نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با بلاغ:

6 بهمن روز تاریخی و سرنوشت‌ساز انقلاب است/نماد استواری مردم مازندران در مقابل استکبار جهانی

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۸۳۲۶۳
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حماسه 6 بهمن را نماد استواری و اراده مردم مازندران به ویژه مردم آمل در مقابل استکبار جهانی اعلام کرد.
۰
plusresetminus
6 بهمن روز تاریخی و سرنوشت‌ساز انقلاب است/نماد استواری مردم مازندران در مقابل استکبار جهانی
آیت الله علی معلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در قائم‌شهر اظهار کرد: حماسه 6 بهمن‌ماه در آمل، حماسه ملی همه مردم استان مازندران بود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی قبل از پیروزی انقلاب تمامی توان و ابزار را برای اثبات قدرت خود در ایران به‌ کار گرفت، افزود: هدف استکبار بر این بود تا نگذارد انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی برسد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اراده محکم ملت و عنایت الهی امام(ره) در برابر تلاش و استکبار به پیروزی رسید و در 22 بهمن یوم الله سال 57 پیروزی حق بر باطل در ایران اسلامی شکل گرفت.

وی بیان کرد: عوامل سیاسی با ورود در انقلاب می‌خواستند ضربه‌ای بر پیکره انقلاب وارد کنند، همچنین کسانی مانند بنی‌صدر خائن، با جاسوسی‌های خود برای کشورهای بیگانه، در صدد از بین بردن آرمان‌های انقلاب بود.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: استکبار جهانی در کنار تحرکات سیاسی، عوامل مزدور را مسلح ساختند تا با ایجاد هرج‌ومرج و جنگ داخلی به اهداف پلید خود در کشور اسلامی ایران برسند.

وی با اشاره به استقرار گروهی از افراد در جنگل‌های مازندران و به ‌ویژه اطراف شهر آمل خاطرنشان کرد: آنها می‌خواستند بر شهر تاریخی و بزرگی که در مسیر اصلی کشور هم قرار داشت، مسلط شوند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: مردم غیور آمل و سایر شهرهای استان مازندران به مقابله با عوامل مزدور پرداختند و به‌ سرعت این گروه را در آن منطقه منحل کردند.

آیت الله معلمی یادآور شد: بدین ترتیب، نقشه‌های استکبار جهانی که هرگز سرعت عمل مردم مازندران را پیش بینی نمی‌کردند، در برابر استواری و اراده مردم آمل در هم شکست.

امام جمعه قائم‌شهر بیان کرد: 6 بهمن برای انقلاب اسلامی به ویژه برای استان مازندران از جمله روزهای تاریخی و سرنوشت‌ساز است.

آیت الله معلمی در پایان گفت: یاد و خاطره شهدای واقعه 6 بهمن را باید گرامی بداریم و برای جاودان ماندن خون شهدا تلاش کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴