تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۴۲۴۱۷۸
با رشد آگاهی ملت‌ها و پی بردن آنان به ماهیت غاصبانه و شرورانه صهیونیست‌ها، جبهه مقاومت اسلامی روز بروز در حال قدرتمندی است بگونه‌ای که امروز اگر اراده کنند می‌توانند زلزله نابودکننده‌ای زیرپای غاصبان ایجاد کنند که نابودکننده است.
۰
plusresetminus
آغاز شمارش معکوس پایان تراژدی 130 ساله/ افسانه دروغین صهیون با روشنگری قدس در آستانه نابودی است
به گزارش بلاغ، از 1890 میلادی بود که انگلستان (بریتانیای کبیر سابق که مستعمرات فراوانی داشت) تصمیم به نابودی امپراطوری عثمانی می‌گیرد تا بتواند هم امپراطوری‌ای که منتسی یه اسلام و مسلمین است را نابود کند تا اسلام نتواند به مسلمانان هویت و انگیزه و به ملت‌های آزاده الگو نمونه موفق ارائه دهد و هم، انگستان بتواند بر کشورهای خاورمیانه، که منابع غنی انرژی را در خود داشته و ژئو استراتژیک و ژئو پلتیک بوده‌اند را در اختیار بگیرد و این اتفاق نمی‌افتاد مگر با نابودی امپراطوری عثمانی.

نقشه پیچیده و حساب‌شده برای اشغال
بریتانیا، که در خلق فرقه‌ها و نحله‌های استعماری مجرب و کارآزموده بود، صهیونیسم را برای این امر مهم بوجود آورد همچنانکه بهائیت را برای تجزیه و تخریب تشیع و وهابیت را برای اهل سنت بوجود آورده بود و از رهگذر این فرقه‌سازی‌ها خدا می‌داند چه خسارات جبران‌ناپذیری را متوجه بشریت ساخت!.

فرقه صهیونیسم توانست به برکت حمایت‌های همه جانبه انگلیس و قدرت‌های وقت، از سال 1901 با تشکیل صندوق ملی یهود، اقدام به خرید اراضی فلسطینیان و کشورهای همجوار همچون سوریه، اردن، مصر، لبنان و...، کنند که پس از مدتی موجب هوشیاری و واکنش مردم فلسطین و مسلمانان کشورهای مورد هدف انگلیس، که بعدها با تاسیس رژیم جعلی اسرائیل مشخص شد که قلمرو این رژیم جعلی را از نیل تا فرات قرار داده‌اند، شد.

با همه حمایت‌ها و اقدامات همسو با اشغال فلسطین، در 1948، که همزمان با اتمام قیمومیت بریتانیا بر فلسطین بود، صهیونیستها نیز طی هماهنگی کامل با بریتانیا کشور مستقل اسرائیل را اعلام کردند، تنها پس از 47 سال تلاش برای خرید اراضی فلسطینیان، تنها توانستند 3درصد فلسطین را تصاحب کنند که پس از اعلام موجودیت یا راه‌اندازی جو رعب و وحشت و ترور و کشتار کفرقاسم، دیریاسین، ناصرالدین و...، به اشغال و غصب اراضی فلسطینیان پرداختند.


سازمان ملل، متحد سنتی متجاوزان و غاصبان
با نگاهی دقیق به تاریخچه سراسر جنایت این رژیم جعلی و مجری سیاست‌های تجاوزطلبانه قدرت‌های شیطانی، بوضوح این واقعیت روشن می‌شود که سازمان ملل علی‌رغم همه منشورها و کنوانسیون‌های خود، حامی رژیم کودک‌کش اسرائیل بوده و این رژیم جعلی همواره مورد حمایت صددرصدی قدرت‌های استکباری بوده و می‌باشد.

یکسال قبل از اعلام موجودیت این رژیم سفاک، یعنی در 29 نوامبر 1947، آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی طی یکی از نادرترین توافقات خود، طرح تجزیه خاک فلسطین به دو بخش یهودی و عربی را به سازمان ملل ارائه دادند و از این سازمان خواستند این طرح را به تصویب برسانند. براساس این طرح، بیت‌المقدس به منطقه بین‌المللی درآمد.

اشغالگران فلسطین با تشکیل گروه‌های تروریستی پرشمار از جمله هاگانا، ایرگون، تشکیل ارتش سری برای ترورها و قتل‌عام‌ها، دست به کشتارهای فجیع و غیرقابل باور زد که د رتاریخ جهان کمتر می‌توان نمونه‌های آن را سراغ آورد و این نسل‌کشی‌های صهیونیست‌ها فراتر از فلسطین و در تمام کشورهای مورد هدف مستکبرین در جلوی چشم حتی ناظران نظامی سازمان ملل انجام پدیرفت و همچنان این سازمان در قبال جنایات رژیم جعلی و تروریست اسرائیل سکوت و حمایت می‌کند.


گرگی درنده مظلوم‌نما در لباس میش
اشغالگران قدس همواره با مظلوم‌نمایی و اشراف جهانی بر افکار عمومی، که به برکت تصاحب و تملک سازماندهی‌شده‌شان بر رسانه‌های جهان بوجود آمد، توانست با نفوذ در مراکز قدرت اقتصادی و سیاسی اروپا و آمریکا، دروغ بزرگ "هلوکاست" را دستمایه زیادت‌طلبی و تصاحب بیشتر ثروت و قدرت قرار دهد که وظیفه نخست جهان اسلام بویژه جوانان دلیر ایران اسلامی و دانشمندان و پژوهشگران منصف و انسان‌دوست، افشای این نیرنگ در رسانه‌های به‌خصوص مجازی و شبکه‌های اینترنتی باشد.

روند قدرت‌گیری و سلطه جهانی صهیونیست‌ها، که بسیار نگران‌کننده و یأس‌آور بود، تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داشت و با طلوع فجر انقلاب و اعلام موضع تاریخی امام خمینی(ره) در غده سرطانی بودن اسرائیل و اعلام روز قدس، زمینه‌های افول و تضعیف تدریجی رژیم سفاک اسرائیل ایجاد شد که با جهانی شدن تنفر از این پدیده کاملاً استعماری، روند نابودی اسرائیل شتاب گرفت و ارتشی که خود را مجهزترین و سومین ارتش قدرتمند جهان می‌دانست، در جنگ‌های 33 روزه با حزب الله لبنان و جنگ 22 روزه با جریان مقاومت در غزه و...، ثابت شد که اسرائیل همچون آمریکا ببر کاغذی بیش نیست و امروزه نابودی قریب‌الوقوع این رژیم جعای آنچنانکه رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی فرمود، برای سران و حامیان این رژیم سفاک باورپذیر شده و آنان با تلاش‌های مذبوحانه خود سعی دارند چند صباحی بیشتر به عمر جنایات خود در قالب اسرائیل منحوس بیافزایند، اما بنابر وعده الهی عمر این رژیم سفاک و انشاءالله حامیان او به پایان رسیده و سرانجام آه و ناله بیگناهان و مظلومان فلسطینی و همه ملت‌هایی که در اثر جنایات اسرائیل متحمل خسارات جبران‌ناپذیر شده‌اند، به نتیجه رسیده و اثر وضعی همه جنابات این جلادان تاریخ، نابودی و ریشه‌کن شدن‌شان است.

 پاشنه اصلی آشیل
نقطه آسیب‌پذیر و حیاتی صهیونیست، آگاهی و شناخت مردم و افکار عمومی است. صهیونیسم، روی امواج جهل و نادانی است که سواری می‌گیرد. اگر هرجا که نور روشنگری و آگاهی و بصیرت بتابد، آنجا آرامگاه صهیونسم است؛ بدین جهت است که اولین گام صهیونیست‌ها در 1897 و در کنفرانس جهانی صهیونیست‌ها در شهر بال سوئیس، پروتکل تصاحب و تملک رسانه‌های جهان به تصویب رسید و در پروتکل‌های بعدی، هنر و سینما و سریال‌سازی در سطح گسترده جهانی و برای شبکه‌های تلویزیونی کشورهای جهان به مصوب انجمن جهانی صهیونیست‌ها شد و صهیونیست‌ها با تمام قوا اقدام به تحقق این مصوبات کردند و هالیود و...، محصول این تلاشهاست. در حال حاضر غول‌های رسانه‌ای جهان و انواع شبکه‌های ماهواره‌ای دنیا به صهیونیست‌ها تعلق دارد و از این طریق در جهت تحمیق و فربب افکار عمومی جهانیان بویژه مردم آمریکا و اروا می‌پردازند.

هلوکاست، نمونه بارز دروغ بزرگ تاریخ
هلوکاست، بمعنی "همه‌سوزی"، افسانه جعلی صهیونیست‌ها برای مظلونمایی نزد جهانیان است که در صحنه‌آرایی جهانی، صهیونیست‌ها فضایی را بوجود آورده‌اند که "هلوکاست" در هاله‌ای از قداست قرار گرفته و "یگانه مساله قدسی" جهان معاصر شده است.

مرگونه بحث و گفت‌وگو که به تشکیکة نفی و انکار "هلوکاست" منجر و منتهی شود، به منزله تخطی از قانون و سوءاستفاده از قانون آزادی بیان و قلم و ورود به حریم ممنوعه است. برای زنده نگه‌داشتن "هلوکاست" به عنوان یم واقعیت تاریخی، تلاش‌های فراوان و گسترده‌ای صورت گرفته است. به غیر از تولید کتاب و فیلم، در بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی، بناها و موزه‌های یادبود در این باره تاسیس و ایجاد شده است.

در آمریکا، روزهای یادبود "هلوکاست" رخداد ملی به شمار می‌آید. در 50 ایالت آمریکا، از این بزرگداشت حمایت مالی می‌کنند و مراسم آن اغلب در نهادهای قانونگذاری ایالتی برگزار می‌شود. در این کشور بیش از 100 نهاد مخصوص "هلوکاست" و 7 موزه بزرگ وجود دارد. یک موزه یهودی‌سوزی با بودجه و سرپرستی دولت مرکزی، در عمارت کنگره در واشنگتن وجود دارد.

به اعتراف بسیاری از استادان دانشگاه‌های آمریکا اکثر فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی، درباره تاریخ، آمار و ارقام "هلوکاست" در مقایسه با رخدادهای بزرگ داخلی آمریکا، مطالعه و اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری دارند.

در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز هر سال مراسم یادبود و بزرگداشت "هلوکاست" برگزار می‌شود. روز یادبود هلوکاست در اروپا پدیده نسبتاً جدیدی است. برای اولین بار، به طور همزمان در 27 ژانویه 2000میلادی، دولتمردان و رهبران حدود 40 کشور اروپا و نیز آمریکا، اجلاسی با عنوان "مجمع بین‌المللی هولوکاست" در استکهلم (پایتخت سوئد) برگزار کردند تا هولوکاست را به عنوان بخشی از "تاریخ ملی" کشورشان به رسمیت بشناسند.

دنیا سرکار "هولوکاست"!
صهیونیست‌ها به این مقدار بسنده نکردند و پرداخت غرامت به یهودیان از سوی کشورهای اروپایی و آموزش و تبلیغ "هولوکاست" در آن کشورها را نیز اجرایی کردند. روز 27 ژانویه هر سال به عنوان "روز ملی هولوکاست" در همه ممالک جهان به توافق رسید. در سال 1385 شمسی (2005 میلادی)، سازمان ملل متحد نیز تحت فشار کانون‌های ذی‌نفوذ صهیونیستی، سرانجام روز 27 ژانویه هر سال را "روز یادبود هولوکاست" نام‌گذاری کرد.

صهیونیست‌ا باز هم قانع نشده، اولین قطعنامه پیشنهادی خود را برای نخستین بار به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل متحد رساندند. به این ترتیب، مجمع عمومی سازمان ملل متحد هرگونه نفی و انکار "هولوکاست" را مردود دانسته و موظف است طی فراخوان جهانی، کشورهای عضو را به گنجاندن برنامه‌های آموزشی در مدارس و مراکز علمی- آموزشی درباره "هولوکاست" وادار کند. در همین ارتباط، طی شش ماه پس از تاریخ تصویب قطعنامه مزبور، برنامه‌های آموزشی فراگیر تحت عنوان "سازمان ملل و هولوکاست" اجراء شد و گزارش آن نیز ارائه گردید.

علاوه بر این حجم گسترده، صهیونیست‌ها تلاش مضاعفی را برای این موضوع در کشورهای جهان اسلام از مصر تا مراکش و الجزایر، در شمال آفریقا، کشورهای منطقه خلیج فارس تا پاکستان، آسیای میانه و قفقاز تا مجمع‌الجزایر اندونزی و از ایران تا فلسطین اشغالی، موضوع "هولوکاست" و کشتار دروغین شش میلیون یهودی در اردوگاه‌های اسیران آلمانی در جنگ جهانی دوم ر مرکز توجه و کنجکاوی مردم به ویژه نسل جوان قرار دادند.

در حوزه تخقیق و بررسی حتی به محققان بزرگ نیز کشورهای متعهد به "هولوکاست" اجازه تخقیق و بررسی را نمی‌دهند و هرگونه تحقیق و پژوهش در این ارتباط را جرم تبقی کرده و بشدت با متخلفان برخورد می‌کنند که در این زمینه دهها تن از دانشمندان و اندیشمندان به‌خصوص اروپایی و آمریکایی در زندان بسر می‌برند و از حقوق اولیه شهروندی نیز محروم هستند.

نتیجه افسانه صهیون
صهیونیسم، با تلاش گسترده و شیادانه خود هرچند توانست به اقتدار ظاهری در بسیاری از کشورها دست بیابد، اما افسانه شکست‌ناپذیری او در مواجهه با انقلاب اسلامی و فرزندان فکری این انقلاب در لبنان، سوریه، یمن و...، بسرعت به قهقرا رفت و در هر جنگی که با گروه‌های مقاومت اسلامی انجام داد، با شکست مفتضحانه مواجه گردید.

با رشد آگاهی ملت‌ها و پی بردن آنان به ماهیت غاصبانه و شرورانه صهیونیست‌ها، جبهه مقاومت اسلامی روز بروز در حال قدرتمندی است بگونه‌ای که میلیون‌ها رزمنده جهادی برای نابودی کامل این رژیم جعلی پوسیده، آماده شهادت و رزم با جنایتکاران غاصب هستند. امروز دنیای اسلام موضوع فلسطین را موضوع اسلام و آزادسازی این سرزمین از اشغال را وظیفه دینی و رسالت انقلابی خود می‌داند.

روز قدس روز اسلام است
بفرموده امام خمینی(ره)، روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیاء کرد. بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی فرمودند: قوانین اسلام در ممالک اسلام باید اجراء بشود. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد. روز قدی روز حیات اسلام است. روز قدس، یک روز جهانی است.

روز قدس فقط روز فلسطین نیست. روز اسلام است. روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیش‌روی کنند.
من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند، خارج شوند و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند.

وظیفه امروز مبارزان و مجاهدان چیست؟
طبیعی است که برای مبارزه با پدیده شوم صهیونیسم باید وارد میدان مبارزه شد. طبیعی است که معتقدان واقعی و مومنان حقیقی این مبارزه قادر به تحمیل شکست و نابودی به دشمن بشریت هستند.

میدان مبارزه واقعی با صهیونیست‌ها، میدان روشنگری و تبیین حقیقت صهیونیسم برای جهانیان و افشای ماهیت ضدانسانی و سبعانه این رژیم شیطانی است. تبیین این موضوع مهم در فضای فکری جوانان و نوجوانان از مسیر شبکه‌های مجازی امکان‌پذیر و سریع‌النتیجه است. در شرائط کرونایی، استفاده از ظرفیت فراگیر مجازی و پیام‌رسانه‌ها  ایجاد موج روشنگری و نابودی منابع اقتصادی و سیاسی صهیونیست‌ها، از مهم‌ترین وظیفه هر فرد انقلابی است.   

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲