تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۱۰۸۱۱
نه در پایتخت که مردم از سراسر کشور آمده باشند، که در خوزستان، اصفهان، کرمان، مشهدالرضا(ع) و...، اقیانوس انسان‌های قدرشناس به راه افتاد و عاشقانه‌ترین تکریم را بجا آورد و مطالبه انقام سخت را به پشتوانه حماسه حضور چند ده میلیونی خود با صدای رسا و فریاد بلند به گوش جهانیان رساند تا این اقیانوس متلاطم با انتقام سخت به ساحل آرامش برسد.
۱
plusresetminus
قدرشناسی از قدرشناس‌ترین مردم تاریخ، با چه زبانی؟/ آغاز شمارش معکوس انتقام سخت
به گزارش بلاغ، ملتی که حماسه خلق می‌کند بویژه در انسانی‌ترین صفت زیبای قدرشناسی، واجب‌الاحترام حتی برای دشمنانش است تا چه رسد به دوستان و خادمانش.

شما مرد غیور و ولایی ایران در سراسر کشور!
در جریان تشییع جنازه مطهر فرزند شایسته خود سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، بی‌نظیرترین تقدیر و تجلیل و تکریم را به نمایش گذاردی که بشریت برای دیدن تصاویر حماسه حضورت باید بر توفیق زیارت این مناظر خداوند را سپاس گوید.

چه حضور بی‌سابقه‌ای که به اذعان همه رسانه‌های بیگانه، در تاریخ قدردانی از یک شهید شرکت این حجم میلیونی جمعیت که سرشار از نشاط و انگیزه با پای دل گام برمی‌داشتند، نمونه‌ای را نمی‌توان یافت.

مردم دوست‌داشتنی ایران!
مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی، برای دنیا حیرت‌انگیز بود؛ چراکه آنها هیچ‌گاه چنین تجلیلی را ندیده بودند و حتی در فیلم‌های هالیودی و سیاه لشکرسازی‌های حرفه‌ای فیلم‌سازان بزرگ نیز برای‌شان غیرقابل تصور بود. شما مظلومیت سردار طی چهل سال تلاش شبانه‌روزی‌اش را قدر نهادید. بابت فشارهایی که فراتر از عملیات‌های متعدد به سردار وارد می‌آورد، شهادت همراهان و هم‌رزمان او بود.

سردار دلتنگ همه رفقای شهیدش طی چهل سال در همه سرزمین‌های جهان اسلام بود و به هر جا که می‌رفت، هوای آنها را می‌رد و دلتنگ‌شان می‌شد.

حضور حماسی شما در تشییع نشان داد که شما پی به مظلومیت و بغض‌های فروخورده سردار طی دهه‌های اخیر بردید. زحمات سردار و رنج‌هایی که می‌برد، هیچ‌گاه کسی ندید او لب به شکایه و گلایه بگشاید تا نکند مردم نگران شوند و دشمن اصلی به حاشیه رود.

غیرتمندان ایران!
فرزند دلبند و محبوب قلب‌تان در چهل سال نخوابیدن، از زندگی طبیعی خود را برای انقلاب و مردم محروم کردن، تن خسته داشتن و دائم به نقاط مختلف داخل و خارج از کشور برای خدمت به انسان‌ها رفتن، کار هر کسی نبود. مردم به‌خوبی نشان دادن که اگر اخلاص بالای سردار و اطاعت مطلق او از ولایت فقیه نبود، هیچ موجودی نمی‌توانست این‌گونه بدرخشد و سردار فرزند موفقی از میان این مردم بود که با طی مراحل مختلف خودسازی و دوری از تعلقات و زخارف دنیا توانست به آن حد از خودانگیختگی برسد که به تنهایی بشود یک ملت و آنهم ملت فرهیخته ایران.

درود بر ملت شایسته ایران که فرزندی مثل سردار پروراندند، فرزندی که مجاهدی جهانی بود و برای محرومان و مظلومان جهان لحظه‌ای امان نداشت و در غم آنها خود را شریک می‌دانست. فرزندی که توانست با اخلاص و توکل خود، قلوب محرومان را همراه انقلاب اسلامی کند و روحیه‌ای را نشر داد که براساس آن روحیه، هزاران مثل خود را تقدیم انقلاب جهانی اسلام خواهند شد.  

ملت غیور و ولایی ایران در جای جای کشور در مصاحبه‌های متعدد رسانه‌ها مطالبه اصلی خود در انتقام از شیطان بزرگ را اعلام کرده و آن را بگ.ش مسئولان رساندند و حال نوبت مسئولان است که درسی به امریکای جنایتکار و ضد حقوق بشر بدهند که هیچ‌گاه هیچ قدرتی به خود اجازه تجاوز به حقوق ملت بزرگ ایران را ندهد.

طبیعی است که جبهه پهناور مقاومت وظیفه خود در انتقام سردار دل‌ها را از امریکای مستکبر و متجاوز را خواهد گرفت و این هیچ ربطی به مسئولان ایرانی ندارد و از باب این است که سردار قاسم سلیمانی فرمانده و نظریه‌پرداز و مشاور امین جهان مظلومان بود و آنها حق او را از قاتلان و جانیان خواهند گرفت و  وظیفه جمهوری اسلامی قطعاً فراتر از وظائف گروه‌های پرشمار مقاومت است.

مردم نستوه و سترگ ایران!
انشاءالله مسئولان کشور پس از اتمام مراسم تدفین سردار دل‌ها در همه زمینه‌ها و از جمله نظامی، پروژه وسیع و گسترده انتقام را به اجراء خواهند گذارد.

همه مسئوولان و آزادگان جهان و حتی صاحب‌نظران مننصف جهان بمانند شما معتقدند که جهان پس از سردار دنیای دیگری خواهد شد که برای ظالمان بسیار تنگ و برای محرومان و آزادگان بسیار مسرت‌بخش خواهد بود.

به نظر می‌رسد ملتی هوشیار و زمان‌شناسی که جهان را با اقدامات سنجیده خود متحیر می‌کند، به جریان غرب‌گرای داخلی دیگر اجازه نخواهد داد تا از این پس وبویژه بعد از شهادت مطلومانه فرزند شایسته و محبوب‌شان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، باز زمزمه مذاکره و مباحث دشمن شادکن گذشته را سر دهند و کشور را بیش از این در منجلاب مشکلات و چالش‌ها فرو ببرد.

درود بر همه شهداء به‌خصوص سیدالشهدای انقلاب و سرداری که با شهادت مظلومانه و غریبانه و پیکر قطعه قطعه شده خود وحدت و انسجام را به کشور خود و همه مسلمانان و مستضعفان برگرداند و شور جدیدی در مبارزه با مستکبران و شیطان بزرگ در عالم ایجاد کرد.

او توانست با فریاد بلند شهادت مظلومانه خود میلیونها انسان را به صحنه مبارزه بکشاند و برای ولایت صدها هزار نوجوان و جوان را برای قاسم سلیمانی‌شدن وارد میدان مبارزه کند ه آنها قاسم سلیمانی فردای امام خامنه‌ای هستند.

باید به عمق ضعف در توصیف و تقدیر از ملتی بغایت قدرشناس اذعان داشت که نمی‌توان با هیچ زبان و بیان و قلمی، گوشه‌ای از عظمت ملت ولایی ایران را ترسیم کرد و به تصویر کشاند. باید با سکوت و تماشای صحنه‌های عجیب حماسه حضور این ملت خیره شد و بابت این نعمت بزرگ خداوند، او را حمد و سپاس گفت و سجده شکر بجا آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما