قدس غاصبان خود را با نابودی مجازات می‌کند

قدسیان باطل‌کننده موجودیت اسرائیل و معامله قرن‌اند

تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۲
کد مطلب : ۳۸۹۰۶۶
روند شتابنده نابودی اسرائیل حقیقتی انکارناپذیر است که با هیچ تلاشی قابل توقف و بازگشت نیست و وعده خداوند که از لسان رهبر معظم انقلاب به صراحت بیان شده، قریب‌الوقوع است.
۰
plusresetminus
قدسیان باطل‌کننده موجودیت اسرائیل و معامله قرن‌اند
به گزارش بلاغ، عاملان بحران اقتصادی و مالی جهان، یعنی همان خاندان‌های مالی بزرگ و صاحبان بنیادها و شرکت‌های چندملیتی، اعضای بیلدربرگ، کمیته 300 و بالاخره سازمان‌های مخفی ایلومیناتی و ماسونی که از صدها سال قبل سر در پی تاسیس حکومت جهانی داشتند، سران ائتلاف صلیب و صهیون هستند که امروز کنترل جهان و حکومت‌های غربی را در اختیار دارند. فرقی نمی‌کندچه در کاخ "باکینگهام" به عنوان ملکه انگلستان بر اریکه قدرت تکیه زده باشند یا در "واتیکان" بر منصب پاپی. اینان در نهایت و بر گرد یک میز در ائتلافی شیطانی ، سرنوشت دولت‌ها و ساکنان سرزمین‌های شرقی و غربی را رقم می‌زنند.

ائتلاف شیطانی، خالق جهنم دنیایی
ائتلاف صلیب و صهیون با آگاهی از چالش‌های بزرگ آخرالزمانی، ادیان الهی، مومنان به ادیان، به‌ویژه مسلمانان و شیعیان را در زمره بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مانع و دشمن فراروی خود می‌شناسند و در معابد پنهانی خود، با تسبیح و تقدیس ابلیس درباره نابودی و حذف موانع اخذ تصمیم می‌کنند.
شتاب عجیب و غیرقابل تصوری در کانون‌های قدرت صلیبی و صهیونی برای یک‌سره کردن کار جهان و اعلام حکومت جهانی بوجود آمده بود. سال‌ها قبل، وقتی که مجموعه‌ای از "پروتکل‌های دانشوران یهود"، که حاوی اطلاعاتی درباره تصمیمات پشت پرده اشرار یهود بود، منتشر شد، بسیاری حیرت کردند و برخی نیز آن را دروغ پنداشتند؛ به‌ویژه آنکه عملیاتی شدن پروژه‌های مندرج در آن گروتکل‌ها که با قصد به‌فساد کشیدن انسان‌ها، نابودی ادیان الهی، ازهم پاشیدگی دولت‌ها و بالاخره سیطره جهانی طراحی شده بود، دور و غریب به نظر می‌آمد.

"پروتکل‌هایی" که جهان و تاریخ را نابود می‌کنند
اولین بار در 1901 میلادی این صورت‌مجلس‌ها یا همان پروتکل‌ها کشف و منتشر شد. این مجموعه شامل 24 دستور بود. اندرزها و پروژه‌هایی برای سلطه بر جهان. اگرچه برخی پژوهشگران درباره صحت این پروتکل‌ها تردید کردند، اما حوادث بعدی که چون زنجیره‌ای منظم، جهان را در کام خود کشیدند به عنوان منبعی مشترک برای این همه آفت و بلاء در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و آموزشی کشف شد، جای تردیدی باقی نگذاشت که جنود ابلیس، فراماسونری جهانی و صهیونیسم بین‌الملل برای سلطه، از برنامه‌ای مدون و دستورالعملی پذیرفته‌شده تبعیت کرده و مرحله به مرحله آن را به اجراء می‌گذارند.

طی تاریخ جدید و چهارصد ساله غربی و در سایه فرهنگ و تمدن سکولاریستی و لیبرالیستی، عموم فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، سکولاریزه و عموم ساکنان زمین مبتلا به فساد و تباهی شدند. به عبارت دیگر، آرزوی کهن ابلیس به ثمر نشست.

نابودی ادیان و اسلام، نقطه اصلی ائتلاف شیطانی
دویست سال قبل، بنی‌اسرائیل نیک دریافته بود که با سرکوب شرق اسلامی با پتک غرب و تنها پس از تخلیه همه توان و انرژی فرهنگی و مادی این دو حوزه بزرگ فرهنگی و تمدنی در تاریخ چند هزار ساله جهان است که می‌تواند شاهین ترازوی حکومت جهانی را در گرانیگاه تاریخ و جغرافیا یا همان "فلسطین" مستقر کند.

این موضوع و درک و دریافت همه جانبه آن در ابعاد جهانی، راز حمله پیش‌دستانه ائتلاف صلیب و صهیون به شرق اسلامی است. راز آرمگدون، انفجار برج‌های دوقلوی مرکز جهانی نیویورک و بالاخره، جعل اسلام‌هراسی و پروژه‌های ی چون 2012 با کمال تاسف، درک و دریافت بنی‌اسرائیل و سران مجامع مخفی از تولد این جوانه، با همه آنچه که عموم سیاست‌مداران شرق اسلامی، نویسندگان و حتی هنرمندان متوجه می‌شوند، متفاوت است.
هنری فورد، بنیانگذار شرکت اتومبیل‌سازی فورد در امریکا، پروتکل‌ها یا همان فرمول‌ها و تصمیمات جمعی از استراتژیست‌ها و خاخام‌های یهودی را که به‌منظور تسخیر عالم طراحی شده بود، در سال 1920 میلادی به صورت سلسله مقالاتی در روزنامه‌ای که متعلق به خودش بود، به چاپ رساند.
هدف فورد آن بود که مردم امریکا را از خطر شکل‌گیری امپراطوری یهود در این کشور آگاه کند. او این پروتکل‌ها را که در سال 1917 میلادی به زبان انگلیسی ترجمه شده بود، برنامه اصلی یهود برای تسلط بر جهان می‌دانست و هشدار می‌داد که یهود به حکومت امریکا اکتفا نکرده و درصدد برپایی حکومت جهانی است. در یکی از بندهای این "پروتکل" آمده است: اعتیاد به الکل و افراط در نوشیدن نوشابه‌های سکرآور، مشکلی است که پس از اعطای آزادی در میان غیریهودیان رواج پیدا می‌کندو بر ما یهودیان لازم است که در چنین مسیری گام برنداریم. مردم غیریهودی، از همان آغاز جوانی به وسیله عوامل ما بی‌بند و بار و بی‌اخلاق بار می‌آیند.
امروزه چه کسی می‌تواند سلطه یهود بر کمپانی‌های چند ملیتی، سازمان‌های جهانی، بانک‌ها، صنعت پورنوگرافی، رسانه‌ها و تولید و توزیع مشروبات سکرآور و بالاخره فراماسونری جهانی را انکار کند؟.

اهداف صلیب‌صهیونی در پروتکل‌ها
در بخشی از "پروتکل‌های دانشوران صهیون" آمده است: افراد با آرمان‌ها و عقاید مختلف، مانند سلطنت‌طلب، عوام فریب، سوسیالیست و ایده‌آلیست به خدمت ما در خواهند آمد و بنا به اغوای ما، می‌کوشند تا هر نوع آرامش و نظمی را بر هم بزنند و همه جا را به آشوب بکشانند. وجود چنین طغیان‌هایی، دولت‌ها را دچار دگرگونی می‌کند و مردم حاضر می‌شوند برای برقراری صلح و آرامش، همه چیز را فدا کنند. تا زمانی که به قدرت جهانی ما اعتراف نکنند و تا زمانی که تسلیم ما نشوند، صلح را به سرزمین‌شان باز نخواهیم گرداند... بدیهی است که همه پول‌ها نزد ما ذخیره شده و پیروزی از آن ما خواهد بود".
از اینجا بحران حاصل از پایان یافتن تاریخ غربی که حاصل دوری گزیدن قریب به 400 سال از سنت‌های دینی و نوامیس قدسی جاری در هستی بود، از سوی کانون توطئه جهانی، تبدیل به بحرانی بزرگ و جهانی شد.

ائتلاف شیطانی عامل اصلی فجایع سده اخیر
جنگ‌ها و کشتارها و نسل‌کشی‌های دهه‌های اخیر و انتقال و دربه دری میلیون‌ها انسان، شکل‌دادن دو جنگ خانمان‌سوز جهانی اول و دوم محصول تدابیر ائتلاف صلیب و صهیون است که درصدد ایجاد حکومت جهانی می‌باشند، اما آنچه رخ داد، خلاف همه برنامه‌ها و ترفندهای سران مخفی بود.
هم‌زبان با بروز موج بحران‌های ایدئولوژیکی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی که توام با هم، همه ساحت‌های حیات فرهنگی و تمدنی غرب را در سال‌های پایانی قرن بیستم میلادی با چالش روبه رو ساخته بود، ناگهان موج بازگشت به دین و معنویت در غرب و سایر نقاط جهان، چونان صاعقه‌ای همه تدابیر عقل مکار شیطانی را درهم ریخت.

این واقعه، بنی‌اسرائیل را که سودای اعلام حکومت جهانی را در سر می‌پروراند، واداشت تا با سرعت تمام و به قصد مقابله با این وضع و تغییر مسیر تاریخ به نفع خود، دست به اقدام همه جانبه بزند و استراتژی آتش‌فشان آخرالزمانی را در دستور کار خود (کانون توطئه جهانی) وارد سازد. پروژه‌ای که مرحله به مرحله اجراء می‌شود تا شاید این آتش‌فشان جهانی قادر به خاموش کردن بحران‌ها و کنترل شرائط به نفع بنی‌اسرائیل و تاسیس حکومت جهانی شود.

شکست امریکا و نابودی صهیونیست‌ها
سه سال قبل ترامپ، رئیس جمهور امریکا اعلام کرد که امریکا در منطقه خاورمیانه بیش از 7تریلیون دلار هزینه کرد تا بتواند حضور مقتدرانه خود در قالب حکومت‌های وابسته را تثبیت کند، اما نتیجه این سرمایه‌گذاری نجومی چیزی جز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تضعیف شدید حکام و ابسته و افزایش وسیع تنفر و مخالفت با امریکا در میان مردم نطقه و جهان نبوده است.

روسای جمهور امریکا طی دهه‌های اخیر به‌طور رسمی اعلام داشته‌اند که امنیت امریکا با حفظ اسرائیل گره خورده و این بدلیل تسلط صهیونیست‌ها بر کانون‌های قدرت امریکا در تمام سطوح اقتصادی، رسانه‌ای و سیاسی امریکاست. بدین جهت سیاست‌های راهبردی و حتی برنامه‌های اجرایی دولتمردان امریکایی توسط صهیونیست‌ها تدوین و به مجریان امریکایی ابلاغ می‌شود. بنابراین، شکست امریکا در منطقه حساس جنوب غربی آسیا در واقع شکست سیاست‌های راهبردی صهیونیست‌های حاکم بر امریکاست.


فرزندان خمینی و خامنه‌ای، نابودگران غاصبان فلسطین
جمله تاریخی "اسرائیل غده سرطانی منطقه باید ازبین برود" امام خمینی و طراحی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز "قدس"، آغاز روند نابودی رژیم غاصب و اشغالگر فلسطین بود که در زعامت مقام معظم رهبری این روند شتاب بیشتری گرفته و مدتی است که شمارش معکوس نابودی این رژیم پوشالی و جعلی با شکست‌های پی در پی در مقابل گروه‌های مقاومت منطقه و از جمله حزب‌الله و حماس آغاز شده و این واقعیت آشکار سبب تلاش‌های مذبوحانه سران مرتجع منطقه در ایجاد جنگ‌های نیابتی از سوی صهیونیست‌هاست. روند شتابنده نابودی اسرائیل حقیقتی انکارناپذیر است که با هیچ تلاشی قابل توقف و بازگشت نیست و وعده خداوند که از لسان رهبر معظم انقلاب به صراحت بیان شده و تاریخ بیست و چند سال را برای نابودی این رژیم ددمنش ذکر فرمودند، چند سالی گذشته و در هر روز قدس، آثار این اضمحلال بیش از سال قبل به چشم می‌آید. الیس‌الصبح بقریب 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴