تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۵۷۸۴۸
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بابل از شهردار این شهر خواست تا چنانچه رفتار و برنامه های خود را قابل دفاع و مطابق قانون می داند، دعوت او برای مناظره علنی را بپذیرد.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ، صبح سه شنبه، ۲۰ آبان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بابل با در دست گرفتن پلاکارد حاوی اعتراض به عملکرد شهرداری، ساعاتی را در محوطه ساختمان این اداره ایستاده و از شهردار بابل دعوت کرد تا برای یک بار هم که شده پاسخگوی عملکرد خود باشد.

محمدحسین منصف، آزاده هشت سال دفاع مقدس، انگیزه خود از این اقدام انقلابی را عمل به تکلیف الهی نهی از منکر و دفاع از حیثیت نظام مقدس اسلامی در مقابل عملکرد ضعیف و سؤال برانگیز برخی مدیران شهرداری دانسته و اعلام کرد از آنجا که شهردار بابل از پاسخگویی در قبال سیاست های مدیریتی خود و اهمال در انجام خدمات عمومی و بی توجهی نسبت به تذکرات قانونی برخی از اعضای شورای شهر اجتناب ورزیده است تنها راه باقی مانده برای اعتراض به عملکرد نهاد زیر مجموعه او، اعتراض میدانی و طرح سؤال در افکار عمومی است که امیدوار است لااقل این بار او را برای روشنگری در خصوص عملکرد ضعیفش مجاب کند.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بابل از شهردار این شهر خواست تا چنانچه رفتار و برنامه های خود را قابل دفاع و مطابق قانون می داند، دعوت او برای مناظره علنی را بپذیرد.

بسیاری از حاضران در محوطه شهرداری که از عملکرد شهردار بابل ناراضی بودند با تحسین این اقدام انقلابی نماینده بسیجی خود در شورا، حمایت قاطع خویش از محمدحسین منصف را ابراز کرده و اعلام کردند که بی صبرانه منتظر پذیرش درخواست مناظره توسط شهردار هستند.

<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>
 
http://cld.persiangig.com/preview/AAaMACvxu4/monsef%20(2).jpg
 
http://cld.persiangig.com/preview/Bhry96l4Cf/monsef%20(3).jpg
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
مونا
سلام / اگر حرف های منصف واقعیت ندارد مجازاتش کنیدو اما اگر حقیقت را گفته باشد با چه برهان ضعیفی برایش احضاریه میفرستید و این سئوال پیش میاید که وقتی یک عضو شورای شهر افشاگری میکند با این فشارها او را در تنگنا میگذارید، آیا مردم را از پرسشگری از مسئولان نمیترسانید؟!
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴