تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۷۵۰۸۱
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که مذاکرات این باشگاه با آندرانیک تیموریان به بعد از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی موکول شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سعید آذری درباره آخرین شرایط پیوستن محسن مسلمان به استقلال گفت: فعلا همه چیز به صورت مسکوت باقیمانده و قرار شد که پس از پایان اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی وضعیت محسن مسلمان و آندرانیک تیموریان مشخص شود.

وی در مورد قرارداد داخلی مسلمان با باشگاه استقلال عنوان کرد: مسلمان با ذوب‌آهن قرارداد 2 ساله دارد و اگر چنین کاری کرده باشد، هم خودش و هم افرادی که با وی قرارداد داخلی امضا کرده‌اند باید طبق قوانین سازمان لیگ پاسخگو باشند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: صحبتی که با بهرام افشارزاده انجام دادم، این بود که ما بتوانیم با آندرانیک تیموریان مذاکره کنیم. تیموریان نظراتش را به ما اعلام و همه چیز را به پایان اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی موکول کرد. از طرفی دیگر، به مسلمان اجازه دادیم به باشگاه استقلال برود و درباره شرایط خودش و همچنین مسائل مالی صحبت کند اما مخالفت گل‌محمدی باعث شد انتقال مسلمان به استقلال به بن بست بخورد.

آذری بحث تبادل مسلمان و تیموریان را رد کرد و گفت: تیموریان قصد جدایی از استقلال را دارد ولی استقلال مسلمان را می‌خواهد؛ این دو موضوع با هم تفاوت دارند. همه کارهای نقل و انتقالات باشگاه ذوب‌آهن با نظر گل‌محمدی انجام می‌شود و هر بازیکنی که بخواهد برود یا بیاید با نظر مستقیم او صورت می‌گیرد. گل‌محمدی درخواست جذب تیموریان را داشته و قرار شد پس از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی با تیموریان مذاکرات بعدی را انجام دهیم./آ
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴