تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶
کد مطلب : ۲۴۶۵۴
برنامه‌های هفته گردشگری مازندران با مراسم استقبال از نخستین گردشگران در ورودی‌های استان و پذیرایی از آنها با آش محلی در محورهای ورودی هراز آمل جنب پایگاه اطلاع‌رسانی و رزرواسیون گردشگری رسما آغاز می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سیف‌الله فرزانه در ساری بیان داشت: پنجم مهر ماه روز جهانی جهانگردی و نخستین روز از هفته گردشگری است که به عنوان گردشگری و آب نامگذاری شده است.
وی گفت: برنامه‌های هفته گردشگری مازندران با مراسم استقبال از نخستین گردشگران در ورودی‌های استان و پذیرایی از آنها با آش محلی در محورهای ورودی هراز آمل جنب پایگاه اطلاع‌رسانی و رزرواسیون گردشگری رسما آغاز می‌شود.
این مسئول یادآور شد: در این روز بازدید از موزه‌های استان رایگان است و تور یک روزه طبیعت‌گردی ویژه دانش‌آموزان در این روز برگزار می‌شود.
وی افزود: در همین روز مراسم پاسداشت روز جهانی جهانگردی به همراه تجلیل از خادمان گردشگری با حضور استاندار مازندران در مجتمع تفریحی شهر سبز رامسر برگزار می‌شود و در این مراسم برگزیدگان و منتخبین بخش خصوصی در تاسیسات گردشگری شامل مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی، دفاتر خدمات گردشگری، راهنمایان گردشگری و جمعی از بازنشستگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی تجلیل می‌شوند.
وی گفت: سخنرانی پیش از خطبه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در نماز جمعه شهر رامسر یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای کشور به منظور تبیین اهداف و چشم‌انداز توسعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دیگر برنامه‌های این روز است.
فرزانه یادآور شد: زنگ گردشگری در مدارس سراسر استان، گردشگرپذیرترین استان کشور و قطب طبیعت‌گردی ایران روز شنبه ششم مهر ماه به صدا درخواهد آمد.
وی از برگزاری دوره یک روزه آموزش دهیاران روستاهای هدف گردشگری استان با هدف آشناسازی با صنعت گردشگری در سومین روز هفته خبر داد و یادآور شد: در این روز خبرنگاران استان در قالب یک تور با ظرفیت‌های گردشگری استان آشنا خواهند شد.
وی گفت: برگزاری دوره‌ دو روزه آموزش مشتری‌مداری برای مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری مازندران از دیگر برنامه‌هایی است که در هفت مهر ماه سومین روز هفته گردشگری در دستور کار اداره کل مازندران قرار دارد.
مدیرکل مازندران به برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مدیران و کارشناسان و اساتید مرتبط با آب و گردشگری با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات گردشگری دریایی مازندران اشاره کرد و یادآور شد: این نشست تخصصی دوشنبه هشتم مهر ماه در سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی برپا می‌شود.
وی درباره برنامه‌های ششمین روز هفته گردشگری گفت: در این روز نشست کارشناسی با مدیران بانک‌های استان درباره بررسی وضعیت طرح‌های متقاضی تسهیلات و طرح‌های دریافت‌کننده تسهیلات بانکی برگزار می‌شود تا زمینه حل مشکلات سرمایه‌گذاران فراهم و روند ادامه کار آنان گره‌گشایی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰