BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> دولت برای ریاست میراث فرهنگی از فردی متخصص استفاده کند شاخصه های رای اعتماد مجلس برای سرپرست های معرفی شده تغییر نخواهد کرد | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۲۱۹۰۹
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:برای ریاست سازمان میراث فرهنگی بهتر بود از نیرویی متخصص استفاده می شد.
۰
plusresetminus
دولت برای ریاست میراث فرهنگی از فردی متخصص استفاده کند / شاخصه های رای اعتماد مجلس برای سرپرست های معرفی شده تغییر نخواهد کرد
قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بلاغ با اشاره به انتصابات اخیر رئیس جمهور گفت:حق طبیعی یک رئیس جمهور است که برای وزارتخانه ای که وزیرش رای اعتماد نگرفته سرپرست انتخاب کند.
وی افزود:این عمل به این معنی نیست که کسی که سرپرست شد می تواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.
نماینده مردم نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس با  بیان اینکه مجلس در بررسی صلاحیت وزرا هیچگاه احساسی عمل نخواهد کرد، افزود:اگر میلی منفرد رای اعتماد از مجلس نگرفت دلیلی ندارد کسی که سرپرست شده حتما رای می آورد.
وی خاطرنشان کرد:مجلس در رای اعتماد به کابینه بر اساس شاخص های وزرای صالح که فرموده مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته است، عمل کرده و  در آینده هم هیچ عملی بر این امر تاثیرگذار نخواهد بود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به انتصاب نجفی به سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ،تصریح کرد:برای ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بهتر بود از نیرویی متخصص استفاده می شد.
وی تاکید کرد:مازندران بخصوص غرب مازندران در میراث فرهنگی و گردشگری از رتبه بالایی برخوردار است و بهتر بود فردی از این خطه برای این پست درنظر گرفته می شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴