تاریخ انتشاريکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۵۳۸۳۲
صبح امروز حکم اعدام قاتل ساروی که برادر، پسرعمو و همسرش را به قتل رسانده بود در ملأ عام در ساری اجرا شد.
۳
plusresetminus
اعدام قاتل ساروی که برادر، پسرعمو و همسرش را به قتل رساند/تصویر
به گزارش بلاغ، «س ـ ر» زمستان سال گذشته در یک درگیری در بازار ساری برادر و دامادش را در وسط بازار روز ساری به قتل رساند.
قاتل پس از ارتکاب جرم از صحنه گریخت و با اقدامات پلیس تحویل مراجع قضایی شد.
قاتل برای رسیدگی به پرونده در زندان ساری دوران محکومیت خویش را می‌گذراند و در حین گذراندن دوران محکومیت در خواست ملاقات شرعی با همسر خویش را مطرح کرد.
قاتل در محل قرار ملاقات شرعی همسر خویش را نیز به قتل رساند تا اینکه با بررسی پرونده حکم اعدام وی صادر و صبح امروز در ملأ عام و در حضور دادستان مرکز استان و تعداد زیادی از مردم به دار مجازات آویخته شد.
ماجرا از آنجا آغاز شد که این قاتل که سهیل نام داشت در یک درگیری خونین در بازار ساری برادر 30 ساله خود را به دلیل مناقشه بر سر بساط میوه فروشی با یک کارد بزرگ در اقدامی جنون‌آمیز به قتل رساند تا سنگ فرش خیابان با خون برادری که به دست برادر دیگرش به قتل رسیده بود، رنگین شود.
رهگذران و مغازه‌داران علت درگیری را بساط میوه برای فروش مطرح کردند.
سهیل بعد از ارتکاب قتل برادرش، هنگامی که مجتبی پسر عمویش برای بررسی علت دعوا و اینکه چرا بین دو برادر چاقوکشی راه افتاد، خودش را به مهلکه رساند، که سهیل در اقدام جنون‌آمیز دیگر دیوانه‌وار کارد را به سمت مجتبی کشید و وی نیز بر روی زمین افتاد و تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.
این قاتل پس از مدتی متواری بود که توسط پلیس دستگیر و پس از تحویل به مقامات قضایی پرونده وی در حال رسیدگی بود.
اما همه ماجرا به اینجا ختم نشد و انگار این قاتل نقشه‌ای دیگر در سر می‌پروراند تا اینکه با ترفندی خاص برای همسر خویش درخواست ملاقات شرعی کرد.
همسر سهیل با این امید که قاتل به زندگی برگشته و شاید مورد عفو قرار گیرد به درخواست ملاقات شرعی همسر خویش پاسخ مثبت داد و با تهیه مقداری غذا به ملاقات همسرش رفت.
قاتل در محل ملاقات شرعی همسرش را نیز به قتل رساند تا پرونده جنایات خویش را به اوج برساند و راه هرگونه عفو و بخشش برای وی بسته شود.
زندگی سهیل فردی که سه نفر از اقوام خود را به کام مرگ کشاند، صبح امروز با گره محکم طناب دار به پایان رسید تا درس عبرتی باشد.
 





















































































































ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴