تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۴۰۶۱۳۶
راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مرکز مازندران و همچنین در سایر شهرها با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
۰
plusresetminus
خلق حماسه سیاسی دیگر در یوم‌الله 13 آبان/صلابت «مرگ بر آمریکا» دیار علویان در دهه چهارم انقلاب
به گزارش بلاغ، روز 13 آبان که در تقویم به‌عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ‌داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به‌عنوان روزی به‌یادماندنی به ثبت رسانده است. 

تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ‌یک را ازنظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چراکه هرکدام در دوره وقوع تأثیرگذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

در 13 آبان 1357 دانش آموزان نیز برای پیوستن به صفوف انقلابی مردم، مدارس را تعطیل کرده و به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند که رژیم شاهنشاهی به دلیل زیادشدن تعداد اجتماع‌کنندگان، اقدام به تیراندازی کرده و بیش از 50 نفر از دانش آموزان و جوانان در خون غلتیدند که به خاطر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز، این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به نام روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

*پایه‌های ظلم و جور بار دیگر به لرزه درآمد

امروز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و دیار علویان یک‌پارچه شور و خروش علیه جنایات آمریکایی‌ها شدند.

به همین مناسبت هم‌زمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرهای مازندران در 49 مسیر با حضور پرشور دانش آموزان و مردم این استان برگزار شد.

مراسم ضد استکباری راهپیمایی 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان در مرکز مازندران از میدان شهدا برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم به منظور برائت از استکبار جهانی و محکوم کردم جنایات رژیم صهیونیستی شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند.

شعارهایی چون الله اکبر خامنه ای رهبر ،  نصر من الله و فتح القریب مرگ بر آمریکای پر فریب از لحظاتی پیش در سطح شهر مازندران طنین‌انداز شده است.

امروز جای جای استان مازندران طنین فریاد‌های «هیهات منا الذله» ، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» و دهها شعار انقلابی دیگر بود که پایه‌های ظلم و جور را بار دیگر به لرزه درآورد.

*آرمان‌ها و شعار‌های انقلاب در دهه چهارم زنده‌تر و بانشاط‌تر از گذشته

مردم بصیر و انقلابی مازندران علی‌الخصوص دانش‌آموزان ، دانشجویان، معلمان و فرهیختگان امروز یکپارچه در صحنه حضور یافتند تا پیام ضدیت با استکبار را به گوش جهانیان برسانند.

امروز مردم ما با حضور در راهپیمایی 13 آبان اعلام کردند که آرمان‌ها و شعار‌های انقلاب در دهه چهارم زنده‌تر و بانشاط‌تر از گذشته است و این‌ادعا که جوشش و خروش انقلاب‌ها در مسیل زمان آرام می‌گردد حداقل درباره انقلاب خدایی مردم ایران مصداق نمی‌یابد.

امروز مردم ما به صحنه آمدند تا اعلام کنند همچون سه دهه گذشته در میدان هستند و در بزنگاه‌های تاریخ با حضور خود پیام شفافی را به جهان مخابره می‌کنند. مردم ما امروز بار دیگر با امام خود تجدید پیمان کردند.

ملت ما امروز همگی با هم شعار مرگ بر آمریکا سر دادند تا اعلام کنند دولت این کشور را نماد ظلم و طاغوت می‌دانند و تا آخرین قطره خون در برابر این ظلم ایستادگی می‌نمایند.

امروز همه آمده بودند از استقلال کشور عزیزشان دفاع کنند و اعلام کنند که جنایات تلخ کاخ سفید را هرگز فراموش نکرده‌اند.


آمریکا منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی دنیا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم جنایتکار امریکا منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی دنیا محسوب می‌شود؛ گفت: بین دو راه سازش و چالش با امریکا، مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی در برابر ظالمان است و به مراتب هزینه کمتری نسبت به سازش دارد.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم راهپیمایی 13 آبان در ساری با طرح این سوال که چرا ما با امریکا دشمن هستیم؛ مرگ بر آمریکا می‌گوییم و قائل به سازش نیستیم؛ اظهار کرد: نسل جوان امروز ما خوب است بدانند که عمر دولت آمریکا 243 سال است؛ در حالیکه ملت ایران حداقل 4 هزار سال عمر دارد؛ در این عمر 243 ساله امریکا این نظام استکباری در حدود 230 سال در حال جنگ بوده است.

وی افزود: یعنی بیش از 90 درصد از عمر دولت امریکا در جنگ و خیانت سپری شده است؛ حدود 20 سالی این نظام ظالم در آرامش بوده و در آن جنگ و خونریزی و خیانت نبوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به اعلام اسامی کشورهایی که آمریکا طی این سالیان به جنگ با آن‌ها پرداخته است اشاره کرد و گفت: با همه دنیا این نظام مستکبر در حال جنگ بوده و با کشور ما ایران نیز که به آن اشاره خواهم کرد نیز به نحوی در حال جنگ بوده و هست.

این مسئول بیان کرد: این سیستم یک نظام جنایتکار است و به همین دلیل، منفورترین رژیم در نزد افکار عمومی دنیا محسوب می‌شود و لذا بحث ایران و امریکا نیست بلکه بحث امریکا و یک جهان انسان‌های مظلوم و مستضعف است.

تویسرکانی با بیان اینکه میلیون‌ها انسان در طول عمر کثیف این دولت کشته شدند؛ اضافه کرد: آن چیزی که امریکا برای ملت‌های مختلف آورده است فقر، خشونت، کشتار، اختلاف، خیانت و شهوت بوده و این سابقه امریکا است.

وی در ادامه به سابقه توطئه و دشمنی‌های امریکا با کشور ایران اشاره و تصریح کرد: در این 243 عمر امریکا که نگاه می‌کنیم اوج حضور و دخالت امریکا به 28 مرداد 1332 بر می‌گردد یعنی حدود 65 سال پیش که امریکایی‌ها وارد ایران شدند و سرنوشت ملت ایران را با جنایت‌ها و خیانت‌ها و سرنگونی دولت مردمی مصدق تغییر دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: طی این مدت، کودتاها، کمک به دیکتاتوری محمدرضاخان و رژیم منحوس پهلوی، تاسیس ساواک و جنایت‌های در پی آن، مصادره اموال ایران، حمله طبس، کمک به صدام، حمله به کشتی‌ها و سکوهای نفتی، حمله به هواپیماهای مسافری، حمایت از منافقین، حمایت از گروه‌های ترور، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ روانی، ترور دانشمندان و شخصیت‌ها و حمایت از فتنه‌گران داخلی بوده است و طی تمام این مدت، امریکا نقش اول در تمام مشکلات و سختی‌های کشور را داشته است و برای این ملت آرزویی جز بدبختی، سرنگونی، سختی و خیانت ندارد.

این مسئول در ادامه با طرح این پرسش که داستان ما و امریکا چه می‌شود؛ تصریح کرد: جوانان و نوجوانان عزیز، دو راه پیش روی ملت ایران است، راه اول، مذاکره و گفت‌وگو و در حقیقت سازش و تسلیم به بهانه پیشرفت، تعامل، صلح و دوستی و تنش زدایی که تجربه کشورهای دنیا در این مسیر هم برای ما وجود دارد که پیامد تسلیم شدن در برابر امریکا چیست.

تویسرکانی ادامه داد: دستاورد و آثار و پیامد سازش و مذاکره چیزی جز فقر، ناامنی، استبداد، نابودی ثروت ملی، ذلت و اسارت و تفرقه و اختلاف نخواهد بود و این محصول سازش است.

وی با بیان اینکه راه دوم، مقاومت، ایستادگی و زیر بار ستم نرفتن است؛ تاکید کرد: دستاورد این راهبرد در برابر امریکا، آزادی، استقلال، پیشرفت، رفاه، عزت، پیروزی، اخوت، علم و دانش شادی و در نهایت بندگی خدا و رسیدن به کمال است.

تویسرکانی در بخش دیگری از سخنرانی خود با بیان اینکه برای مقاومت و ایستادگی باید پنج کار و عمل را انجام دهیم؛ یادآور شد: عمل اول، وحدت زیر سایه ولایت است و لذا با تفرقه کارمان به جایی نمی‌رسد، عمل دوم مهربانی است، خدمتگزاری، محرومیت زدایی کمک به فقرا و دستگیری از مردم ضعیف و گسترش رحمت عامه از این دست است؛ سوم بحث علم و دانش است، چهارم بحث معنویت است، امید به خدا داشتن، اهل مناجات، عفت و اهل عمل به احکام به شرعی بودن شرط این مبحث است و عمل پنجم ولایت مداری است و این 5 عمل راهکار و شرط تحقق مقاومت است.

وی به نتایج مقاومت در برابر امریکا با توجه به آیات قرآن پرداخت و گفت: در قرآن خداوند کریم می‌فرماید: "شما مقاومت کنید، من ظالمان را سرنگون می‌کنم." و لذا راه فروپاشی ظالمان، مقاومت و ایستادگی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: جوانان عزیز، خداوند متعال در قرآن کریم برای نابودی ظالمان قسم می‌خورد و عاقبت این جریان را پیروزی یاران حق می‌داند.

تویسرکانی گفت: ما در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پیروزی ملت ایران بر امریکا خواهیم بود و این ملت، انتقام مردم مظلوم تاریخ را از این دولت خواهد گرفت.

*مبارزه با استکبار شعار همیشگی است

مردم در راهپیمایی 13 آبان شهرستان میاندورود با در دست داشتن پلاکاردهایی با متن «مبارزه با استکبار شعار همیشگی است»، انزجار خود را از زورگویی‌های این کشور اعلام کرده‌اند.

پرچم‌های کوچک و بزرگ سه رنگ ایران عزیز در دست‌های مردم خودنمایی می‌کند و صحنه زیبایی از یکپارچگی مردم را به نمایش گذاشت.

دانش‌آموزان با شور و شوق زیاد وارد صحنه شدند و نشان می‌دهند که نسبت به حوادث 13 آبان آگاهی دارند و بصیرت آنها مثال‌زدنی است.

یکی از راهپیمایان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امروز روز استکبارستیزی است و همه ما آمده‌ایم تا به آمریکا نشان دهیم هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

وی با بیان اینکه آمریکا در تلاش است تا با برقراری رابطه با ایران استقلال ما را بگیرد، گفت: ما پشت سر رهبر خود ایستاده‌ایم و گوش به فرمان ایشان هستیم و هر زمان که صلاح بدانند وارد میدان و نبرد می‌شویم.

این دانشجوی علوم سیاسی درباره شعار مرگ بر آمریکا افزود: مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ملت ایران است و هرگز از زبان‌ها نمی‌افتد و به طور کلی قابل حذف نیست.

13 آبان نماد ایستادگی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) برابر استکبار جهانی است

سخنران راهپیمایی 13 آبان شهرستان نکا نیز این روز را نماد ایستادگی اقشار مختلف ملت ایران به خصوص دانش‌آموزان به رهبری امام خمینی(ره) در برابر طاغوت و استکبار زمان که در ظاهر شاه اما در باطن همان آمریکا بوده برشمرد و گفت: با عمل به رهنمودهای رهبری دشمنان در هر زمینه‌ای در برابر ملت ایران زانو خواهند زد.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز 13 آبان شهرستان نکا با اشاره به گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی مردم ایران، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در مسیر انقلاب و اسلام ثابت قدم‌تر از گذشته گام برداشته و هر روز استوارتر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد.

وی پایداری و موفقیت انقلاب اسلامی را هر روز بیشتر و بهتر از قبل توصیف کرد و افزود: باید برای فهم اهمیت روز 13 آبان به وقایع پیش از انقلاب اسلامی بازگردیم که در آن روزها نیز دانش‌آموزان همگام با سایر مردم در صحنه حضور داشته و در برابر دشمنان و غارتگران مملکت و جامعه قد علم کردند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا با بیان اینکه دانش‌آموزان ما در آن زمان با خون خود سد راه غارتگران کشور شدند و همین امر این روز را ماندگار ساخت، خاطرنشان کرد: همچنین در 13 آبان امام راحل قبل از انقلاب تبعید شد چراکه امام در آن روزها با تمام وجود خود برابر طاغوت زمان که در ظاهر شاه امام در باطن آمریکا بود قد علم کرد و ایستاد.

این مسئول به مقایسه ایران و آمریکای امروز نسبت به 40 سال قبل پرداخت و اضافه کرد: 40 سال قبل آمریکا ابر قدرت جهانی بود و ایران حرفی برای گفتن نداشت اما امروز با گذشت بیش از 40 سال، ایران در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی ترقی و رشد یافته و برای خود در جهان حرفی برای گفتن دارد اما آمریکا روز به روز به سمت افت و افتضاح می‌رود.

وی گفت: دلیل آنچه امروز داریم و به آن می‌بالیم از مردم همیشه در صحنه است که همواره همراه و فداکار بوده و جان، مال و شهید دادند و این مردم بوده‌اند که توانستند این مسیر را تا اینجا سرفرازانه در برابر دشمن به پیش ببرند.

سهرابی تصریح کرد: این مردم با حضور و ایستادگی خود نشان دادند که اعتقاد و جهت اصلی آن‌ها نظام است بدین معنی که اسلام، قرآن و مکتب خود را دوست دارند و بر حسب اعتقاد خود در این مسیر قرص و محکم حرکت می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر این آنچه مهمتر بوده و دشمنان در برابر آن در هر زمینه‌ای چه اقتصادی و تحریم‌ها نیز زانو خواهند زد، حرکت در مسیری است که رهبریت انقلاب اسلامی در پیش گرفته و همه باید علاوه بر حرف و شعار در عمل نیز آنگونه که رهبر انقلاب مسیر را تعیین می‌کند حرکت کنیم که در این صورت می‌توان در برابر آمریکای جنایتکار قد علم کرد.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا تأکید کرد: فداکاری مردم در جای خود مهم است اما عمل به رهنمودهای رهبری بسیار مهم است چراکه رهبر انقلاب فرمود که با این دشمنان که به هیچ وعده خود چه در قبال ایران چه کشورهای دیگر عمل نمی‌کنند مذاکره معنایی ندارد.

وی بیان کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است و به همه مستکبران اعلام می‌کنیم که همه ما ایستاده‌ایم و تا پیروزی نهایی خواهیم ایستاد.

 فریاد «مرگ بر آمریکا» در آسمان قائم شهر طنین‌انداز شد

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در قائم شهر برگزار شد.

در این مراسم با شکوه دانشجویان، دانش‌آموزان، کارمندان، بسیجیان، روحانیت، کسبه و بازاریان حضور یافته‌اند و یکصدا با فریاد « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از اقدامات یزیدیان زمان اعلام می‌دارند.


فریاد کوبنده «مرگ بر آمریکا» توسط دانش آموزان رامسری

مردم اقصی نقاط رامسر هم‏زمان با سراسر کشور، امروز در راهپیمایی 13 آبان غریو «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

دانش‌آموزان و دانشجویان، کارمندان و کارگران، مردم و مسئولان و اقشار مختلف جامعه به همراه دیگر مردم استان‏های مختلف کشورمان و همگام با مسئولان ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 13 آبان نفرت از استکبار جهانی را فریاد زدند. دانش‌آموزان، دانشگاهیان، فرهنگیان و دانشجویان به همراه شمار زیادی از دیگر قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه رامسر ، به شکلی سازمان‏ یافته به میدان آمدند و همگام با مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی 13 آبان، غریو «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

 مشت‌های گره کرده مردم آمل در روز 13 آبان

روز سیزده آبان، روز شگفتی است، روزی که حوادث بزرگ و سرنوشت‌ساز ملت ایران را در پیشانی خود حک کرده است و چه عجیب که ردپایی ثابت در تمام این حوادث به چشم می‌خورد.

بر اساس این گزارش جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، بازاریان، کارمندان، بسیجیان، مردان و زنان همیشه در صحنه آمل باردیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.


قطعنامه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان:

در قطعنامه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تاکید شده است: کماکان آمریکای در حال افول و فرو پاشی را دشمن شماره یک بشریت و سردمداران جنایت‌پیشه نظام فرعونی حاکم بر آن و کشورهای اروپایی را غیرقابل اعتماد می‌دانیم.

مردم مازندران در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و یوم الله 13 آبان در قطعنامه ای راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه‌های شیطانی ام‌الفساد قرن، آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانان طاغوت اعظم را یک تکلیف دینی و آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانسته و هر نوع گفتمان تفرقه‌افکنانه و تحرکات کوته‌فکرانه دو قطبی‌سازی مذاکره – مقاومت در جامعه را محکوم کردند.
متن کامل قطعنامه تظاهرات یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» به شرح زیر است:
یا أَیُّهَا الَّذینَ ءَامَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوّی وَ عَدُوَّکُم أَولِیَاءَ تُلقُونَ إِلَیهِم بِالمَوَدَّهِ
(سوره ممتحنه آیه یک)

اى کسانى که ایمان آورده اید ، دشمنان من و دشمنان خودتان را دوست مگیرید

با سلام و درود به روح بلند احیاگر اسلام ناب محمدی  و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت روح‌الله، دمنده روح جهاد و استکبارستیزی در کالبد مردم شریف و متدین ایران و مسألت طول عمر بابرکت توأم با صحت، مزید توفیقات و عزّت روزافزون مقتدای عظیم‌الشأن و ولی‌امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی  امام خامنه‌ای  از ذات اقدس احدیت جلّ و علا، ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار» با ندای ملکوتی الله اکبر – خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا اعلام می‌داریم:

1- راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه‌های شیطانی ام‌الفساد قرن، آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانان طاغوت اعظم را یک تکلیف دینی – آرمان تغییرناپذیر انقلاب اسلامی و رسالت انسانی خویش دانسته، هر نوع گفتمان تفرقه‌افکنانه و تحرکات کوته‌فکرانه دو قطبی‌سازی مذاکره – مقاومت در جامعه را شدیداً محکوم می‌نماییم.

2- با ارج‌نهادن به اقدام هوشمندانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال 1358،استفاده حداکثری از اسناد لانه فساد و جاسوسی طاغوت اعظم در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها برای روشنگری و آشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه‌های ضدبشری آمریکای جنایتکار را  با جبران قصور صورت گرفته سنوات قبل و اقدام فوری دستگاه های اجرایی ذیربط خواهانیم.

3ـ کماکان آمریکای در حال افول و فرو پاشی را دشمن شماره یک بشریت و سردمداران جنایت‌پیشه نظام فرعونی حاکم بر آن و کشورهای اروپایی را غیرقابل اعتماد دانسته، پرهیز مطلق از دل بستن به دشمن، اعتماد عملی به جوانان مؤمن انقلابی و رونق واقعی تولید را کلید حل معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و وظیفه ذاتی و انقلابی مسئولین اعلام می‌داریم.

4ـ با تقدیر و سپاس از میهمان‌نوازی ستودنی ملت متدین عراق در حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین، توطئه رذیلانه آمریکا ــ رژیم کودک کش صهیونیستی و آل سعود خبیث با سوءاستفاده ددمنشانه از مطالبات مردمی و ایجاد آشوب و ناامنی در لبنان و عراق و تلاش مذبوحانه آنان برای تفرقه بین کشورهای مسلمان و محور مقاومت را شدیداً محکوم، دشمن‌شناسی واقع‌بینانه و هوشیاری امت اسلام بخصوص ملت غیور عراق در برابر دسیسه‌های اخیر با تبعیت از رهنمودهای مرجعیت عالی دینی را خواهانیم.

5ـ حمایت همه جانبه خود از مبارزات مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین های اشغالی، رشادت های انصار الله یمن سرافراز در مقابل رژیم فاسد آل سعود، مردم ستمدیده بحرین و نیجریه و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر منطقه را اعلام و گفتمان سازی و اقدام عملی دولت و ملت برای تحقق بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب، متضمن تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ( ارواحنا فداه) را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی می دانیم.

6- رمز عبور سرافرازانه از پیچ تاریخی ـ عزت و سربلندی ملت و کشور ـ غلبه بر مشکلات داخلی و توطئه دشمنان خارجی را توکل بر خداوند قادر متعال ـ تبعیت محض همگان از منویات گهربار مقتدای عظیم‌الشأن و شجاع امت اسلامی، مقام معظم رهبری  دانسته و ضمن اعلام آمادگی تا پای جان خود، تمامی اقشار، گروه ها و مسئولین را به تحقق عملی این مهم فرا می خوانیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴