تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۵۹۹۳۶
شهردار جویبار گفت: برخلاف برخی از شایعات و ادعاها، شهرداری جویبار یک ریال هم برای آماده‌سازی شهر دریافت نکرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، حمید بخشی به یکی از شایعات خنده دار مبنی بر اینکه «شهرداری جویبار ۱۰ میلیارد تومان گرفته تا شهر را آماده مسابقات کند!» اشاره کرد و با تکذیب این شایعه، اظهار داشت: عده‌ای که این شایعات را مطرح می‌کنند، به مسائل شهری آگاه نیستند چرا که شهرداری جویبار برای آماده‌سازی این شهر یک ریال اعتبار هم دریافت نکرده است.

وی در ادامه به آمادگی شهر جویبار برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد اشاره کرد و گفت: شهرداری جویبار از سه هفته گذشته به صورت شبانه روزی نسب به آماده‌سازی این شهر برای برگزاری این رقابت‌ها اقدام کرده است.

شهردار جویبار به برخی از کارهای انجام شده توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: ایجاد یک فضاسازی مناسب همگام با لیگ جهانی کشتی آزاد، نصب تصاویر کشتی‌گیران مطرح استان و کشور در ورودی و خروجی شهر، زیباسازی و رفع زباله‌ها در ورودی و خروجی شهر، لکه‌گیری خیابان‌ها، رنگ‌آمیزی جدول‌ها و میادین شهر و جمع‌آوری ضایعات و برخی ادوات که به عنوان سد معبر محسوب می‌شدند، از جمله کارهای مهم شهرداری جویبار بوده است.

وی در پایان با تشکر از شهرداری‌های معین جویبار، خاطرنشان کرد: شهرداری‌های هشت شهر همجوار جویبار همکاری‌‌های خوبی با ما داشتند و با دراختیار قراردادن ماشین‌آلات خود کمک بزرگی به آماده‌سازی این شهر برای برگزاری لیگ جهانی کشتی آزاد کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴