مسئول امور بانوان فرمانداری بابلسر:

بانوان در مبارزه‌های انقلابی جلوتر از مردان بودند

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۸۴۲۶۱
مسئول امور بانوان فرمانداری بابلسر با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بانوان در مبارزه‌های انقلابی جلوتر از مردان بودند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،فریده ملایی طی گفت‌وگویی نقش زنان را در پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار توصیف کرد و افزود: بانوان در مبارزه‌های انقلابی جلوتر از مردان بودند.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال، از اجرای 37 برنامه فرهنگی و دینی توسط کمیته امور بانوان فرمانداری بابلسر خبر داد.

مسئول امور بانوان فرمانداری بابلسر تصریح کرد: همایش سبک زندگی دینی و اسلامی، همایش بزرگ آمادگی جسمانی و ایروبیک، همایش غذاهای سنتی و همایش پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان، از جمله همایش‌هایی است که ویژه بانوان بابلسری در سی‌وششمین بهار انقلاب برگزار می‌شود.

ملایی، برگزاری مسابقات دوومیدانی و کاراته بانوان و برگزاری مسابقات چهارجانبه والیبال بانوان در رده جوانان و نوجوانان، دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، برگزاری محافل قرآنی در مساجد، اعزام مبلغه در مساجد و مدارس، برگزاری گفتمان دینی در مدارس دخترانه، نمایشگاه دستاوردهای زنان در بخش‌های مختلف، جشنواره کودک و نوجوان و جوان، برگزاری کارگاه آسیب‌شناسی و آموزش مهارت‌های زندگی برای والدین را از دیگر برنامه‌های کمیته امور بانوان فرمانداری بابلسر در دهه فجر امسال اعلام کرد./ع

منبع : مشهد سر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰