تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۸۲۳۱۸
در بازجویی از همسر مقتول وی لب به اعتراف گشود وگفت: شوهرش شدیداً به مواد مخدر اعتیاد داشته ، بسیار بداخلاق بوده و مدام وی و فرزندانش رامورد ضرب وشتم قرار می داده به همین جهت تصمیم به قتلش گرفته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،یک زن 43 ساله که شوهر خود را در شهرستان مرودشت استان فارس به قتل رسانده و او را در باغچه منزل دفن نموده بود، پس از دستگیری راز این جنایت را فاش كرد .

سرهنگ علی شیبانیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: حدود دو ماه قبل زنی با مراجعه به یکی از مراکز انتظامی شهرستان شیراز اظهار نمود، شوهرش برای رساندن دخترش به دانشگاه از منزل خارج شده و دیگر به منزل بازنگشته است.
 
سرهنگ شیبانیان ادامه داد: موضوع از طریق انتظامی شهرستان شیراز در حال پیگیری بود تا اینکه برادر مقتول با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مرودشت بیان داشت برادرش توسط همسرش به قتل رسیده و جسد نیز در باغچه منزل دفن شده است.
 
وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر، جسد را از درون باغچه بیرون آورده و همسر مقتول به همراه هر دو دخترش را دستگیر نمودند.
 
سرهنگ شیبانیان تصریح کرد: در بازجویی از همسر مقتول وی لب به اعتراف گشود وگفت: شوهرش شدیداً به مواد مخدر اعتیاد داشته ، بسیار بداخلاق بوده و مدام وی و فرزندانش رامورد ضرب وشتم قرار می داده به همین جهت تصمیم به قتلش گرفته است.
 
رئیس پلیس شهرستان مرودشت افزود: همسر مقتول در اعترافات خود چنین بیان کرد که پس از قتل همسرم جسد وی را در باغچه منزل دفن نمودیم و به مراکز انتظامی و بستگان اطلاع دادیم که شوهرم مفقود شده است.
 
سرهنگ شیبانیان خاطر نشان کرد: پس از گذشت بیش از دو ماه همسر مقتول و فرزندانش که از نظر روحی روانی به شدت دچار مشکل شده بودند وکابوس های و حشتناک آرامش را از آنان گرفته بود، تصمیم می گیرند که موضوع را فاش نمایند./ع
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما