تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۸۴۳۷۰
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم تودیع و معارفه محمد نبی و اسدی دقایقی را سخنرانی کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، علی کفاشیان ضمن خیر مقدم با روسا کمیته ها و تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر گفت: نشست امروز را تشکیل داده ایم تا از حمات مهدی محمد نبی تشکر و قدردانی کنیم. در این سالها که محمد نبی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال فعالیت کرد بدون شک تمام توانش را به کار گرفت تا فوتبال در بهترین شرایط روند خود را طی کند. وی سالهای سال در فدراسیون و باشگاهها  حضور داشته و همیشه خدمت کرده است.

وی افزود: تغییر و تحولات همیشه وجود داشته و با تغییراتی که ایجاد می شود بدون شک قصدمان این است که شرایط بهتری را ایجاد کنیم. با تغییرات اثرات سازنده تر و بهتری را شاهد خواهیم بود. محمد نبی در 7 سالی که در دوره ریاست من و دو سالی که فدراسیون در شرایط بحرانی قرار داشت به خوبی امورات را پیگیری کرد. قطعا از تجربیات وی و اطلاعاتش استفاده خواهیم کرد و به هیچ عنوان نمی گذاریم که برود.

وی همچنین در ادامه اسدی را به مسئولین کمیته ها و دپارتمان فدراسیون معرفی کرد و گفت: امیدوار هستم از این پس شاهد موفقیت او و همکاری شما همکاران با وی باشم تا فوتبال در مسیر موفقیت و رشد قرار بگیرد.اسدی با فوتبال بیگانه نبوده و همیشه در عرصه های ورزشی خدمت کرده است.

کفاشیان در پایان نیز الهه عرب عامری را به عنوان سرپرست کمیته بانوان معرفی و از تمامی همکاران و روسای کمیته ها به خاطر فعالیتشان در فدراسیون قدردانی کرد.
 

اسدی: فوتبال به عنوان معقوله ای فرهنگی تاثیر گذار است

همچنین علیرضا اسدی، سرپرست دبیرکلی فدراسیون ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارکه فجر گفت: از اینکه مرا در جمع خود پذیرفته اید خوشحال هستم. با توجه به اینکه فوتبال به عنوان معقوله ای فرهنگی و تاثیر گذار در همه عرصه ها ارزشمند است برخی مواقع شاهد تغییراتی هستیم.من سالهای سال است که با محمد نبی و کفاشیان و بسیاری از همکاران در فدراسیون آشنا و دوست بوده ام و این کار مرا سخت تر می کند.

وی افزود: امیدوارم در این عرصه بتوانم کار کنم و با اخلاق مداری  و در کنار افراد با تجربه ای که در فدراسیون حضور دارند، بتوانیم در مسیر فعالیتهای خود تاثیر گذار باشیم. بدون شک محمدنبی بسیار توانمند است  و باعث افتخارم است که به جای ایشان آمده ام. مطمئنا در این سیستم در جهت منافع ملی گام بر می داریم و امیدوار هستم با حمایت و همکاری شما عزیزان موفق باشم.

محمد نبی: سعی کردم وظیفه ام را به بهترین نحو انجام دهم

مهدی محمدنبی گفت: وظیفه ای که حدود 8 سال و نیم در فدراسیون فوتبال بر عهده ام بود را سعی کردم به خوبی انجام دهم که در این مسیر همکاری شما همکاران عزیز و مساعدتی که داشته اید، باعث شد تا موفق باشم.

وی گفت: در این مدت وظیفه ای را داشته و سعی کردم تا به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهم. ضمن ابراز امیدواری برای موفقیت اسدی از روسای کمیته ها و همکاران در فدراسیون فوتبال نیز تشکر و قدردانی می کنم./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰