تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۸۳۹۲۰
عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال کشور گفت: برخی از نتایج لیگ برتر فوتسال کشور در بیرون زمین اتفاق می‌افتد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سعید نجاریان طی گفت‌وگویی اظهار کرد: برخی از نتایج مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در بیرون زمین اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز به خوبی از این مسائل با خبر است، افزود: با توجه به اینکه در اواخر لیگ شاهد رد‌ و بدل شدن امتیازات مختلف توسط تیم‌های بالانشین و انتهای جدول هستیم ولی هیچ‌کس هیچ کاری نمی‌کند.

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال کشور گفت: رد و بدل شدن امتیازات برای فرار از سقوط در بین تیم‌های ته جدول بیشتر است که در سال‌های گذشته نیز اتفاق افتاد.

نجاریان با بیان اینکه قبول برخی از نتایج فوتسال برای ما سخت است، بیان کرد: هفته گذشته در لیگ برتر فوتسال کشور دو تیم خوب و بالای جدولی مغلوب تیم‌های ته جدول و گزینه سقوط شدند.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری درباره نتایج تیمش در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور تصریح کرد: با توجه به امکانات موجود و تا حدودی بر طرف شدن مشکلات از امتیازات تیم شهروند راضی نیستم.

وی با بیان اینکه برای موفقیت تیم فوتسال شهروند از هیچ تلاشی دریغ نکرد، افزود: از بازیکنان و کادر فنی تیم شهروند ساری در فصل جاری توقع بهتری داشتم که تاکنون برآورده نشد.

نجاریان با تشکر از هواداران تیم شهروند ساری گفت: سالن سید رسول حسینی ساری برای هر تیمی با توجه به حضور پرشور تماشاگران سخت است که باید قدردان این هواداران باتعصب و بی‌ریا باشیم.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به جایگاه بد تیمش در انتهای جدول افزود: شهروند تماشاگران فهیم و خونگرمی دارد و به عنوان مسئول به تماشاگران حق می‌دهم زیرا هوادار برای حضور در سالن به نتیجه تیمش می‌اندیشید.

وی در پایان با حمایت از کادر فنی تیمش گفت: با آن که از نتایج تیم راضی نیستم ولی یک مربی کاربلد و پخته‌ای همچون ابطحی در ترکیب تیم داریم که باید از هر نظر هم از سوی مدیریت و تماشاگران حمایت شود.
منبع : فارس-مازندران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴