تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۵۹۶۲۰
اسلام امریکایی که با هدف مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) شکل گرفت، با همت بردگان زر، زور و تزویر، مفتیانی را دور هم گرد آورد که با خلق گروهک های انحرافی همچون داعش، فتاوایی را صادر می کنند که با طرد و ذم جهان اسلام به ویژه اهل سنت مواجه شده و خشنودی اربابان صهیونیستی خود را فراهم آورده اند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، شکل گیری جریان های بی پایه و ریشه براساس خرافه های وهابیت انگلیسی و امریکایی، که با هدف نابودی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) و از طریق اسلام هراسی و شیعه گریزی، امروزه در قالب داعش، دامس، النصره و ده ها گروهک خون آشام شیطانی، خود را در مسیر جذب جوانان جهان اسلام قرار داده، با میلیارها دلار ارتجاع عرب و حماقت قدرت طلبان منطقه، سناریویی با کارگردانی مثلث: امریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی را به مورد اجراء می گذارند که نتیجه آن، شکست جریان مقاومت استکبارستیز و نابودی انقلاب اسلامی با تشکیل حکومت های صد در صد مزدورو جلاد تکفیری است تا ضریب بقای حکومت غاصب و پوشالی رژیم اشغالگر قدس و به محاق فراموشی رفتن جنایات ٱن غاصب افزایش یابد.

به طور قطع، اهداف شیطانی و امریکایی، افکار و اندیشه های اسرائیلی را برای خود ضروری می داند و فتاوای خنده و چندش آور ذیل، که جای خون گریستن را نیز مطالبه می کند، مصداقی از جمله: از کوزه همان برون تراود که در اوست.

مضحک ترین فتواهای دنیا:

یک مفتی سعودی وهابی برای تبلیغ فرقه وهابیت، صفحه اجتماعی را راه اندازی کرده و در آن پیام هایی را به زبان فارسی منتشر می کند.

بر اساس اخبار منتشره، تبلیغات دین خودساخته وهابیت در برابر جهان در حال گسترش است و این موضوع دلایل مختلف دارد و سرمایه گذاری هنگفت مسئولان سعودی از جمله این دلایل است و در این راه صهیونیست‌ها و امریکاییان نیز تلاش مجدانه ای برای کم‌رنگ کردن اسلام واقعی می کنند و همین امر باعث شده است که بیشتر افرادی که از ادیان و مذاهب مختلف به اسلام روی می آورند، اهل تسنن شده و متأسفانه بیشتر آنها وهابی می شوند.

محمدالعریفی از علمای وهابیت در عربستان، که دارای طرفدارانی در کشور عربستان و کشورهای عربی است، در صفحه فارسی یکی از شبکه های اجتماعی، که در آن به ترویج مذهب دویست ساله وهابیت می پردازد، علی رغم عدم اقبال توسط جوانان آگاه، فتاوایی خنده آور را در این صفحه می گنجاند که مطالعه آن خالی از تفریح نیست.

- استفاده از کمربند ایمنی حرام است، زیرا مانع تحقق قضا و قدر می شود.

- خوردن سمبوسه به علت شکل سه ضلعی آن و مشابهت با ثالوث مقدس مسیحیان حرام است.

- روزه برای افراد مناطقی که قطعی مکرر برق دارند، واجب نیست. شیخ عبدالمحسن عبیکان از مفتیان وهابی و مقامات بلندپایه وزارت دادگستری عربستان چندی قبل در فتوایی که در روزنامه الخلیج چاپ عربستان منتشر شد، فتوای عدم وجوب روزه برای مناطقی که قطعی مکرر برق دارند، را صادر کرد.

- کسی که به علت بیماری ایدز بمیرد، شهید است، شیخ احمد ابو یوسف، رئیس مرکز ارشاد مذهبی در وزارت دیانت مصر، در جواب استفتای مردی که سئوال کرده بود نظر اسلام در مورد مرد مسلمانی که بر اثر ایدز بمیرد، چیست؟ گفت: «هر کسی که به علت بیماری ایدز بمیرد، از نظر اسلام شهید به حساب می آید!»

- امام جماعتی در اردن، بوسیدن زن را موجب بطلان وضو می داند.

- یک مفتی تکفیری در عربستان، نوشیدن شیر رضاعی برای محرمیت را تا سن ۴۰ سالگی برای مردان ذکر کرد.

- داعی عبدالله، امام جماعت مسجد نورالاصلاح در واشنگتن، ضمن سخنانی ادعا کرد: هم جنس بازی حلال است، وی اعتراف کرد که خود او از نوجوانی آن را تجربه کرده و در زندگی اش با چهار مرد رابطه داشته است. زیرا اسلام آن را مجاز شمرده است!

وی در پاسخ این سئوال که شما امام جماعت یک مسجد هستید، چگونه هم‌جنس‌بازی را مجاز می دانید؟ گفت: «تمام سعی من این است که اسلام را به صورت امروزی عرضه کنم و با مظاهر تجدد، آن را هماهنگ کنم، شکی نیست که حلال شمردن این رابطه، یکی از مظاهر پیشرفت اسلام است.»

- یک گروه در مصر که به گروه اتحاد اسلامی مردم مصر مشهور است، ادعا کرد که خوردن گوجه فرنگی برای مسلمانان حرام است، چرا که وقتی گوجه فرنگی را به طور عمودی برش می دهیم، در وسط آن یک صلیب می بینیم. بنابراین، گوجه فرنگی بجای پرستش خداوند، صلیب را می‌پرستد، صلیب که به جای خداوند واحد به وجود سه خدا معتقد است، مسیحی بوده و خوردن آن حرام است.

- یکی دیگر از مفتیان وهابی عربستان فتوا داده، لمس موبایلی که در آن قرآن ضبط شده باشد، بدون وضو، حرام است حتی اگر آن موبایل خاموش باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷