تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۶۰۱۰۴
معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از ارائه تسهیلات یارانه ای سیستم های تولید برق خورشیدی (فتوولتاییک) یک کیلووات برای مشترکین خانگی خبر داد.
۰
plusresetminus
بلاغ- به نقل از توانیر، مرتضی بهادری گفت: با توجه به توسعه و فرهنگ سازی در زمینه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و صرفه جویی در هزینه انرژی مصرفی و همچنین تخصیص یارانه دولتی طبق قانون بودجه سال ۹۳ به منظور نصب سیستم های فتوولتاییک؛ کلیه مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می توانند حداکثر تا دهم آذر ماه نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

به گفته معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق تهران ظرفیت نامی واحد: ۱ کیلووات ( ۱۰۰۰ وات) به ازای هر کنتور برق از نوع خورشیدی می باشد و میزان یارانه پرداختی به این طرح ۵۰ درصد هزینه کل تا سقف ۴۵ میلیون ریال است.

وی افزود :متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به آدرس www.tbtb.co.irبه صورت الکترونیکی نسبت به ثبت نام اولیه و تشکیل پرونده اقدام کنند.

وی همچنین متذکر شد متقاضیان می توانند به صورت حضوری نیز با مراجعه به مناطق ۲۱ گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مراحل ثبت نام را انجام داده و لذا با توجه به محدود یت ظرفیت، اولویت بر اساس زمان پرداخت فیش واریزی خواهد بود. /آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴