تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۸۲۴۵۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان اداری شش طبقه و نجات۲۵ تن از ساکنان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۲:۳۶ دقیقه ظهر امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک ساختمان اداری شش طبقه در خیابان فلسطین مطلع شدند و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه دو بالابر، یک تشک نجات و یک خودرو حامل تجهیزات تنفسی عازم محل حریق شد.

وی ادامه داد: در طبقه سوم یک ساختمان ۶ طبقه که تمامی واحد‌ها اداری بود این آتش سوزی در یک واحد ۸۰ متری رخ داده که در پی این آتش سوزی دود فراوانی طبقات را فرا گرفته بود و این واحد ۸۰ متری کاملا شعله ور و آتش در حال سرایت به سایر طبقات بود و همچنین ۲۵ تن از ساکنان این ساختمان در میان شعله‌های آتش و دود در وضعیت نامناسبی گرفتار شدند.

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله با کمک تجهیزات تنفسی افراد محبوس شده را به پشت بام انتقال دادند و گروه دیگر آتش نشانان مشغول اطفای حریق شدند و موفق شدند پس از یک ساعت آتش سوزی را مهار و ساکنان را با کمک نردبان هیدرولیکی به بیرون از ساختمان منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: مالک این واحد ۸۰ متری از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود که توسط تکنیسین‌های اورژانس به صورت سرپایی درمان شد و آتش نشانان نیز پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۵۳ دقیقه عملیات را به پایان بردند. به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی علت این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است./ع
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴