تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۶۰۳۱۱
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان خواهد ماند گفت: نظر هیات مدیره برکناری وی نیست و در این باره تصمیم‌گیری نمی‌کنیم.
۰
plusresetminus

 

بلاغ-نشست هیات مدیره باشگاه که قرار است بعد از ظهر فردا یکشنبه برگزار شود برای هواداران این تیم اهمیت بسیاری دارد چرا که بعد از نتایج ضعیف آبی‌ها در لیگ برتر و حذف از گرودنه مسابقات جام حذف بحث‌های زیادی در خصوص برکناری امیر قلعه‌نویی مطرح شده است.

در حالی که اکثر مسئولان این باشگاه در آستانه جلسه سرنوشت ساز فردا سکوت کرده اند رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال بیان کرد که هنوز دستور کار جلسه فردا مشخص نیست و اینکه هیات مدیره باشگاه استقلال قلعه‌نویی را برکنار خواهد کرد صحت ندارد.

کامران صاحب‌پناه در این باره به خبرنگار مهر گفت: اخراج قلعه‌نویی در دستور کار نیست. البته من هنوز دستور کار جلسه را نمی‌دانم و باید ایمیل خودم را چک کنم ولی آنچه که می‌دانم این است که نظر آقایان هم برکناری قلعه‌نویی نیست.

وی افزود: بهتر است تا فردا صبر کنیم و ببینیم که در جلسه چه اتفاقی رخ می‌دهد. باید در یک فضای خوب همه چیز را بررسی کنیم و به یک نتیجه خوب برسیم تا استقلال بتواند در ادامه کار انتظارات را برآورده کند/ع
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
مهدی
امیدوارم قلعه نویی در استقلال بماند زیرا تنها کسی که میتونه استقلال را در شرایط بحرانی در بیاره همین سرورم آقای قلعه نویی است.امیدوارم استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر بازیکنانی جذب کنه که بازی خوبی را در تمام بازی هایشان انجام دهند و امیدوارم در آخر فصل جشن قهرمانی را بگیریم و ببینیم که همین اقای قلعه نویی با هوش ودرایت خودش استقلال را قهرمان کرد به خصوص مخالفانشون
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴