تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۳۶۱۵۷
سرپرست زندان دامغان با اشاره به برگزاری مراسم عقد یک زندانی گفت که مهریه زوجه ۱۴ سکه است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، امیر احمدی افزود: این مراسم پس از درخواست زندانی و با کسب مجوزهای لازم از دستگاه قضایی و اداره کل زندان‌ها انجام شده است.
وی ادامه داد: در مراسم عقد این زندانی علاوه بر زوجین، خانواده‌های آن‌ها و برخی از کارکنان زندان حضور داشتند.
سرپرست زندان دامغان در مورد اتهام این زندانی، بیان کرد: زندانی مذکور به جرم موادمخدر در زندان دامغان بسر می‌برد و در حال حاضر تحت قرار بوده و هنوز حکم وی صادر نشده است.
وی در مورد اعطای مرخصی به این زندانی، خاطرنشان کرد: به‌دلیل عدم صدور حکم، اعطای مرخصی به زندانی منع قانونی دارد، اما پس از صدور حکم و طی مراحل قانونی و ضمانت‌های لازم می‌تواند از مرخصی استفاده کند.
امیراحمدی از معرفی این زندانی به نهادهای حمایت‌کننده خبر داد و افزود: این زندانی پس از طی مراحل قانونی جهت استفاده از تسهیلات به انجمن حمایت از زندانیان معرفی می‌شود.
وی با بیان اینکه زندنانی ۲۷ ساله سابقه کیفری دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با متاهل شدن وی پس از آزادی دیگر مرتکب جرم نشود.
سرپرست زندان دامغان با بیان اینکه تقاضای برگزاری مراسم از سوی خود زندانی مطرح شد، تصریح کرد: مسئولان زندان دامغان پیش از عقد آنها با ارایه مشاوره‌های لازم به زوجین، وضعیت زندانی را برای زوجه تشریح و مشکلات احتمالی پیش رو را برای هر دو طرف تشریح کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴