تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۴۲۴۳۳۸
شاید بتوان عقب ماندگی پروژه کمربندی فریدونکنار را به علت مدیریت خواب‌آلوده اجرایی شهرستان دانست که پس از ۱۹ سال و درحالی که مسئولان ارشد کشوری در حد وزیر برای این پروژه پا به میدان گذاشتند اما هنوز گره آن باز نشده است.
۰
plusresetminus
پا قدم وزیر برای باز شدن گره 19 ساله خوش‌یُمن نبود/بازهم وعده یک ماهه‌ افتتاح برای پروژه 50 درصدی!
به گزارش بلاغ، ماجرای کمربندی فریدونکنار به یک قصه پرغُصه‌ای تبدیل شده که انگار پایانی ندارد و فقط از دولتی به دولتی و از مسئولی به مسئولی دیگر منتقل می‌شود.
 
پروژه کمربندی فریدونکنار که در حدود ۱۹ سال از عمر آن گذشته و میلیاردها تومان پول صرف آن شده روند پیشرفت آن به صورت لاک‌پشتی بوده و تنها دلخوشی آن وعده‌های گاه و بیگاه مسئولان است که تاکنون هیچکدام رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

در میان این سال‌ها شاید بتوان سال ۹۸ را پرترافیک‌ترین سال بازدید و حضور مسئولان از کمربندی فریدونکنار نام برد که از نماینده مجلس و استاندار گرفته تا حتی وزیر راه و شهرسازی در شهریور ماه از این پروژه بازدید به‌عمل آورده و در همان روز اعلام می‌کند که پایان دی ماه ۹۸ این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد اما با رفتن آقای وزیر وعده ایشان هم رفت و کمربندی فریدونکنار به صورت نیمه کاره وارد سال ۹۹ شد.
 
حالا که دو ماه از سال ۹۹ گذشته است میخواهیم ببینیم که پروژه کمربندی فریدونکنار پس از بازدید آقای وزیر و مسئولان دیگر در چه وضعیتی قرار دارد.

وعده جدید برای اتمام پروژه کمربندی فریدونکنار
محمد فاطری رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه کمربندی درحال انجام است اظهارکرد: عملیات اجرایی پروژه درحال انجام بوده و توقفی نداریم اما متاسفانه بنابر زمانبندی صورت گرفته‌ای که آقای وزیر وعده‌اش را داده بودند انجام نشد.

وی با بیان اینکه سمت ضلع غربی کمربندی به اتمام رسیده و پایه‌ نرده عرشه‌های آن نصب شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ درصد از سمت ظلع شرق پروزه هم انجام شده است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار شده بود پس از عید ۹۹ و در ماه‌های ابتدایی سال جاری کمربندی فریدونکنار افتتاح شود اما متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی پروژه‌ها با وقفه دو ماهه رو به رو شدیم.

فاطری یادآور شد: از ۲۵ فروردین ماه با سرعت خوبی کار شروع شده و برنامه پیمانکار این است که در صورت مناسب بودن شرایط آب و هوایی و تخصیص بودجه تا یک ماه آینده کار را به اتمام برساند.

درحالی که برای پیگیری بیشتر این موضوع با فرماندار فریدونکنار تماس گرفتیم اما متاسفانه ایشان ساعت تماس را نامناسب دانسته و با ابراز خستگی و خواب‌آلودگی مصاحبه را به چند روز دیگر موکول کردند که خبرنگار ما پس از چند روز دیگر که تماس گرفتند پاسخی دریافت نکرده و حال آنکه این موضوع به مسئول روابط عمومی فرمانداری هم اطلاع داده شد اما متاسفانه هنوز هیچ پاسخی از سوی مسئولان فرمانداری فریدونکنار دریافت نشد.

به گزارش بلاغ، شاید بتوان عقب‌ماندگی پروژه کمربندی فریدونکنار را به علت مدیریت خواب‌آلوده اجرایی شهرستان دانست که پس از ۱۹ سال و درحالی که مسئولان ارشد کشوری در حد وزیر برای این پروژه پا به میدان گذاشتند اما هنوز گره آن باز نشده که مشخص می‌شود پیگیری‌های لازم برای اجرایی شدن مصوبات انجام نگرفته است.

گفتنی است، درحالی مسئول راه و شهرسازی شهرستان فریدونکنار وعده پایان این پروژه را ظرف مدت یک ماه می‌دهد که به گفته خودش هنوز ۵۰ درصد از سمت ظلع شرق مانده و مشخص نیست چگونه پروژه‌ای که ۱۹ سال به طول انجامیده و هنوز ۵۰ درصد از یک سمت آن باقیمانده ظرف یک ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲