عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت:

نیلی احمدآبادی گزینه اصلی دولت نیست/نظر نمایندگان جلب نمی شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۵۶۳۴۴
سیدهادی حسینی گفت: نمایندگان تاکید دارند که وزیر پیشنهادی علوم سابقه مدیریتی قابل توجهی نداشته و بهتر است وزیر وزارتخانه ای مهمی چون علوم، تحقیقات و فناوری از تجربه بالاتری برخوردار باشد.
۰
plusresetminus
نیلی احمدآبادی گزینه اصلی دولت نیست/نظر نمایندگان جلب نمی شود
به گزارش بلاغ، سیدهادی حسینی در جمع خبرنگاران خانه ملت، با اشاره به عدم شناخت نمایندگان از وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: بنده خیلی شناخت دقیقی از نیلی وزیر پیشنهادی علوم ندارم، اما با توجه به گمانه زنی ها و موارد مطرح شده از سوی نمایندگان، وی فضایی در مجلس برای جلب نظر نمایندگان ندارد و رایزنی های دولت با مجلس نیز در این خصوص ضعیف است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بدنه دولت هم هیچ فعالیتی برای انتخاب شدن وزیر پیشنهادی علوم دیده نمی شود، افزود: به نظرمحمود نیلی احمدآبادی گزینه اصلی دولت نیست، ولی دولت تنها ۲ راه دارد یا اینکه در زمان باقی مانده تا روز رأی اعتماد با گفت‌وگو نمایندگان را در شناخت بیشتر وزیر پیشنهادی کمک کند یا اینکه وزیر پیشنهادی باید خود انصراف داده و رئیس جمهور فرد دیگری را معرفی کند.

وی گفت: نمایندگان تاکید دارند که وزیر پیشنهادی علوم سابقه مدیریتی قابل توجهی نداشته و بهتر است وزیر وزارتخانه ای مهمی چون علوم، تحقیقات و فناوری از تجربه بالاتری برخوردار باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴