تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۵۹۹۸۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تکفیری‌ها با داشتن ۴۰ تارنما به انتشار جنایات خود می پردازند، از جوانان متعهد خواست با فعالیت هوشمندانه در فضای مجازی، توطئه دشمنان اسلام و انقلاب را دفع کنند.
۰
plusresetminus
بلاغ- کانون فضای مجازی در فرهنگسرای فناوری اطلاعات با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افتتاح شد.

محسن رضایی در این مراسم طی سخنانی به نقش جوانان در مبازره با دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز جوانان ما می‌توانند از خانه‌های‌شان با استفاده از اینترنت و فضای مجازی با دشمنان اسلام از جمله تکفیری‌ها و اسرائیلی‌ها بجنگند.

وی با بیان اینکه اکنون تکفیری‌ها با داشتن ۴۰ تارنما در فضای مجازی به انتشار جنایات خود می پردازند و به دنبال ساختن چهره بدی از اسلام هستند، از جوانان متعهد و متخصص ایران اسلامی خواست تا با فعالیت هوشمندانه و هدفمند در فضای مجازی، زمینه دفع توطئه و ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در میان بیداری که در جهان اسلام اتفاق افتاد، انحرافاتی بوجود آورده شد تا دنیا و افکار عمومی نسبت به جهان اسلام بدبین شده و آن را عامل و منشا تروریسم در جهان بدانند. متاسفانه دشمنان اسلام با در اختیار قرار گرفتن بیشترین فضای مجازی برای به تصویر کشیدن چهره نامطلوب از مسلمانان موفق بوده اند.

وی ضمن تاکید بر استفاده از این مجازی بوجود آمده در صحنه بین المللی ادامه داد: جوانان ما می توانند از طریق جامعه مجازی نوعی دیگری از نبرد علیه دشمن را رقم بزنند./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴