فرمانده سابق مستشاران ایرانی در سوریه مطرح کرد

سردار سلیمانی در دیدار ۱۴۰ دقیقه‌ای به پوتین چه گفت؟

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۹۶۷۷۹
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سردار سلیمانی به پوتین تفهیم کرد که «سوریه آخرین سنگر جبهه شرق است و اگر این را از دست بدهید، غربی‌ها ارزشی برای شما قائل نیستند.»
۰
plusresetminus
سردار سلیمانی در دیدار ۱۴۰ دقیقه‌ای به پوتین چه گفت؟
به گزارش بلاغ، سردار اسدی، فرمانده سابق مستشاران ایرانی در سوریه و معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) در بخشی از گفت‌وگوی مشروح خود با تسنیم در پاسخ به سؤالی درخصوص نقش روس‌ها در موفقیت جبهه مقاومت، گفت: این‌که بعد از مساعدت روسیه جبهه مقاومت تقویت شد، حرف درستی است؛ اما برای روشن شدن موضوع باید توضیح داده شود؛ اولاً این موضوع را از خود سوری‌ها باید پرسید. بیشتر آن چیزهایی که دیگران مغرضانه بیان می‌کنند دروغ است. در ثانی در ابتدای جنگ، مسلحین به 400متری کاخ بشار اسد رسیده بودند و آنجا را با خمپاره می‌زدند، امّا آن کسانی که توانستند سوریه را به‌لطف خدا نجات بدهند مردم، نظامیان سوریه و مستشاران نظامی ایرانی با برنامه‌­ریزی سرباز ولایت سردار سلیمانی با پرچم دفاع از حرم و شهیدانی همچون سردار شهید حاج حسین همدانی بودند.
وی اظهار داشت: پس از چهار سال مبارزه و مقاومت ایران در سوریه سردار سلیمانی در سفری به روسیه بود که به‌مدت دو ساعت و بیست دقیقه با پوتین دیدار و گفت‌وگو کرد تا روس‌ها را قانع کند در سوریه حضور یابند. مصطفی بدرالدین به من می‌گفت «به‌لحاظ دیپلماتیک هر فرد در هر سطحی در مدت زمان مشخصی می‌تواند با رئیس‌جمهور کشوری مانند روسیه دیدار کند و وقتی که شنیدم سردار سلیمانی دو ساعت و بیست دقیقه با پوتین دیدار کرده، خیلی تعجب کردم.»
معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: سردار سلیمانی به پوتین تفهیم کرد که «سوریه آخرین سنگر جبهه شرق است و اگر این را از دست بدهید، غربی‌ها ارزشی برای شما قائل نیستند.»
سردار اسدی تأکید کرد: به‌هرحال روسیه قدرتی است که اگر به میدان آمد از این پیروزی سهم خود را می‌برد، اما مغرضان برای کم‌رنگ کردن عظمت جمهوری اسلامی ایران، موضوعاتی را مطرح می‌کنند تا بگویند این پیروزی‌ها متعلق به ایران نیست.
فرمانده سابق مستشاران ایرانی در سوریه در پاسخ به اینکه آیا جولان در آینده آزاد خواهد شد؟ گفت: حضرت امیرالمؤمنین(ع) می‌فرمایند؛ «من تمامی امور را با مردم در میان می‌گذارم الّا مسائل جنگ را» سؤال شما معطوف به آینده و جنگ آینده است که یقیناً این جنگ صورت خواهد گرفت.
وی افزود: فقط همین را می‌گویم که همان‌گونه که انقلاب اسلامی به چهل‌سالگی رسید و به‌کوری چشم دشمنان به چهارصدسالگی هم خواهد رسید، جولان و قدس هم آزاد می‌­شود انشاءالله بلکه نسل شما هم خواهد دید که تل‌آویو به چه وضعیتی خواهد افتاد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲