تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۴۰۶۳۴۶
بسیاری از گروه‌ها و اقشار مردم و مسئولان شامل افراد حقیقی و حقوقی، اساتید دانشگاه، فرماندهان نظامی و روحانیون سطوح مختلف شهرستانی، استانی و کشوری ضمن تبریک به نماینده جدید ولی فقیه در مازندران با ولی امر مسلمین جهان تجدید بیعت کردند.
۰
plusresetminus
تجدید بیعت شخصیت‌های حقیقی و حقوقی با ولی امر مسلیمن جهان/ انتصابی امیدوارکننده برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی
به گزارش بلاغ، انتصاب آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی به نمایندگی ولی فقیه در مازندران و امامت جمعه مرکز استان موجی از پیام‌ها و ابراز ارادت‌ها را در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و حتی کشوری به همراه داشته است.
شخصیت‌های مختلف حقیقی، حقوقی و نظامی هریک باتوجه به انتصاب صورت گرفته از سوی ولی امر مسلیمن جهان ضمن ابراز خرسندی از این انتخاب بیعت خود با رهبر معظم انقلاب را تجدید کردند.
در همین راستا حجت‌الاسلام سید قدرت سلیمی معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه شرق استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک انتصاب صورت گرفته به نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: مبلغان و مبلغات شرق مازندران در راستای بیعت با ولی امر مسلمین جهان در اولین نماز جمعه به امامت حضرت آیت‌الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه ساری روز جمعه 17 آبان در مصلی جمعه ساری حضور خواهند یافت.
وی افزود: آیت‌الله محمدی لائینی که پیش از این امامت جمعه شهرستان نکا را بر عهده داشته و از نیروهای انقلابی استان مازندران و نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌آید امروز در مسئولیتی خطیر به عنوان نمانیده ولی فقیه مسیر سختی را برای کمک به یکپارچگی و پیشرفت این استان در راستای منویات امام مامت در پیش دارد که بر همه پیروان ولایت فرض است تا با کمک به فرد مورد اعتماد رهبری معظم به تقویت جبهه انقلابی مازندران کمک کنند.
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه شزق مازندران تصریح کرد: برهمین اساس در راستای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب با لبیک به حکم صادره از سوی ایشان و با حضور در صفوف به هم پیوسته نمازجمعه مرکز استان با اقتدا به نماینده ایشان در نماز سیاسی عبادی این هفته در راستای تحقق این هدف گام بر خواهیم داشت.
 
* دعای خیر پاسداران و بسیجیان شهرستان نکا بدرقه راه آیت‌الله
همچنین سرهنگ پاسدار مجیدرضا شعبانی فرمانده سپاه شهرستان نکا در همین راستا به خبرنگار ما گفت: آیت‌الله محمدی لائینی از چهره‌های درخشان و شخصیت‌های انقلابی و مزین به علم و اخلاق و آراسته به روحیه مردمی و  همیشه عازم و جازم در امر خدمتگزاری به اقشار مختلف مردم  در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌آید.

وی افزود: انتصاب این عالم انقلابی به سمت نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه شهرستان ساری توسط رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای(مدظله العالی) جای بسی تبریک و تهنیت دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا خاطرنشان کرد: بی شک حضور و نقش‌آفرینی‌های سترگ آن عالم وارسته و انقلابی در استان مازندران که پایگاه برجسته فرهنگی و ادبی کشور است، نوید بخش ادامه درخشش، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ایمان و بصیرت دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه جهادی و انقلابی‌گری در جای‌جای آن استان شهید پرور و ولایتمدار خواهد بود.

این مسئول خطاب به نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: جنابعالی که بسان پدری مهربان همیشه و در هر شرایطی یاور نیروهای انقلاب و مخصوصا بسیجیان عزیز شهرستان نکا همچون پدر بزرگوارتان آن فقیه فقید حضرت آیت‌الله حاج شیخ حسین محمدی لائینی بوده‌اید، انشاالله در گستره جغرافیای استانی هم برای عزیزان ایثار و  جهاد و شهادت مازندران سرافراز هم منشا خیرات و برکات باشید.

در پایان وی با آرزوی توفیقات برای نماینده رهبر معظم انقلاب در مازندران، تصریح کرد: دوام توفیقات حضرتعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت  ولی عصر(عج) و در سایه‌سار هدایت‌های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم  رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی الامام خامنه‌ای عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.
 
* توجه اساتید کشوری به انتصاب مهم رهبر معظم انقلاب در مازندران
همچنین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در پیامی ضمن تبریک به آیت‌الله محمدی لائینی در پی انتصاب به نمایندگی ولی فقیه در مازندران و امامت جمعه ساری با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظمم انقلاب بیعت کردند.
در پیام این اساتید آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله محمدی لائینی انتصاب شایسته شما به عنوان امام جمعه شهرستان ساری و نماینده ولی فقیه در استان مازندران را از طرف جمعی از اساتید معارف واعضا هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک صمیمانه تبریک عرض نموده و تقارن این انتصاب با آغاز امامت امام عصر(عج) را حاکی از خدمت به ولایت و امامت دانسته و به فال نیک می‌گیریم.
توفیق شما در این مسئولیت بزرگ را از خداوند متعال آرزومندیم
جمعی از اساتیدواعضا هیات علمی گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی اراک
 
* اقامه نماز این هفته به امامت نماینده ولی فقیه در مازندران
البته که از روزهای گذشته اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان نکا نیز با حضور در دفتر آیت‌الله محمدی لائینی در نکا ضمن تبریک انتصاب صورت گرفته برای این فرزند شهرستان نکا آرزوی توفیق در انجام مسئولیت داشته‌اند.
همچنین حضور پر رنگ و پرشور مردم و مسئولان شهرستان نکا در مراسم معارفه آیت‌الله محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نیز از نکات قابل توجه در این مراسم بود که از سوی برخی از سخنرانان این آئین نیز بدان اشاره شد.
این درحالی است که باوجود اقامه نمازجمعه در شهرستان نکا به امامت حجت‌الاسلام موحد امام جمعه موقت این شهرستان، خیل عظیمی از مردم، مسئولان و روحانیون نکایی برای تجدید بیعت با ولایت فقیه نماز این هفته را در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان ساری و به امامت آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی اقامه خواهند کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴