تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۱۲۵۳۹
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار گفت: با توجه به نامه‌نگاری‌های متعدد در طول یکسال اخیر و همچنین دیدارهای حضوری با مسئولان روستاها به درخواست‌های ما پاسخی داده نشد و در نهایت براساس ضوابط و مقررات مربوطه دستور پلمب این باشگاه‌ها صادر و اجرایی شد.
۰
plusresetminus
توضیحات رئیس اداره ورزش جویبار درباره پلمب 2 باشگاه ورزشی روستایی
به گزارش بلاغ،پس از پلمب دو باشگاه ورزشی روستایی جویبار توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان موجب واکنش‌هایی در فضای حقیقی و مجازی از سوی برخی از مردم و مسئولین شد که در یکی از موارد بخشدار مرکزی شهرستان جویبار در صفحه رسمی اینستاگرام خود اینگونه به این مسئله واکنش نشان داد.
 
 
در این رابطه علی سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار به خبرنگار ما گفت: در طول یکسال اخیر بیش از 5 نامه به بخشدار مرکزی و شورای دو روستای بیزکی و گلیرد مبنی بر واگذاری اماکن دولتی به بخش خصوصی زده شد ولی هيچکدام از این نامه‌ها پاسخ داده نشد.

 
وی افزود: حتی چندین بار نیز به صورت حضوری خدمت بخشدار مرکزی رسیدیم ولی اقدامی صورت نگرفت.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار بیان کرد: از آنجایی که تمام سالن‌های ورزشی در سامانه ثبت می‌شود و تمامی این سالن‌های دولتی باید به بخش خصوصی واگذار شود و اگر برای سالنی واگذاری انجام نگیرد از سوی سازمان بازرسی مورد بازخواست قرار گرفته می‌شویم.
 
 
سلیمانی تصریح کرد:اولویت اصلی و اول  ما در این واگذاری به شورا و ورزشکاران این روستاها بود و حتی با کمترین قیمت کارشناسی حاضر به واگذاری بودیم ولی هیچ پاسخی به درخواست ما داده نشد.
 
وی تأکید کرد: اگر سالن‌ها توسط شورا اداره می‌شود باید مجوز کمیسیون ماده پنج را داشته باشد که این باشگاه‌ها نداشت.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار همچنین به نداشتن بیمه مسؤلیت مدنی و ورزشی اشاره و عنوان کرد: اگر خدای نکرده اتفاقی در این باشگاه رخ دهد که منجر به مصدومیت یا فوت فردی شود، به دلیل نداشتن بیمه و مجوز اداره ورزش مقصر شناخته می‌شد.
 
سلیمانی خاطرنشان کرد: این اداره نیز بر اساس ضوابط و مقررات مربوط و پیگیری هایی که در طول یکسال اخیر برای این دوباشگاه انجام شد با داشتن دستور قانونی نسبت به پلمپ آن اقدام کرد و آنچه وظیفه ما بود که این اتفاق به این شکل رقم نخورد در طول این یکسال انجام داده‌ایم ولی با عدم همکاری مسؤلین این روستا مواجه شدیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴