تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۸۳۹۶۵
معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال گفت که ما هرچقدر پول به کفاشیان بدهیم او ما را نمی‌شناسد اما ما به خوبی از کفاشیان شناخت داریم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مناف هاشمی، معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان در خصوص برنامه تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی توسط رئیس جمهوری گفت: بعد از برگزاری بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی می‌خواستیم با برپایی جشنی از ورزشکاران تقدیر کنیم اما به دلیل مراسم سوگواری اباعبدالله حسین (ع) این اتفاق رخ نداد و امروز (جمعه) این کار را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: برنامه تقدیر ما از 57 مدال‌آور بازی‌های آسیایی و 120 مدال‌آور بازی‌های پاراآسیایی خواهد بود که در رشته‌های فردی و تیمی توانستند افتخار آفرینی کنند. این ورزشکاران مدال‌های رنگارنگی گرفتند که شامل مدال‌های طلا، نقره و برنز بود و به همین دلیل می‌خواهیم تقدیری شایسته از آنها داشته باشیم.

معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد یادآور شد: علاوه بر حضور مدال‌آوران در برنامه تقدیر امروز، اعضای کادرفنی تیم‌ها نیز در برنامه امروز حضور خواهند داشت. مقامات دولتی، مسئولان فدراسیون‌ها و مسئولان ورزش استان‌ها نیز در جلسه حضور دارند که با سخنرانی دکتر روحانی برنامه برگزار خواهد شد.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که آیا قولی که وزارت ورزش و جوانان داده کاهش پیدا کرده یا میزان پاداش‌ها طبق اعلام قبلی خواهد بود، گفت: قرار نیست زیر قولی که دادیم بزنیم و پاداش‌ها کاهش پیدا کند.

علی کفاشیان که میهمان برنامه بود در این لحظه به شوخی اعلام کرد تا زمانی که پولی از وزارت ورزش به ما نرسد مناف هاشمی را نمی‌شناسم. هاشمی نیز در واکنش به این اظهار نظر رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: ما هرچقدر هم به کفاشیان پول بدهیم او ما را نمی‌شناسد اما ما خوب کفاشیان را می‌شناسیم.

معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: میزان پاداش مدال‌آوران همانی است که از قبل اعلام کرده بودیم. بنابراین دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 150، 70 و 40 سکه تمام بهار آزادی می‌گیرند. از تمام مدال‌آوران آسیایی، پاراآسیایی و حتی جهانی به همین شکل تقدیر خواهیم کرد و ملاک ما اینگونه بوده و به همین شکل هم عمل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: 21 هزار سکه تمام بهار آزادی خریداری شده که مبلغ قابل توجهی است و دولت 2، 3 میلیارد تومان در این شرایط سخت اقتصادی کمک کرده تا از ورزشکاران تقدیر شود و این جای تشکر دارد. برای این تقدیر هم دولت، وزارت ورزش و البته حامی مالی کمک کرده‌اند تا مراسم تقدیر از ورزشکاران به خوبی برگزار شود. تصمیم گرفته‌ایم با وجود مشکلات چنین برنامه‌های تقدیری را برای تمام مدال‌آوران آسیایی و جهانی داشته باشیم و امیدوارم در سال 94 با تدبیری که صورت می‌گیرد شرایط بهتر شود.

هاشمی با بیان اینکه دولت در پی این است در ورزشکاران ایجاد انگیزه کند، اظهار داشت: دولت می‌خواهد با این روش‌های انگیزشی، روحیه ورزشکاران را بالاتر ببرد. در ملاقاتی هم که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان به نکاتی اشاره فرمودند که قابل توجه بود و اینکه ورزشکاران با کسب موفقیت برای کشور غرور می‌آورند و این مسئله همیشه در کلام حضرت آقا بوده و ایشان تقدیر و تشکر کرده‌اند.

معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: موفقیت ورزشکاران ما می‌تواند به هزاران یا میلیون‌ها نفر غرور بدهد و ما نگاه‌مان به این مسئله جدی است. در وزارت ورزش به این مسئله نگاهی ویژه می‌کنیم تا با حمایت از ورزشکاران و قدردانی از آنها قوی‌تر از گذشته اهداف‌مان را پیگیری کنیم./ع
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴