تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۸۲۸۳۱
تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه در نخستین حضور سعید معروف برابر دینامو به پیروزی رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سعید معروف به که تازگی به تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه پیوسته است سرانجام پس از 10 روز تمرین با این تیم امروز در ترکیب تیمش قرار گرفت. زنیت در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال روسیه برابر دینامو قرار گرفت و توانست با درخشش پاسور جدید خود به پیروزی برسد.




نیکولای آپالیکوف، سعید معروف، ویلفردو لیون، آندری آشچف، الکسی اسپیردونوف، ماکسیم میخایلوف و الکسی وربوف (لیبرو) و ولادیسلاو بابیچف (لیبرو) بازیکنان شروع‌کننده زنیت بودند. شاگردان آلکنو در این مسابقه موفق شدند در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 14 و 25 بر 23 حریف خود را شکست دهند و جمع امتیازهای خود را به عدد 54 رساندند و همچنان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

سعید معروف در این مسابقه چندین بار اقدام به انداختن جای خالی کرد و عملکرد موفقی در این خصوص داشت؛ تیم کازان در این دیدار و در ست سوم با نتیجه 7 بر 3 از حریف خود عقب بود، اما توانست نتیجه را جبران کند و پیروز میدان باشد.

برخی از ایرانی‌های مقیم روسیه هم در این مسابقه با پرچم ایران در سالن حضور داشتند و سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را حمایت کردند. در پایان این دیدار ولادیمیر آلکنو دقایقی با سعید معروف به صورت خصوصی صحبت کرد./آ
 
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴