تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۵۹۰۹۹
نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت عدم اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در اجرای طرح چهار خطه کردن محور بجنورد - آزاد شهر ازسوی وزارت راه و شهرسازی تا پایان امسال، از نمایندگی درمجلس استعفا خواهم کرد.
۰
plusresetminus
بلاغ-قاسم جعفری چهارشنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: پیام استعفای خود را برای دفاع ازحقوق مردم این استان بخصوص خانواده قربانیان حوادث رانندگی در محور بجنورد - آزادشهر به عنوان «جاده مرگ» به وزیر راه وشهرسازی و معاون پارلمانی این وزارتخانه ارسال کردم. وی اضافه کرد: طرح چهار خطه کردن مسیر بجنورد - آزادشهر در دولت نهم و دهم شروع شده ودر طرح «مهر ماندگار» نیز قرار گرفته و قرار بود تا پایان سال ۹۱ به اتمام برسد که این وعده ها عملی نشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت : در دولت یازدهم نیز وزیر راه و شهرسازی درسفر به این استان قول تکمیل ساخت حداقل ۴۰ کیلومتر ازنقاط حادثه خیز این جاده را درحوزه بجنورد وآشخانه داد که به این وعده نیز وفا نشده است. جعفری افزود: این محور به عنوان یکی از مرگبارترین مسیرهای خراسان شمالی، سالانه جان تعداد زیادی از شهروندان این استان و مسافران علی بن موسی الرضا(ع) را می گیرد وخاطرات بدی را درذهن مسافران باقی می گذارد.

وی اظهار کرد: با این روند رو به رشد سوانح رانندگی دراین محور، سالیانه سرمایه های زیاد انسانی درکشور ازبین می رود و هزینه اجتماعی زیادی را به خانواده قربانیان تحمیل می کند که باید مسوولان استانی وملی در این خصوص پاسخگو باشند. نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان نماینده مردم با مشکلات مالی دولت آشنا بوده و به دنبال فشار به دولت نیستیم، ولی به نظر می رسد مسوولان استانی بخصوص راه و شهرسازی در زمینه اخذ اعتبار برای تسریع در ساخت محور بجنورد- آزادشهر کوتاهی می کنند.

جعفری اظهارکرد: اگر وزارت راه وشهرسازی تاپایان امسال اقدامی اساسی برای چهارخطه شدن حداقل ۴۰ کیلومتر ازنقاط حادثه خیزاین محورصورت ندهد استعفای خود را تقدیم هیات رییسه کرده وازتریبون مجلس مسایل این بخش را به اطلاع مردم خواهم رساند./ع
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷