تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۵۹۶۰۲
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بازی با ذوب آهن در جام حذفی آنقدر حساس است که تیم ما باید روی آن تمرکز کند.
۰
plusresetminus
بلاغ- پندار توفیقی در مورد شکست ۲ بر یک استقلال در دربی برابر پرسپولیس اظهار داشت: در مورد مسائل فنی این بازی باید بخش فنی مجموعه استقلال صحبت کنند، هرچند که اگر استقلال خوب بازی کرده بود بازنده نمی‌شد.

وی در مورد اینکه احتمال دارد هیئت مدیره باشگاه بعد از این نتیجه تصمیم جدیدی را اتخاذ کند، تصریح کرد: نشست بعدی هیئت مدیره یکشنبه آینده است در حالی که تیم ما دیدار حساس روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن در جام حذفی را پیش رو دارد.

عضو هیئت مدیره استقلال ادامه داد: هواداران از استقلال انتظار زیادی دارند چراکه تیم بزرگی است و به همین دلیل تمام تمرکز ما روی بازی با ذوب آهن خواهد بود تا با موفقیت در آن دیدار کمی از تلخی این شکست را کم کنیم.

توفیقی درباره احتمال جریمه بازیکنان یا کادر فنی استقلال خاطرنشان کرد: پاداش و جریمه تیم مطابق با آئین نامه و در اختیار مدیرعامل باشگاه است و بنابراین افشارزاده باید در این مورد نظر بدهد.

وی درباره اینکه اگر استقلال مقابل ذوب آهن هم نتیجه نگیرد امکان دارد هیئت مدیره تصمیم جدیدی اتخاذ کند به تسنیم گفت: همانطور که گفتم پنجشنبه بازی مهمی داریم و تمام تمرکز ما بر روی این بازی است.

توفیقی در پایان گفت: در زمان بحران تخریب، زدن و کُشتن آسان‌ترین کار است اما باید بحران را مدیریت کنیم و امیدوارم این کار را انجام داده و در دیدار مقابل ذوب آهن نتیجه خوبی کسب کنیم./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲