تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۴۱۱۱۰۵
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز می‌فهمیم که تشکیل هسته‌های مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و... چه اثراتی دارد و اگر یک ضربه به ما بزنند، صدها ضربه خواهند خورد؛ عصبانیت امریکا هم به همین علت است.
۱
plusresetminus
عصبانیت امریکا از تشکیل هسته‌های مقاومت در منطقه/بزرگترین مرکز فرماندهی امریکا را در قلب آسیا زدیم
به گزارش بلاغ، سردار غلامحسین سپهر امشب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان «تجمع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها» در مصلای امام خمینی(ره) ساری اظهار کرد: بدون مقدمه می‌خواهم به موضوع چرایی به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همرزمانش و علت اتخاذ این تصمیم ورود پیدا کنم.

وی افزود: چهل سال مبارزه، ایستادگی، مقاومت، تسلیم نشدن، چهل سال دشمن صهیونیستی و امریکایی را با شکست‌های پی در پی در عرصه‌های سخت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، دیپلماسی و علمی مواجهه کردن و دشمن را ناکام کردن و  او را مغلوب اراده‌های انقلابی و دینی خود کردن، چهل سال شکست مفتضحانه در دنیا و منطقه، در کنار پیروزی‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی همراه با اُفول نظام سلطه دشمن و هم پیمانانش را کلافه کرد و این ضربه‌ها و زخم‌ها، کینه بزرگی را در دل آن‌ها کاشته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‎ خاطرنشان کرد: لذا تصمیم گرفتند مرجع صدور انقلاب، فرمانده جبهه مقاومت سردار سلیمانی را به شهادت برسانند، کسی که جبهه مقاومت اسلامی را از منطقه خلیج فارس، فرات، دجله تا بین‌النهرین را گسترانیده و انقلاب و اسلام را یاری کرده و حاکمیت انقلاب و مسلمانان را در منطقه تقویت کرده و دشمن را زمین گیر کرده این انقلاب را از سردار سلیمانی بگیرند.



همرزم شهید سپهبد سلیمانی ادامه داد: امریکایی‌ها بدنبال این بودند که چرا انقلاب اسلامی موجب شکست امریکا در جبهه مقاومت شده است؟ در هشت سال مبارزه جبهه مقاومت در برابر کشورهای عربی، غربی، افریقایی، کشورهای متحد با امریکا در منطقه به فضل خدا پیروز بودیم، در جنگ 33 روزه نیز این‌ها شکست خوردند، حکومت داعش را سرنگون کردند، آمال و آرزوهای امریکا را به ناکامی کشاندند، امنیت اسراییل همان‌جایی که در واقع امریکایی‌ها به آن عشق می‌ورزند، از بین رفته است؛ آن‌ها اذعان می‌کنند از نیل تا فرات فرماندهی خامنه‌ای را می‌بینیم، چهارمین ارتش قدرتمند دنیا یعنی اسراییل را هسته‌های حزب‌الله و انقلاب اسلامی به زیر کشاند.                  

سردار سپهر بیان کرد: امروز می‌فهمیم که تشکیل هسته‌های مقاومت در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و سایر بلاد مسلمین چه اثراتی دارد و اگر یک ضربه به ما بزنند، صدها ضربه خواهند خورد؛ عصبانیت امریکا هم به همین علت است.

وی افزود: تشکیل حکومت اسلامی در عراق، نقش به سزای رزمندگان مقاومت در فلسطین و لبنان در به خطر انداختن و ضربه به اسراییل،  مقاومت جبهه مقاومت در یمن که در برابر ده‌ها قدرت ایستادگی کرده است؛ آن هم با دست خالی و کمترین امکانات، بزرگترین ضربه به امریکا بوده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‎ عنوان کرد: تصمیم ملت و دولت عراق برای خروج امریکا از این کشور، به خطر افتادن امنیت کشورهای متحد با امریکا مثل عربستان و امارات که بارها طی این روزها به ترس و واهمه افتاده‌اند، تمام پروژه‌های امریکا در داخل کشور به شکست انجامیده، پروژه تحریم اقتصادی، تحریم سیاسی، پروژه‌های فتنه‌های سال‌های 78، 88، 96 و 98 شکست خورد.



همرزم شهید سپهبد سلیمانی مطرح کرد: علاوه بر این ضربه‌ها کاهش قدرت ترامپ در ابعاد مختلف در درون و بیرون امریکا موجب شد تا آن‌ها تصمیم بگیرند شاید با شهادت سردار سلیمانی، ما تضعیف شویم.

سپهر تصریح کرد: آن‌گاه که قهرمان ملی ژاپن را امریکایی‌ها ترور کردند و مردم و دولت دچار تضعیف روحیه شدند، دو شهر بزرگ این کشور را مورد اصابت بمب هسته‌ای قرار دادند، این بار به زعم خودشان اگر قهرمان ملی ما را شهید کنند، یعنی نه تنها تضعیف روحیه مردم ایران بلکه تضعیف جبهه مقاومت، سقوط جبهه مقاومت و اسلام و انقلاب اسلامی؛ آن‌ها درک درستی از ایران علیرغم وجود 600 دانشکده‌ای که زده‌اند، ندارند و بار دیگر خطا کردند و بار دیگر رهبر ما را، مردم ما را و انقلاب ما را نشناختند.

وی اضافه کرد: امریکایی ها امروز فهمیدند با ترور شهید سلیمانی موجب افزایش منزلت اجتماعی ایران شده‌اند، موجب اتحاد و هم افزایی و هم دلی تمام جریان‌های فکری، سیاسی و فرهنگی و اقوام و قومیت‌های منطقه شده‌اند، در طول تاریخ به یاد نداریم جز رحلت امام خمینی (ره) در تمام دنیا در پایتخت یک کشور، 7 میلیون جمعیت برای تشییع یک قهرمان انقلابی به خیابان‌ها بیایند، سابقه نداشته است در کشورهای عربی تشییع جنازه کنند، حال شاهد تشییع در شهرهای عراق بودیم و این یک تحول جهانی و صدور یک انقلابی دیگر است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‎ با اشاره به اینکه رهبر انقلاب از انتقام سخت سخن گفتند و این انتقام اول گرفته شد؛ تصریح کرد: در جریان حمله موشکی سپاه عده‌ای به دنبال تعداد کشته‌شدگان 80 یا 240 نفری‌اند، ما در این حمله به دنبال کشته سازی نبودیم، 70 سال است هیچ کشوری در دنیا جرات نکرده است به دولت و پایگاه‌های این کشور حمله کند، ما تصمیم گرفتیم، اراده کردیم، رهبر ما اراده کرد و ما بزرگترین مرکز فرماندهی امریکا را در قلب آسیا زدیم، پایتخت امریکا را در جایی که تمام فتنه‌های گوناگون نظامی، روانی، سیاسی، جاسوسی و کنترل و هدایت منطقه را مدیریت میکرد، زدیم، جایی که هواپیما و پهباد و سایت‌های موشکی امریکا بود و خیلی از مردم مسلمان منطقه را مورد هدف قرار داده بودند.



همرزم سپهبد شهید سلیمانی یادآور شد: در این عملیات، یک موشک ما را رصد نکردند، ما موشک‌ها را از سر تمام پایگاه‌های آن‌ها عبور دادیم و بر سر آن‌ها فرود آوردیم، هواپیما، هلی‌کوپتر، مرکز سلاح آن‌ها، مرکز رادار، مرکز فرماندهی و کنترل، مرکز رایانه‌ای، مرکز جاسوسی آن‌ها در عین الاسد و تیرهای غیب در اربیل را هدف قرار دادیم و این در دنیا نمونه ندارد.

سپهر گفت: وقتی که ما گفتیم می‌زنیم، رهبری ما گفت می‌زنیم، نتانیاهوی خبیث دست راست امریکایی‌ها پیغام داد که اگر بزنید ما یک لیست نقطه در ایران، عراق و لبنان داریم که ما می‌زنیم، رئیس جمهور امریکا گفت 52 نقطه را می‌زنیم و تهدید کردند، پیغام آوردند، چندین وزیر خارجه منطقه به کشور ما آمدند اما رهبری فرمودند اراده کردیم و می‌زنیم

وی افزود: عزیزان این اراده از کشتن صدها هزار نیروی امریکایی مهمتر است، آن قدر ما با قدرت زده‌ایم که شایعه کردند تفاهمی، توافقی بین ایران و امریکا بوده که شما پایگاه‌‌ها را خالی کنید و ما بزنیم! چرا دروغ می‌گویید؟ ما نمی‌خواستیم کشته سازی کنیم لذا از جوانان و نیروهایی سربازی و پدران و مادران آن‌ها اخطار کردیم که فرزندان خود را فراخوان کنید، اما ما که تاسیسات شما را زدیم چرا 9 هواپیمای و آمبولانس‌ها، مجروحان شما را از عین الاسد به اردن بردند؟ به اسراییل بردند؟ به بیمارستان نظامی امریکا در کنار پایگاه التاجی در بغداد بردند؟

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‎ اظهار کرد: رسانه‌های اصلی دولتی شما گفتند که 270 کشته و 600 مجروح داشتید، ما اراده کردیم و این اراده را در دنیا، استراتژیست‌ها درج می‌کنند که انقلاب اسلامی، رهبر ایران و ملت ایران، اراده خود را بر دشمن تحمیل کردند و این بزرگ‌ترین پیروزی برای جبهه مقاومت بود.

همرزم سپهبد شهید سلیمانی ادامه داد: این حمله یک سیلی بود، انتقام مانده است؛ آقای ترامپ دیشب درخواست صلح می‌کرد، یعنی فروپاشی، یعنی تسلیم؛ آن‌ها می‌دانند که اگر بخواهند دست از پا خطا کنند، امکان وجود دارد جنگ روی دهد اما پایان جنگ دست آن‌ها نیست، دست ما است.

سپهر خاطرنشان کرد: امریکا در حال افول است، در حال سقوط است، به هر پر کاهی تمسک می‌جویند برای چند روز تداوم عمر شیطانی خود، من می‌خواهم امروز به شما نوید بدهم از زبان خود امریکایی‌ها که آن‌ها دارند افول می‌کنند، سقوط می‌کنند و خیلی از صاحب نظران آن‌ها اعلام کرده‌اند که سقوط امریکا اتفاق افتاده است.



وی افزود: دلیل این سقوط هم این است که امریکا، ویژگی‌هایی نظیر فقر، جرم، بیسوادی و بیکاری‌های موجود در جهان سوم را از زبان خود به نمایش گذاشته است و سقوط امریکا، تشدید اختلاف و خشونت، ثروت بدون کار، لذت بدون وجدان، تجارت بدون اخلاق، علم بدون انسانیت، عبادت بدون ایثار و سیاست بدون اصول است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‎ بیان کرد: صاحبنظران آن‌ها اظهار کرده‌اند که قدرت کشورهای نوظهور ایران در کنار سایر کشورها امریکا را تضعیف کرده است، آن‌ها اعلام کرده‌اند سقوط بر گشت ناپذیر امریکا شروع شده است و جهان در حال ورود به جهان پسا امریکا است، این از اعترافاتی است که دشمنان ما اظهار می‌کنند.

همرزم سپهبد شهید سلیمانی افزود: از سقوط امریکا همین که اتحاد و اتفاق مردم ما بیشتر شده است، جوانان، نوجوانان و کودکان ما امروز برای حاج قاسم می‌گویند ما هم قاسم سلیمانی هستیم.

سردار سپهر گفت: عزیزان اگر می‌خواهید قاسم سلیمانی باشید یکی از ویژگی‌های او ولایتمداری بود، تبعیت از رهبر و امام خود؛ تمام توفیقات تمام ملت‌ها در تاریخ متاثر از اطاعت از ولی بوده و رهبر ما می‌فرماید برای نگاهداشتن پرچم اسلام همه اماده باشند و برای مردن در این راه که اسمش شهادت است همه اماده باشند و مردم ما در تمام کشور از پیر و جوان و کوچک و بزرگ، همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام گفتند ما قاسم سلیمانی هستیم و برای شهادت آماده‌ایم و لذا این ملت، شکست ندارد.

وی متذکر شد: رهبر ما بیش از 20 سال پیش سوگند یاد کرده بود که هیچ راهی برای حفظ انقلاب به جز ایستادگی مقابل امریکا وجود ندارد، مسئولان، مردم، بزرگان، شخصیت‌ها این فرمان الهی است، فرمان قرآن است که جز ایستادگی در برابر دشمن، امکان حیات نیست.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‎ اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی نه تنها در ملت ما بلکه در ملل جهان اسلام، آمادگی برای مقابله با جهان صهیونیست‌ها را فراهم کرد؛ خواهران و برادران، وعده رهبر همانند سایر وعده‌هایی که داده‌اند، اتفاق خواهد افتاد و ما امریکا را تسلیم ارده‌های ایمانی و انقلابی خود خواهیم کرد، ما اسراییل را نابود خواهیم کرد، ما داعش و تکفیری‌های باقیمانده را نابود خواهیم کرد، ما جهان اسلام را به برکت قرآن، متحد و تمدن اسلامی را ایجاد خواهیم کرد.

همرزم سپهبد شهید سلیمانی با بیان اینکه ما از پیچ‌های سخت اقتصادی، روانی، فرهنگی، سیاسی و دفاعی عبور کرده‌ایم؛ عنوان کرد: ما به جایی رسیده‌ایم که دشمن از نخریدن نفت ما پشیمان شده است، طولی نمی‌کشد اقتصاد بدون نفت ایران موجب تعالی کشور خواهد شد، ایران در اقتصاد بدون نفت هم بار دیگر به پیروزی خواهد رسید.

سپهر تصریح کرد: یقین داشته باشید با رهبری که ما داریم، مردمی که ما داریم، اعتقادات و ایدئولوژی که ما داریم، اقتدار دفاعی، اقتدار فرهنگی، اقتدار سیاسی که ما در جهان فراهم کرده‌ایم، هیچ کشوری مانند ما عزت ندارد و هیچ مردمی در دنیا همچون ملت ما مقبولیت و مشروعیت برای نظام خود ایجاد نکردند.

وی اعلام کرد: ما امیدواریم مسئولان ما، مردم ما گوش به فرمان رهبری، حاج قاسم‌ها باشیم، حاج قاسم‌ها تنها در صحنه دفاعی و امنیتی نیستند و امروز مجلس‌ ما، دولت ما، نهادها و دستگاه‌های ما، مدیران ما و همه ما باید عمل حاج قاسم گونه داشته باشیم و به دشمن نه بگویند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین‎ تاکید کرد: فرهنگ حاج قاسم یعنی، از رهبری تبعیت کنند، به مردم خدمت کنند، به مردم امید بدهند، نشاط بدهند، در خدمت و نوکری مردم باشند، این یعنی فرهنگ پیروزی، این یعنی امید، یعنی نشاط.

همرزم سپهبد شهید سلیمانی متذکر شد: بدنبال این هستیم که به فضل خداوند برای اینکه به پیروزی‌های پی در پی دست پیدا کنیم، اجازه ندهیم دشمن محاسبات‌مان را تغییر دهد، همان‌طور که در چند سال گذشته به دنبال تحریم‌ و فتنه‌ها بودند با وجود رهبری و همت مردم، شکست خوردند و امیدواریم که بارهای دیگر هم تلاش کنیم که ما محاسبات دشمن را تغییر دهیم.

سپهر یادآور شد: آن‌ها باور نمی‌کردند که ما اینگونه بایستیم، مقاومت کنیم و اینگونه دشمن را مورد هدف قرار بدهیم، ما محاسبات ترامپ قمارباز و هیئت حاکمه صهیونیست را تغییر دادیم و عوض کردیم و ارده خود را بر آن‌ها تحمیل کردیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷