تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۸۳۹۴۸
فرمانده انتظامی آمل گفت: مأموران با شناسایی آدم‎ربا به نام «ح – م» معروف به «نبی افغانی» 26 ساله، رد این فرد را داخل مرغداری مخروبه یکی از روستاهای حومه آمل زدند.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ از آمل، ولی‎الله گنجیان‎مقدم در تشریح جزئیات خبر آزادسازی گروگان ۱۲ ساله، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فیرو کارزین از توابع استان فارس، مبنی بر سرقت وجه نقد و آدم‎ربایی دختری ۱۲ ساله به نام سمیه و انتقال وی به یکی از روستاهای حومه شهرستان آمل، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با دریافت این گزارش، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی را برای شناسایی مخفیگاه آدم‎ربا و رهایی گروگان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: مأموران با شناسایی آدم‎ربا به نام «ح – م» معروف به «نبی افغانی» 26 ساله، رد این فرد را داخل مرغداری مخروبه یکی از روستاهای حومه آمل زدند.

این مسئول بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اطمینان از حضور آدم‎ربا به همراه گروگان ۱۲ ساله در مخفیگاه، در عملیاتی هماهنگ و ضربتی، متهم را دستگیر و گروگان آزاد کردند.

گنجیان‎مقدم در پایان گفت: با دستگیری آدم ربا و تحویل سمیه به خانواده‎اش، متهم در بازجویی‎های پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف کرد و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴