تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۵۸۹۳۷
معاون سیاسی استاندار مازندران اشیار 143 را تقویت کننده فضیلت‌های اخلاقی و ارزشی اعلام کرد و گفت: همه مازندران برای اکران این فیلم بسیج می‌شود.
۰
plusresetminus
بلاغ-  علیرضا یونسی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد اکران فیلم شیار 143 در استانداری مازندران، اظهار داشت: فیلم شیار 143 ارزش‌ها و فضیلت‌های ایمانی و اخلاقی را تقویت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این فیلم در همه شهرهای مازندران که دارای سالن سینما هستند باید اکران شود، افزود: شهرهایی هم که سالن سینما ندارند، فضایی فراهم شود تا مردم بتوانند از تماشای این فیلم بهره ببرند.

یونسی با بیان اینکه در اجرای جشنواره یاس، فیلم‌ها در اغلب شهرها اکران شدند، تصریح‌ کرد: در شهرهایی که سالن سینما نداشتیم در سواحل آزاد سینما تشکیل دادیم تا مردم از فضای فرهنگی به وجود آمده استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه چنانچه نیاز به امکانات ویِژه‌ای برای اکران در شهرهای بدون سینما است، آماده همکاری هستیم، گفت: این فیلم به دلیل ارزشی بودن می‌تواند حتی در مساجد و تکایا هم اکران شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس، دریای بیکرانی از فضیلت‌ها و ارزش‌های اخلاقی، انسانی و اسلامی است، ادامه‌ داد: فیلم شیار 143 هم به سهم خود، قطره‌ای از دریای بیکران فضیلت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه در اکران فیلم شیار 143 از هیچ همکاری دریغ نمی‌کنیم، تصریح‌ کرد: سراسر استان برای اکران این فیلم، بسیج می‌شود.

یونسی با بیان اینکه مازندران در طول تاریخ، مشاهیر زیادی داشته است، افزود: چهره‌های ارزشمند فرهنگی در استان داریم اما از نظر مکان فرهنگی دچار کمبود هستیم.

به گزارش فارس، اکران فیلم شیار143 از شب گذشته در سینما سپهر ساری آغاز شده است./آ

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴