راهپیمایی مردمی هیمنه استکبار را در هم شکست

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام در مازندران+تصاویر

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۱۱۷۸۳
مردم مومن و ولایی استان مازندران پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی ضمن حمایت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی، برخی اقدامات ساختارشکنانه را محکوم کردند.
۰
plusresetminus
برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام در مازندران+تصاویر
به گزارش بلاغ، امروز راهپیمایی برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت سراسری و هم‌زمان بعد از نماز جمعه در شهرهای مازندران برگزار شد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه در مراسم راهپیمایی پرشور برای حمایت از ولایت‌فقیه، ابراز همدردی با خانواده شهید سلیمانی، شهدای مقاومت و شهدای سانحه هوایی هواپیمایی اوکراین و جان‌باختن جمعی از هموطنان شرکت کردند.

مردم استان علوی‌تبار مازندران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس حمایت قاطع خود را از مقام معظم رهبری و سپاه اعلام کردند.

این برنامه با هدف حمایت قاطعانه از ولایت و رهبری و مولفه‌های قدرت به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه سرنگونی هواپیمای بوئینگ اوکراینی، هشداری به ساختارشکنان، برهم زنندگان نظم و امنیت و مزدوران داخلی و خارجی و ایادی استکبار برگزار شد.

در این راهپیمایی بر حمایت قاطعانه از آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی تاکید شد.

یکی از راهپیمایان در ساری در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما برای پشتیبانی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدیم، تا نشان دهیم، از سربازان مدافع وطن در تقابل با دشمنان کینه‌توز حمایت می‌کنیم و مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای مسلح را قدر می‌دانیم.

وی که جوانی 20 ساله بود، اضافه کرد: امروز حضور مثال‌زدنی و حماسی مردم در این راهپیمایی نشان داد، که مردم بیش از پیش قدردان حافظان امنیت کشور هستند.



در ساری نیز مردم انقلابی این شهرستان به میدان آمدند، تا با خانواده‌های داغدار هواپیمای مسافربری ابراز همدردی و هتاکی‌های بی‌شرمانه ساختارشکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس را تقبیح کنند.

امروز فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»،و «مرگ بر اسرائیل»، «منافق بداند خون سردار می‌ماند» در محکومیت جنایات غربی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شیطنت‌های اخیر در برخی اقدامات ساختار شکنانه در شهر ساری سر داده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در حاشیه این راهپیمایی با اشاره به اینکه مردم قدردان نیروهای مسلح خود هستند، گفت: اقتدار و امنیت کشور و ملت مرهون خون شهدا، پیروی از ولایت و رشادت‌های نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور اضافه کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی امروز ضمن قدردانی از مجاهدت‌های نیروهای مسلح به خصوص سپاه، با خانواده‌های داغدار حادثه هوایی اخیر اعلام هم دردی و هتاکی‌های بی‌شرمانه سفیر خبیث انگلیس مکار را محکوم کردند.


راهپیمایی پرشور مردم نکا

مردم شهرستان نکا نیز جنایت‌های صهیونیستی، انگلیسی و آمریکایی در منطقه را محکوم کردند.



یک شهروند نکایی نیز اظهار کرد: مردم امروز و با این راهپیمایی پرشور از اقدام شجاعانه سپاه در شکستن هیمنه پوشالی آمریکا حمایت کردند.

مجتبی حسینی گفت: امروز و در تقابل با دشمنان کینه توز کشور، از مجاهدت‌های خالصانه و شبانه‌روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی قدردانی می‌کنیم.

* راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان هزارسنگر آمل

مردم آمل نیز در حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و نیز همدردی با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمایی مسافری اوکراینی، بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند.


راهپیمایان در حالی که مسیر مصلی را طی می‌کردند، با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا»، «حسین، حسین شعار ما، شهادت افتخار ما»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن اعلام حمایت خود از سپاه پاسداران و حفظ اقتدار نظام با خانواده‌های داغ دار سانحه دلخراش هواپیمای «تهران- کی اف» ابراز داشتند.

استاد حوزه و دانشگاه نیز در این راهپیمایی با بیان اینکه مردم استان، در این راهپیمایی نشان دادند، که با همه سختی‌ها پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، افزود: امروز مردم متحد و در کنار هم هستند و در مقابل دشمن مشترک که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خواهند ایستاد.

یاسر محمدزاده در ادامه ضمن تسلیت حادثه جان سوز سقوط هواپیمای اوکراینی به خانواده‌های داغ دیده و ملت بزرگ ایران گفت: این حادثه در چارچوب قانون پیگیری می‌شود و اجازه سو استفاده از این حادثه به دشمنان نخواهیم داد.

مردم فریدونکنار شعار «راه نجات امت ولایت است ولایت» سر دادند

جمع کثیری از مردم نمازگزار، جوانان، طلاب و دانشجویان فریدونکنار ، نیز پس از نماز جمعه امروز این شهر با شرکت در راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، نسبت به همراهی سفیر انگلیس با هنجارشکنان و اغتشاشگران در تهران اعتراض کردند.



شرکت کنندگان در این تجمع شعارهای «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فتنه گر»، «راه نجات امت ولایت است ولایت» و «مرگ بر آمریکا» سر داده و بر اخراج همیشگی سفیر انگلیس تاکید کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در این راهپیمایی حضور گرم و معنا دار مردم در این راهپیمایی را به نوعی هم دردی با داغ دیدگان سانحه هوایی دانست و افزود: مردم اجازه سو استفاده دشمنان از این حادثه را نخواهند داد و همه ملت باید هوشیار باشند.

راهپیمایی پرشور در بابلسر

شرکت کنندگان در راهپیمایی تجدید عهد دوباره با آرمان‌های امام (ره) و شهیدان در بابلسر، بر پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاکید کردند و بر تداوم راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای اسلام تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری تاکید کردند.



مسؤولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم ولایت‌مدار بابلسر با پیمودن مسیر راهپیمایی، ضمن همدردی با جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حمایت کردند.

قائم شهری ها نیز با برگزاری راهپیمایی پس از نماز جمعه حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارزش‌های نظام و انقلاب اعلام کردند.

در این راهپیمایی، مردم قائم شهر با حضور پرشور در صحنه پیروی از اهداف نظام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.


سردار سلیمانی در قلب همه مردم ایران و جهان جای دارد

یک شهروند قائم شهری در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ما گفت: ملت همیشه در صحنه با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کردند.

احمد یوسفی اضافه کرد: راه جبهه مقاومت اسلامی و سردار سلیمانی در منطقه تداوم خواهد داشت و توطئه‌های دشمنان در اختلاف افکنی در داخل کشور ما هرگز موفق نخواهد بود، چرا که مردم کشور ما هوشیار بوده و همواره پشت ولایت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به برخی اقدامات هتاکانه در پاره کردن تصویر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی در قلب من و همه مردم ایران و جهان جای دارد و این اقدام هتاکانه و سخیف را محکوم می‌کنم.

در شهرهای غرب مازندران نیز راهپیمایان با شعارهایی همچون «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، «دانشجو بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است» و «پیروی از ولایت عامل قدرت ماست» از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دفاع و شعارهای ساختارشکن ابراز شده در تجمع روزهای اخیر را نیز محکوم کردند.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲