود و او تیم جدیدش را انتخاب کند.

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال در مورد جذب بازیکنانی چون کاوه رضایی، محسن مسلمان و رضا عنایتی تصریح کرد: در حال حاضر تنها مسلمان با باشگاه قرارداد امضا کرده است. هر زمان که قرارداد بازیکنی منعقد شد، آن را به اطلاع هواداران استقلال می‌رسانیم. نکته قابل تامل در نقل و انتقالات نیم فصل دوم این است که تفاوت زیادی با زمان نقل و انتقالات پیش از فصل دارد. پیش از فصل بازیکنان قراردادی ندارند و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند اما نیم فصل دوم بازیکنان با تیم‌های خود قرارداد دارند و جذب بازیکن در نیم فصل دوم سخت است.

صادق‌پور درباره اینکه سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرده که یحیی گل‌محمدی با انتقال مسلمان به استقلال مخالفت کرده است، گفت: قرارداد مسلمان امضا شده و تنها رضایت‌نامه او باقیمانده است. مباحث دیگری که مطرح شده، با درایت افشارزاده و آذری حل می‌شود. ضمن اینکه ما بحثی در مورد تبادل تیموریان و مسلمان نداشتیم و مسئله این دو بازیکن جدا از هم است.

وی در پایان در خصوص اینکه هواداران استقلال، مسلمان را استقلالی بدانند یا نه، عنوان کرد: بله، او را استقلالی بدانید./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴