گزارش بلاغ به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا؛

آل صهیون، ویرانگر سرزمین وحی و ادیان حنیف+ تصاویر

تاریخ انتشارجمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۳۹۸۸۷۷
وقتی آل سعود با تمام قوا به تخریب مادی و معنوی سرزمین وحی و نقض حرمت حرم الهی می‌پردازد و امنیت را از حجاج سلب کرده است، جهان اسلام خود باید مدیریت مکه و مدینه را بعهده گیرد.
۰
plusresetminus
آل صهیون، ویرانگر سرزمین وحی و ادیان حنیف+ تصاویر
به گزارش بلاغ، واقعه تلخ به شهادت رساندن 275 نفر از حجاج ایرانی و 45 تن از حاجیان سایر کشورها و زخمی کردن 649نفر از حجاج در سال 1366، این حقیقت را آشکار ساخت که مکه و مدینه با رویکرد شیطانی وهابیت صهیونی آل‌سعود بگونه‌ای اداره می‌شود که ریختن خون حجاج و از بین بردن حج ابراهیمی از ماموریت‌های اصلی این فرقه دست‌ساز استعمار انگلیس و سگ محافظ امریکائی‌هاست.

جرم حاجیان ایرانی و غیر ایرانی در این بود که یکی از ارکان حج ابراهیمی که برائت از مشرکان بود را انجام می‌دادند و شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر امریکا" سر داده بودند تا از شیاطین روزگار خود بمانند حضرت ابراهیم و پیامبران "دین حنیف" تبری بجویند.

آتش‌افروزی پس از راهپیمایی بدون مسئله!
آن روزها مراسم برائت از مشرکین در شهر مکه انجام می‌شد. سخنرانی، ساعت شش بعدازظهر تمام شد و بعد از آن جمعیت مسیر راهپیمایی را با شعار علیه آمریکا و اسرائیل به سمت پل حجون در کنار قبرستان ابوطالب طی کرد. نزدیک غروب، راهپیمایی تقریبا تمام شده بود و بلندگوها خاموش بود که فاجعه شروع شد.

نظامیانی که در خیابان‌های اطراف مستقر بودند لباس پلیس عربستان را نپوشیده بودند و یونیفرم ارتشی داشتند. حادثه با چماق‌های پلیس عربستان شروع شد. در بین پلیس‌ها عده‌ای هم با لباس معمولی حاضر بودند و با چماق‌های میخ‌دار و میله‌های آهنی مردم را می‌زدند. بالای پشت‌بام‌ ساختمان‌های اطراف، عده‌ای با لباس عربی هر چه به دستشان می‌رسید بر سر حاجیان می‌انداختند. بلوک، شیشه، سطل شن، کپسول، کولر گازی! عده زیادی بر اثر برخورد جسم سنگین و متلاشی شدن سر، شهید شده بودند. همه هتل‌ها درهای ورودی را بسته بودند و فقط ساختمانی که فلسطینی‌ها در آن بودند درها را گشوده بود که عده‌ای توانستند جان خود را نجات دهند. جمعیت در محاصره سفاکان رژیم آل‌سعود افتاده بود. ازدحام جمعیت خیلی زیاد بود.

بخشی از حجاج ایرانی را خانواده شهدا و جانبازان دفاع مقدس تشکیل می‌داد. خیلی از شهدای حج خونین، مادر و همسر شهید بودند. جانبازان بر اثر ضربات چماق از روی صندلی چرخدار بر زمین می‌افتادند. آن‌قدر شلوغ بود که هر کس روی زمین می‌افتاد زیر دست و پا می‌ماند.

چهره تک‌تیر‌اندازها اروپایی بود. چند ماه قبل، ژنرال اولریخ وِگِنِر، آلمانی‌تبار، مسئول هماهنگی امنیتی شهر مکه شده بود. در روز حادثه سوار بر هلی‌کوپتر بالای سر جمعیت دیده شده بود. او قبل از این در عملیات گروه دلتا، در آزادی اسرای لانه جاسوسی آمریکا در تهران شرکت داشت و در تهران مسئول تیم بود که تحت پوشش خبرنگار شبکه ZDF آلمان فعالیت می‌کرد.

از روزهای قبل هماهنگ شده بود که هیچ بیمارستانی در روز نهم مرداد مجروح نپذیرد. آمبولانس‌هایی که نزدیک می‌شدند مورد هجوم واقع می‌شدند و سربازان با چماق شیشه‌های آن‌ها را خورد می‌کردند و دکترها و پرستارها را بیرون می‌کشیدند و می‌زدند. چند آمبولانس توانستند از بین مأمورین عبور کنند و با سرعت مجروحین را سوار کنند. ولی سربازان راه برگشت را بستند و مجروحین را از پشت آمبولانس بیرون ریختند و کتک زدند. عده‌ای همان جا شهید شدند. خیلی از شهدا اول مجروح بودند و به علت عدم رسیدگی شهید شدند. تیراندازی که تمام شد تا ساعت یازده شب محاصره ادامه داشت. مردم روی زمین نشسته بودند. هر کس بلند می‌شد با چماق بر سرش می‌زدند.


نتائج تحقیق گروه بین‌المللی
بعدها بررسی های به عمل آمده توسط اداره تشخیص هویت و پلیس بین الملل جهت تشخیص نحوه شهادت زائران مظلوم بیت الله الحرام دال بر استفاده از اسلحه‌های مختلف است و بر خلاف ادعای جنایتکاران سعودی که منکر استفاده از اسلحه و یا تیر اندازی شده اند تعداد زیادی از زائران با تیر مستقیم به شهادت رسیده‌اند. نتایج به دست آمده به قرار زیر است:

1- تیراندازی از فواصل مختلف و اکثراً بیش از 20 متر صورت گرفته است.

2- مسیر عبور گلوله اکثراً از بالا به پایین و یا در خط مستقیم بوده است.

3- با توجه به ضایعات ایجاد شده بر روی پیکر شهداٰ سلاح مورد استفاده از انواع مختلف (کمری، مسلسل و تفنگ جنگی یا شکاری از نوع گلوله زنی) بوذه است.

4- اکثر گلوله‌های شلیک شده پس از اصابت از بدن شهدا خارج شده است.

5- در بررسی‌های انجام شده بر روی اولین جسدی که مورد بررسی قرار گرفته یک گلوله (نظیر گلوله‌ تفنگ‌های جنگی) در ناحیه پشت شهید متوقف گردیده بوده است که از این ناحیه استخراج و تحت بررسی جهت تعیین نوع سلاح قرار گرفته است.

راه برون‌رفت از بن‌بست کنونی
صدها مورد از برخورد فرقه‌ای آل‌سعود با موضوع حج و حاجیان جهان اسلام گویای این واقعیت است که مدیریت بر سرزمین وحی و کنگره عظیم حج باید به سطح سازمان کنفرانس اسلامی مرکب از سران و نمایندگان جهان اسلام باشد تا برای همیشه امنیت و آرامش به حج برگردد و کنگره بی‌همتای حج به جایگاه حیاتی خود در حل چالش‌های موجود و تمشیت امور مسلمانان در نقاط مختلف جهان بازگردد. این سرانجام خوش پایان مصائب کنونی امت اسلامی است که آل‌سعود با تبدیل شدن به آل‌صهیون علت‌العلل مصائب و مشکلات جهان اسلام شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲