تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۷۳۵۶۰
نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جهان در سال 2013 در ارتباط با زمان بازگشتش به وزنه برداری گفت: اگر نظر پزشکان پس معاینه نهایی در اردیبهشت 94 مساعد باشد، می توانم در مسابقات جهانی شرکت کنم و اگر این طور نشد باید خودم را برای مسابقات المپیک آماده کنم.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، فرمانده سپاه بابلسر به ملاقات بهادر مولایی وزنه بردار تیم ملی کشورمان که این روزها دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند، رفت.


نایب قهرمان مسابقات وزنه برداری جهان در سال 2013 در حاشیه این دیدار، تشخیص اشتباه پزشکان را دلیل حاد شدن مصدومیت خود عنوان کرد.

وی با بیان اینکه من دچار پارگی رباط شده بودم ولی پزشک معالجم پارگی مینیسک تشخیص داد، گفت: مصدومیتم به حدی جدی بود که عمل پای راستم پنج ساعت به طول انجامید، در حالی که در حالت عادی دو ساعت زمان می برد.

مولایی اظهار داشت: پس از عمل جراحی و زمانی که در بیمارستان بستری بودم، هیچ شخصی از فدراسیون و مسئولان به ملاقتم نیامدند.


وی با اشاره به رابطه صمیمی خود با کوروش باقری مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران، افزود: کوروش هفته ای دو بار با من تماس می گیرد و پیگیر وضعیت مصدومیتم است.

مولایی درباره رابطه خود با بهداد سلیمی، قهرمان مازندرانی سنگین وزن وزنه برداری جهان، گفت: با بهداد رفیق هستم و پس از مصدومیتم چند بار تماس تلفنی با من داشت.

وزنه بردار +105 کیلو کشورمان با بیان اینکه الفبای وزنه برداری را از پدرم آموختم، تصریح کرد: با کمک پدرم به دوران اوج بازمی‌گردم.


وی درخصوص نظر پزشک معالجش ابراز داشت: پزشکم به من گفت که «دیگر بیخیال وزنه زدن شو» ولی من تمام تلاشم را برای بازگشت می کنم.

مولایی با انتقاد از وضعیت اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: ما پزشکی در تمرینات تیم ملی نداریم.

این ورزشکار بابلسری با بیان اینکه در اردو تمام هزینه ها با خودمان است، اذعان داشت: یک ماه و نیم در تمرینات آب معدنی نداشتیم.

بهادر مولایی دلیل اخراج سعید محمدی از تیم ملی را اعتراض وی به نبود آب معدنی در تمرینات عنوان و خاطرنشان کرد: فقط بهداد سلیمی به خاطر افتخاراتش حق اعتراض دارد.

نایب قهرمان مسابقات وزنه برداری جهان در سال 2013 در ارتباط با زمان بازگشتش به وزنه برداری گفت: اگر نظر پزشکان پس از نهایی در اردیبهشت 94 مساعد باشد، می توانم در مسابقات جهانی شرکت کنم و اگر این طور نشد، باید خودم را برای مسابقات المپیک آماده کنم.

مولایی در پایان از اهدای یک واحد آپارتمان توسط فرمانداری، شورای شهر و شهرداری بابلسر به وی خبر داد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴