تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۵۶۶۸۷
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: برخی بازیکنان استقلال در حد خود ظاهر نمی‌شوند و من به قلعه‌نویی حق می‌دهم اما او باید با تحکم بیشتری با آنها برخورد کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- مسعود معینی در خصوص نتایج این تیم اظهار داشت: تیم‌های غیر از پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی رشد چشمگیرتری داشتند. بازیکنان آنها چون ستاره نیستند می‌خواهند مطرح شوند. شما به تیم‌های پدیده، نفت تهران، فولاد، راه‌آهن و حتی سایپا نگاه کنید. اکثر بازیکنانشان جوان هستند و وقتی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند، انگیزه زیادی دارند. از سویی تیم‌های بزرگ مشکلات خودشان را دارند. شما نگاه کنید در تیم ما بازیکنانی مثل بیک‌زاده و یا حتی آندو با مشکلاتی روبرو شده‌اند.

وی افزود: بیک‌زاده از مدت‌ها قبل با مصدومیت کهنه روبروست و پارگی عضله او در تمرینات تیم ملی هم مزید بر علت شده است و نتوانسته این فصل برای استقلال چندان بازی کند. مشکل عمده استقلال بازیکنان ملی‌پوشش هستند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد مشکلات مالی آندرانیک تیموریان که در هفته گذشته سر و صدا کرد، عنوان کرد: من باید بگویم که تیم فوتبال استقلال و هیأت مدیره باشگاه دو مقوله کاملا متمایز و مشخص از هم هستند. تمام مسئولیت‌ها در تیم بزرگسال در اختیار امیر قلعه‌نویی گذاشته شده و او باید پاسخگو باشد. من خودم در سفری که در اصفهان همراه تیم بودم دیدم که این تیم چقدر رفتار حرفه‌ای و خوب دارد. من اصلا کاری به نتایج ندارم اما برنامه‌های امیر قلعه‌نویی را بسیار جالب دیدم اما باید این را بگویم که یکسری چیزها بین بازیکنان و کادر فنی به جاهای خوبی نرسیده است.

معینی در خصوص اینکه منظورش چیست، گفت: بازیکنانی مثل تیموریان، بیک‌زاده و حتی امیرحسین صادقی و یا آرش برهانی که این روزها کمتر در میدان حضور دارد همگی بزرگ هستند اما مشکلاتی هم وجود دارد. انتظارات آنها از باشگاه بالاست و من در این مسئله حق را به امیر قلعه‌نویی می‌دهم و معتقدم باید او این مسائل را حل کند.

وی در پاسخ به این سؤال که به لحاظ فنی اگر مربی دیگری هم جای امیر قلعه‌نویی بود همین حمایت‌های از تیم استقلال می‌شد و خیلی‌ها معتقدند اگر مظلومی اکنون در استقلال بود بارها از سوی هیأت مدیره تذکر می‌گرفت، گفت: سؤال خیلی پیچیده است و جواب دادن سخت است. مظلومی، مظلومی است و قلعه‌نویی، قلعه‌نویی است. پرویز مظلومی هیچ وقت نمی‌تواند جای امیر قلعه‌نویی را بگیرد. امیر قلعه‌نویی در تیم‌های مس، سپاهان، تراکتورسازی حضور بسیار متفاوتی نسبت به مظلومی داشته است. مظلومی هم در مس بوده اما شما خودتان تفاوت نتایج را ببینید.

وی تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی مربی باتجربه و بزرگی است اما برد و باخت تنها مختص سرمربی نمی‌شود. متغیرهای دیگری هم در این زمینه وجود دارد و بازیکنان متغیرهای بزرگ این مسئله هستند. اعتمادی که امیر قلعه‌نویی به بازیکنان کرده هنوز برآورده نشده است. باید این را بگویم که اکثر بازیکنان یا مصدوم بودند یا در اندازه خود ظاهر نشدند و این بازیکنان در قبال باشگاه مسئول و پاسخگو باشند. تمام مسائل را نباید به گردن قلعه‌نویی انداخت. قلعه‌نویی با این بازیکنان خیلی مدارا می‌کند در حالی که من معتقدم قلعه‌نویی باید با تحکم بیشتری با این بازیکنان برخورد کند.

معینی در خصوص اینکه باشگاه در قبال برخی رفتارها چه می‌کند، مثلا چرا کمیته انضباطی باشگاه در مقابل تیموریان حرکتی نکرد در حالی که خیلی‌ها معتقدند اعتراض تیموریان تیم را به هم ریخت، گفت: چه کسی گفته تیموریان تیم را به هم ریخت؟ آندو هفته گذشته تمرین مناسبی نکرد. او یک بازیکن دونده و توپ‌گیر در استقلال است و وقتی شرایط آمادگی خوبی نداشته باشد نمی‌تواند خوب بازی کند. او باید خودش هم بخواهد که بازی کند و سپس از باشگاه انتظار داشته باشد. فکر می‌کنم اینجا نقش امیر قلعه‌نویی خیلی مهم است. شما هم این مسئله را در نظر داشته باشید که امیر قلعه‌نویی با این گونه مسائل روبروست.

معینی در پاسخ به این سؤال که چرا در باشگاه استقلال فقط سیستم پاداش دادن اجرا می‌شود و صحبتی از جریمه نیست، گفت: اتفاقا ما دستورالعمل در مورد پاداش و جریمه داریم و خود امیر قلعه‌نویی روی این مسئله اشراف دارد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به اینکه امیر قلعه‌نویی مورد حمایت هیأت مدیره است،‌تاکید کرد:هیأت مدیره استقلال با پرسپولیس فرق می‌کند و هیچ گاه به خودمان اجازه نمی‌دهیم رفتاری که با علی دایی شد با امیر قلعه‌نویی شود. جان و نفس قلعه‌نویی برای استقلال می‌رود، او هم تحت فشار است. او مورد حمایت ماست. اسلحه‌ای که دست قلعه‌نویی است بازیکنان هستند و او باید خودش آنها را کنترل کند و پاسخگو باشد. من باز هم تاکید می‌کنم قلعه‌نویی باید در قبال بازیکنان سرسختی بیشتری نشان دهد. البته این را هم باید بگویم شرایط لیگ ما جالب نیست. عدم پخش لیگ‌ها خیلی روی تیم‌ها تاثیر گذاشته است به خصوص بازیکنان پرسپولیس و استقلال که به پخش بازی‌هایشان عادت دارند و امیدوارم این مسله حق پخش هر چه زودتر حل شود./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲