تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۵۶۵۹۷
رضا گلپور برای گذراندن محکومیت 91 روزه به اجرای احکام دادسرای رسانه احضار شد.
۰
plusresetminus

 

بلاغ- رضا گلپور که در پی شکایت محمدرضا رحیمی معاون اول سابق ریاست جمهوری به 91 روز حبس محکوم شده بود بعداز ظهر پنج شنبه هشتم آبان ماه به شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای فرهنگ و رسانه تهران احضار شد.

رضا گلپور در تماس با خبرنگار مشرق گفت: در متن احضاریه آمده است " در مهلت 3 روز جهت اجرای حکم فوق در این مرجع حاضر شوید و نتیجه عدم حضور جلب است."

رضا گلپور نویسنده کتاب شنود اشباح منتشره در 1381 است. کتاب فوق که با مجوز وزارت فرهنگ دولت خاتمی منتشر شده بود با دستور وی به وزیر اطلاعات جمع آوری گردید و پس از شکایت شخصی علی ربیعی رئیس وقت دبیرخانه اجرایی شورایعالی امنیت ملی و پس از مدتی با پیگیری مجدانه شخص سید محمد خاتمی گلپور ماهها به زندان افتاد.

در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز گلپور اقدام به انتشار مقالاتی درباره مشایی و محمد رضا رحیمی کرد که با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری و سپس با شکایت شخصی رحیم مشایی و محمدرضا رحیمی به 91 روز زندان محکوم شده است.

گلپور درباره احضاریه اجرای احکام گفت : " در جایگاه متهم و محکوم پرونده ای که محمدرضا رحیمی در جایگاه شاکی آن قرار دارد در زمان تعیین شده به دادسرا مراجعه خواهم کرد./آ

 

 
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴