تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۸۴۱۹۹
بی‌اطلاع از سرنوشتی که خداوند برای فرزندانم در نظر گرفته‌است همیشه آرزو داشتم عروسی فرزندانم را ببینم، اما با هجرت عزیزانم، آن مبلغی را که به‌عنوان وظیفه پدری جهت جشن عروسی دو پسرم در نظر گرفته بودم به امر احداث درمانگاه اختصاص دادم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن24، تقریبا نیمی از شهریور ماه سال 1391 گذشته بود که انتشار خبری ناگوار، مبنی بر فوت دو برادر 18و 22 ساله در یک صانحه تصادف در حین برگزاری جشن عروسی، غم و اندوه بسیاری را در دل شهروندان تنکابنی ایجاد کرد.

محمد‌ رسول فائزی، پس از گذشت دو سال از وداع ناگهانی با فرزندان خود، سرنوشتی را که خداوند برای وی و خانواده‌اش رقم زده است را نشانه‌ای از حکمت الهی دانسته و اظهار داشت: در آن روزها و ماه‌های اولیه پس از فوت فرزندانم، تنها یک سؤال مبنی بر اینکه چرا خداوند این سرنوشت را برای من و دو پسر جوانم رقم زده است، تمام فکر و ذهنم را به خود اختصاص داده بود.

فائزی را هنگام کار بر روی ساختمان در حال تأسیس درمانگاه روستای لتاک ملاقات کردیم.

وی قصد و نیت خود جهت ساخت درمانگاه را این‌گونه بیان داشت: با از دست دادن دو فرزندم، احساس می‌کردم که دیگر کاری در این دنیا ندارم، روزها و شب‌ها را با یاد دو فرزندم پشت‌سر می‌گذاشتم و مدام سرنوشتی را که خداوند برایم رقم زده‌بود، در ذهنم مرور می‌کردم.

پس از طی شدن مراحل قانونی و تعیین دیه، مبلغ 240 میلیون تومان جهت دیه فرزندانم در اختیارم قرار گرفت، با دریافت مبلغ دیه، مسئولیت سنگینی را بر دوش خود احساس کردم، ناگهان به این باور رسیدم که خداوند از تعیین این سرنوشت و باز پس گرفتن فرزندانم، قصد و نیتی داشته است که با توجه به رحمانیت خداوند این قصد و نیت جز سعادت و نیکبختی برای مردم نیست.

مشاهده ساختمان فرسوده و قدیمی درمانگاه روستای لتاک و دیدن اهالی روستا که هر روزه جهت درمان ناچار به طی مسافت طولانی تا شهر هستند، اشتیاق احداث درمانگاه جدید در روستای لتاک را در من ایجاد کرد.

با استقبال اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا از شور و اشتیاق بنده، پیشنهاد احداث درمانگاه جدید روستای لتاک با مسئولان شهرستان مطرح شد که خوشبختانه با قبول این پیشنهاد، موضوع احداث درمانگاه جهت پیگیری و اجرا به جریان افتاد.

فائزی در ادامه گفت‌وگو، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت قابل توجه پروژه گفت: کلنگ احداث درمانگاه روستای لتاک در تاریخ پنجم مهرماه 93 به زمین زده شد و در حال حاضر، استادکاران مشغول سربندی طبقه سوم ساختمان هستند.

وی زیربنایی به مساحت 800 مترمربع در 4 طبقه و در نظر گرفتن بخش‌های تخصصی درمانی و آزمایشگاه و پیش بینی 10 تخت بستری بیمار و سالن همایش را ازجمله ویژگی‌های ساختمان در حال احداث درمانگاه بیان کرده و افزود: به لطف پروردگار و در صورتی‌که شرایط جهت اجرای پروژه بدون کم‌وکاست فراهم شود، درمانگاه روستای لتاک به‌صورت شبانه روزی و به نام یادگاران مظاهر و مجتبی فائزی تا پایان شش‌ماهه نخست سال 94 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پدر بزرگوار مرحومان مظاهر و مجتبی فائزی، اختصاص مبلغ 340 میلیون تومان و به عبارتی 100 میلیون تومان مازاد بر مبلغ دیه فرزندانش جهت احداث این طرح را گوشه‌ای ادای دین و اجرای وظیفه انسانی خود در قبال هم‌نوعان دانسته و تصریح کرد: بی‌اطلاع از سرنوشتی که خداوند برای فرزندانم در نظر گرفته‌است همیشه آرزو داشتم عروسی فرزندانم را ببینم، اما با هجرت عزیزانم، آن مبلغی را که به‌عنوان وظیفه پدری جهت جشن عروسی دو پسرم در نظر گرفته بودم را به امر احداث درمانگاه اختصاص دادم و امیدوارم که خداوند متعال این گام کوچک را به‌عنوان یه نکته مثبت در کارنامه اعمال بنده قرار داده و موجبات خشنودی فرزندانم را فراهم سازد.

وی از احساس همدردی و کمک اهالی روستا و به‌ویژه شورای اسلامی و دهیاری روستای لتاک، پرویز فائزی، رضایوسف پور، بیژن شکوری و ایمان گلیج تقدیر کرده و گفت: با آغاز این پروژه حضور مستمر شمس‌الله امان‌پور رئیس پیشین شورای‌بخش و ابراهیم عسکرپور بخشدار خرم‌آباد، همواره موجب دلگرمی ما را فراهم ساخته است که جا دارد از ایشان سپاسگذاری کنم.

فائزی با اشاره به حس مسئولیت‌پذیری و پیگیری‌های فرماندار ویژه شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاه سید ابراهیم هاشمی، چهار مرتبه از نزدیک در محل احداث درمانگاه حضور یافتند.

وی اقدام فرماندار تنکابن در راستای حضور بدون اطلاع‎شان در محل احداث درمانگاه را از نوادر مدیریت در این سطح و بیانگر حس مسئولیت‌پذیری ایشان دانسته و تاکید کرد: در روزهای اخیر بازدید غیرمنتظره فرماندار از پروژه در ساعت هفت صبح و اصرارشان مبنی‌بر تداوم اجرای طرح با همین سرعت و پشتکار باعث دلگرمی ما شده و با دادن قول مساعدت و همکاری بیشتر، امید ما نیز برای ادامه مسیر بیشتر شد.

فائزی در پایان، بار دیگر از پیگیری‌های نیما نژادمقدم رئیس شبکه بهداشت‌ودرمان و همچنین زحمات بی‌وقفه پزشکان درمانگاه لتاک، خانمان طلوعی و عارفی در مدت حضورشان سپاسگذاری کرده و اذعان داشت: با آغاز این پروژه و باآگاهی افراد از هدف و نیت ساخت درمانگاه، لطف عزیزانی چون آقایان عبدالله زاده مدیر شرکت پارس بتون، مؤمنی و صداقت به عنوان مهندسین ناظر، کرکبودی ریاست محترم نظام مهندسی و برادران عباس‌زاده به عنوان اسکلت بند ساختمان، در پیشرفت سریع طرح مؤثر بوده، که جا دارد از این فرصت استفاده کرده و از یکایک افرادی که به هر طریق ما را بر ادامه راه استوار می‌سازند تشکر کنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴