کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برهم زدن حیاط خلوت هنجارشکنان در ارتفاعات آمل

پشت پرده تورهای انحرافی/ طبعیت‌گردی یا تخریب عقاید جوانان؟!+ تصاویر

21 خرداد 1398 ساعت 8:00

تور طبیعت گردی در ارتفاعات آمل که با حضور جمع چند صد نفری جوانان از سرتاسر کشور برپا شد بود و به بهانه طبیعت گردی بستر انحرافات اخلاقی و اعتقادی را برای جوانان مهیا می‌کرد با ورود میدانی دادستان آمل، توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه منهدم شد.


به گزارش بلاغ، این روزها فعالیت تورهای طبیعت گردی بسیار زیاد است و عده ای که به بهانه این تورها با دعوت از افراد در بستر فضای مجازی کمپ‌هایی را با چادرهای مسافرتی در دل طبیعت برپا می‌کنند و این است اول ماجرا...

 دختران و پسرانی با میانگین سنی 20 تا 25 سال عمده داوطلبان شرکت در این تورها هستند.


اما پشت پرده این تورها چیست؟

تورهایی که حداقل شئونات را هم رعایت نمی‌کنند و مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و قرص‌های روان گردان به صورت عادی در آن قابل مشاهده است.

در برخی موارد انحرافات اخلاقی، اعتقادی و دین ستیزانه نیز در این تورها به چشم می‌خورد، افرادی که همگام با دشمنان، اعتقادات و ارزش‌های اسلامی را هدف گرفته‌اند و سعی در تغییر سبک زندگی اسلامی دارند.

 

 در این میان برخی نادانسته وارد فضایی می‌شوند که از پیش کل مسیر انحرافی برای‌شان ترسیم شده است.

اما این‌بار با اشراف و ورود هوشمندانه سربازان گمنام اطلاعات سپاه حیاط خلوت هنجارشکنان در ارتفاعات آمل برهم خورد.

تور طبیعت گردی در ارتفاعات آمل که با حضور جمع چند صد نفری از سراسر کشور برپا شد بود و به بهانه طبیعت گردی بستر انحرافات اخلاقی و اعتقادی را برای جوانان فراهم می‌کرد، با ورود میدانی دادستان آمل، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)سپاه منهدم شد. 

 

خانواده‌هایی که با هزار امید و آرزو  در توهم اینکه فرزندان‌شان برای تفریحی سالم با دوستان رفته اما این ابتدای ماجرا است و مسیری پر خطر که برایشان تدارک دیده اند...

در این بین نقش تاثیرگذار دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی بسیار بی‌رنگ است و این درحالی است که می‌توان با اقدامات و برنامه‌های خوب فرهنگی و ایجاد محیط‌های سالم با نشاط، بخش زیادی از جنگ نرم دشمن را خنثی کرد...

تصاویری که از این تور در گزارش منتشر شد، قابل پخش بود و مابقی تصاویر به دلیل رعایت موازین اخلاقی و شرعی قابل انتشار نیست.


کد مطلب: 391404

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/391404/پشت-پرده-تورهای-انحرافی-طبعیت-گردی-یا-تخریب-عقاید-جوانان-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com