تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۸۳۱۹۱
استاندار مازندران گفت: افتتاح بیش از 1300پروژه که طرح پرورش ماهیان خاویاری با اعتبار بالغ بر 140 میلیارد تومان از جمله آنهاست، در ایام الله دهه فجر از برنامه‌های این دهه در مازندران است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، ربیع فلاح در همایش مدیران روابط عمومی استان مازندران، بیداری کنونی مردم جهان را ناشی از انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز همه‌ ما مسئولیم از اقتدار نظام اسلامی و آرمان‌های امام راحل صیانت کنیم.

وی با اشاره به این که در برنامه‌های ایام الله دهه فجر باید اهداف انقلاب اسلامی برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود، افزود: باید جوانان را با ابعاد حماسه‌های دوران پرشکوه انقلاب، دفاع مقدس و حماسه سازندگی آشنا کنیم و از این ظرفیت عظیم در مسیر آبادانی و اعتلای کشور بهره گیریم.

استاندار مازندران تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر باید مردم‌محور و آگاهی‌بخش باشد.

این مسئول از افتتاح بیش از 1300 پروژه در ایام الله دهه فجر امسال در مازندران خبر داد و اظهار داشت: از جمله این طرح‌ها، افتتاح طرح پرورش ماهیان خاویاری با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان برای اولین بار در دنیاست.

فلاح در همین زمینه افزود: پروژه آزادراه قائم‎شهر ساری با رویکرد گردشگری و با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد تومان مورد موافقت دولت قرار گرفت که عملیات اجرایی آن انشاءالله به‎زودی آغاز می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴