حیرت تحلیل‌گران جهانی در این است که چطور ممکن است یک انقلاب در چهل و یکمین سالگرد خود بتواند قاطبه مردم کشورش را حتی در زیر باران و برف و سرمای شدید به خیابان‌ها بکشاند و چه عشقی به حتی کودکان و نوجوانان تزریق می‌شود که آنها نیز سراز پانشناخته به میدان‌های خلق حماسه می‌شتابند!.
۰
plusresetminus
چهل و یکمین عشق‌واره مازندرانی‌ها زیر چتری از باران و برف/ معادله مقاومت، تعیین‌کننده‌ترین مولفه آخرالزمانی انقلاب جهانی
به گزارش بلاغ، در میان انبوهی از فعالیت‌های تخریبی دشمنان انقلاب به‌خصوص در فضای سایبری و مجازی برای تخریب فکر و ایمان مردم بویژه جوانان و نوجوانان و تکیه آنها بر روی گسل‌های اجتماعی و تمرکز بر اقتصاد و نارضایتی جامعه ایرانی از عملکرد دولت، امسال نیز تیر دشمنان به سنگ خورد و علی‌رغم حجم عجیب تلاش رسانه‌ای امریکایی‌ها و هم‌پیمانان این شیطان بزرگ در فضای مجازی از ماه‌ها قبل برای دلسردکردن مردم ایران از نظام اسلامی، راهپیمایی چند ده میلیونی ایرانیان که امسال برای اولین‌بار در هزار روستای بزرگ این سرزمین نیز مردم با عشقی وصف‌ناپذیر به نمایش اقتدار و اتحاد خود پرداختند، بازهم عرق شکست سخت بر پیشانی نظام سلطه نشست و همه بافته‌های خود را در زیرپای مردم ایران در 22بهمن امسال رشته یافت.

گزارش خبرنگاران بلاغ از سراسر استان مازندران حاکی است که از گلوگاه تا رامسر و در بسیاری از روستاهای بزرگ این استان نیز خیل عظیم عاشقان نظام اسلامی بدون درنظرگرفتن هوای سرد و بارندگی به خیابان‌ها آمده و با سردادن شعارهایی، خواهان انتقام سخت از قاتلان شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی شدند.

جشن‌ چهل و یکمین سالروز پیروزی نهضت اسلامی مردم ایران، امسال به علت تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس از جلوه‌های خاصی برخوردار شده است و عمدتا راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر سردار سپهبد قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمدند.

در مازندران، مردم انقلابی و ولایی این استان، که خود را آماده برای تشییع جنازه از عالم ربانی حضرت آیت‌الله نورالله طبرسی در روز چهارشنبه می‌کنند، با در دست داشتن تصاویر نماینده سابق ولی فقیه در استان خود را که سال گذشته در جمع آنان و در راهپیمایی 22بهمن حضور داشت، نام و یاد این فقیه عالیقدر را گرامی داشتند.

عشقواره‌ای با مطالبات عارفانه
آنچه که در پلاکاردها و دست‌نوشته‌های مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال جلوه‌ای خاص داشت، ابراز تنفر از امریکا و رژیم اشغالگر قدس بود. فراوانی تصاویر و دست‌نوشته‌های مربوط به شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی حکایت از آن داشت که مردم امسال بیش از سال‌های قبل نسبت به جنایات و خباثت امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ابراز انزجار کرده و از مسئولان کشور به‌خصوص نیروهای مسلح و سپاه پاسداران خواهان انتقام سخت، که مطالبه رهبر فرزانه انقلاب است، می‌باشند.

راهپیمایان در مصاحبه خود با رسانه‌ها ضمن اعلام حمایت دائمی و فعالانه خود از نظام اسلامی و پیروی عاشقانه از ولی امر مسلمین، آمادگی خود را برای نبرد با امریکا و آزادی قدس با نابودی رژیم جعلی اسرائیل اعلام می‌کردند.

مذاکره با شیطان ممنوع و محال است
فرشید طالبی، که بدون چتر زیر بارش باران با شور و اشتیاق شعار می‌دهد، با اشاره به خیل عظیم جمعیت راهپیمایان، می‌گوید: من نمی‌دانم آقای روحانی چرا اینقدر اصرار بر مذاکره با امریکا و اروپا به‌خصوی انلیس دارد. این مردم با بصیرت لازم خواهان ادامه مسیر انقلاب با قوت و قدرت هستند و قطعاً قدرت‌های استکباری یه‌خصوص امریکا بهیچ‌وجه نمی‌تواند رشد و تعالی این ملت را ببیند و همواره مزاحم مردم ما و متجاوز به حقوق و منافع ایران است و چرا مسئولان دولت روی پشتیبانی این ملت حساب نمی‌کنند و دل خود را به چهار تا قدرت ابلیسی و پوشالی خوش کرده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: ما با هیچ کشوری جنگ نداریم و اگر امریکای خبیث با ما مسئله دارد این برمی‌گردد به خوی تجاوزگری و زیاده‌خواهی‌های او. چرا ما باید در اوج اقتدار ملی و جایگاه برتر جهانی، از امریکا گدایی مذاکره را بکنیم که ترامپ در مقابل درخواست مذاکره آقای ظریف آنهم پس از ماجرای فضاحت و استیصال امریکا در قضیه عین‌الاسد، به پیشنهاد مذاکره ظریف بگوید: نه، مرسی.


مغالطه از رئیس جمهور کشور عیب بزرگ است
امین مقدس‌زاده، که خود را مدرس دانشگاه معرفی کرد، اظهار می‌دارد: از طریق رادیو سخنرانی آقای روحانی در راهپیمایی تهران را گوش دادم. ایشان به غلط می‌گوید که سردار حاج قاسم سلیمانی در عین حال که رزمنده در میدان جنگ بود، یک دیپلمات و اهل مذاکره هم بود و شاهد مثال می‌آورد که سردار با دعوت نخست‌وزیر عراق به این کشور سفر کرد که مورد ترور امریکا قرار گرفت؛ غافل از اینکه سردار درست است اهل مذاکره بود آنهم با دوستان نه با دشمنی مثل شیطان بزرگ امریکا.

وی با تعجب از اظهارات آقای روحانی می‌گوید: جای تعجب و سئوال است که چرا آقای روحانی در هر شرائطی حتی شرائط برتر، خواهان مذاکره با امریکا است و امریکا را همچنان ارباب و کلانتر جهان می‌داند و متاثر از او، و این مغالطه از آقای روحانی با آنهمه سوابق عیب بزرگ است؛ دستگاه دیپلماسی ما هم مرعوبانه با غرب و امریکا برخورد می‌کند که از این برخوردهای روحانی در شش سال گذشته کشور چقدر زیان کرد و عزتش خدشه‌دار شد و این یعنی حرکت در جهت مخالف سردار حاج قاسم سلیمانی که این شهید مکرر از مذاکره‌طلبی این دولت انتقاد کرد و خواهان پیوستن دولت به جریان مقاومت شده بود. 


چه کسی مسئول پیگیری مطالبات مردم در 22بهمن‌هاست
عاطفه قلیچ، خود را دانش‌آموخته جامعه‌شناسی معرفی کرد و اظهار داشت: حضور دشمن‌شکن مردم در 22بهمن‌ها و طرح شعارهایی که از عمق وجود مردم دوستدار انقلاب فریاد می‌شود، روشن‌ترین خواسته مردم از مسئولان است که برای آقای رئیس جمهور علاقمند به همه‌پرسی می‌تواند آشکارترین جلوه همه‌پرسی در هر سال باشد، و باید از سوی ایشان و اعضاء کابینه به‌عنوان مطالبه مردم انقلابی مورد پیگیری قرار گیرد و هرچند وقت یکبار باید گزارش تلاش‌های آقای رئیس جمهور به مردم از طریق رسانه ملی ارائه شود.

وی با بیان اینکه راستی، چرا به این مسئله مهم توجهی نمی‌شود و 22بهمن‌ها با یک برنامه تیپ و یکنواخت همواره با سخنرانی رئیس جمهور به پایان می‌رسد، یادآور شد: آیا نباید برای خواسته‌های چند ده میلیونی مردم انقلابی در حماسه بزرگ 22بهمن‌ها یک سازوکار قانونی و منسجم و ضابطه‌مند تعریف کرد و میزان پیگیری برای تحقق مطالبات مردم در این حماسه ملی را ارزیابی نمود؟!.


چگونه به انتظارات شهید سلیمانی باید پاسخ داد؟
غلامعلی رضوانی، دانش‌آموز سال پایانی دبیرستان، عدم تحقق انتقام سخت را موجب پررویی و گستاخی امریکا می‌داند و می‌گوید: انتظار مردم این بود و هست که تا دیر نشده و شهادت مظلومانه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای دنیا عادی نشده، باید ضربات کاری و پشیمان‌کننده به دولت تروریست امریکا وارد آورد تا همه گروه‌های مقاومت به این نبرد بپیوندند و امریکا مجبور به ترک منطقه و جمع کردن پایگاه‌های آدم‌کشی خود شود.

وی به خصلت ترسویی و بزدلی امریکا اشاره کرد و گفت: در جریان عین‌الاسد همه دنیا دیدند که امریکا در مقابل قدرت و شجاعت بشدت منفعل شده و عقب‌نشینی می‌کند و حیف است که دولت آقای روحانی در حال از دست دادن موقعیت برتر ناشی از شهادت سردار سلیمانی است. انشاءالله دستاورد حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال، عدم ممانعت آقای روحانی از عملیات انتقام سخت از امریکا توسط سپاه و نیروهای مسلح کشور باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲