تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۴۵۵۱۷
استاندار تهران گفت: طوفان هفته گذشته در تهران ۴۹ میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت.
۰
plusresetminus
بلاغ-  سیدحسین هاشمی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس دستور وزیر کشور بررسی حادثه طوفان هفته گذشته به بنده محول شد تا در این خصوص بررسی‌های لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: هر تغییر و تحولی در سطح مدیران استان تهران باید با نظر استانداری تهران اتفاق بیفتد و فعلاً استعفای مدیرکل هواشناسی استان تهران معلق می‌شود تا کمیته‌ای این موضوع را بررسی کند و نباید با استعفا صورت مسئله را پاک کرد.

هاشمی ادامه داد: کمیته‌ای توسط معاون عمرانی استاندار، معاون آمادگی و مقابله مدیریت بحران، رئیس سازمان هواشناسی شهر تهران، به بررسی طوفان می‌پردازند و پس از بررسی‌های صورت گرفته نسبت به عزل و توبیخ مدیرانی که در طوفان اخیر کوتاهی کرده‌اند اقدام می‌شود.

وی به راه‌اندازی سیستم اخطار آنی توسط استانداری و صداوسیما اشاره کرد و گفت:‌ آیین‌نامه سیستم بحران را باید با شرایط جدید مطابقت دهیم و این سیستم باید به روز شود تا در مواقع بحرانی با مشکلات کمتری مواجه شویم.

استاندار تهران درباره خسارت‌های ناشی از طوفان هفته گذشته گفت:‌ کل خسارات در استان تهران 49 میلیارد تومان برآورد شده و 27 نفر مجروح و 5 نفر نیز جان خود را از دست دادند که به خانواده‌‌های آنها تسلیت می‌گویم.

هاشمی یادآور شد: نحوه جبران خسارت‌ دیدگان توسط کمیته‌ای در استانداری تهران رسیدگی می‌شود و خسارات آن 5 نفر که جان خود را از دست داده‌‌اند را شهرداری تهران پرداخت خواهد کرد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما